Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Skravla skrev:

Og det er en max-grense på hvor mange svensketenorer du kan ha på en dag. Grensen går på 1.

Nå var du veldig prippen! 

Skal vi finne en dato å se sirkusenka på syre sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rosalie skrev:

Nå var du veldig prippen! 

Skal vi finne en dato å se sirkusenka på syre sammen?

Prippen? Moi? 

 

Sirkusenka må ses ja, men jeg tror jeg skal vente til mars/april - ish. Litt mye annet før den tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alvorlig talt - skal det være så streng rasjonering burde døde tenorer holdes utenom...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rød sofa :hoppe: Og sybord :hoppe:

Hvertfall har jeg de nødvendige ingredienser for å få begge deler... :fnise: *vært på ikea*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daria skrev:

Jeg har rød sofa :hoppe: Og sybord :hoppe:

Hvertfall har jeg de nødvendige ingredienser for å få begge deler... :fnise: *vært på ikea*

Oi.. snart på tide med bølgekant nå. Så kan jeg teste rød sofa også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Relativt udramatisk, da...

 

Fikk halvannen times spennende Midtøsten-foredrag med ekstern foreleser på jobben i dag - en halvbegredelig dag ble straks mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De retter det vel snart, men i skrivende stund hevder Aftenposten at NRK driver togselskap i Sverige... :fnise: 

Sitat

 

Slo NSB i kampen om lokaltrafikken rundt Stockholm

Rett før jul ble slaget avgjort om de sterkt trafikkerte lokaltoglinjene rundt Stockholm. NRK, som ikke lenge i forveien hadde vunnet konkurransen om linjer nord i Sverige, gjennom datterselskapet Tågkompaniet, tapte for MTR.

 

Resten av saken er ikke så mye å le av - privatisering av togtrafikken har jo vært en sånn dundrende suksess både i Sverige og Storbritannia... :rolleyes: Kan vi ha stortingsvalg snart? Værsåsnill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Daria skrev:

De retter det vel snart, men i skrivende stund hevder Aftenposten at NRK driver togselskap i Sverige... :fnise:

Resten av saken er ikke så mye å le av - privatisering av togtrafikken har jo vært en sånn dundrende suksess både i Sverige og Storbritannia... :rolleyes: Kan vi ha stortingsvalg snart? Værsåsnill?

Kanskje det er greit at de tapte. Jeg tror ikke Stor-Stockholm hadde trives med nrk som drifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke an å få noe slags datostempling på tweets? Etter et år deaktiveres automatisk retweet-funksjonen? En tweet fra 2013 føles nokså utdatert uansett hvor morsom den var da... *ser strengt på enkelte i feeden min*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 Eventuelt bare en funksjon som begrenser hvor mye man kan retweete pr dag, det hadde også hjulpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Daria skrev:

Går det ikke an å få noe slags datostempling på tweets? Etter et år deaktiveres automatisk retweet-funksjonen? En tweet fra 2013 føles nokså utdatert uansett hvor morsom den var da... *ser strengt på enkelte i feeden min*

Jeg retweetet noe i går, men mener ikke det var så gammelt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Rosalie skrev:

Så "Tenk om" i går. Oh my! For en fantastisk musikal! 

Ikke sant? :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...