Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Denne var ganske god! Mettende også. Litt mye salt i synes jeg, men sånn er det vel med ferdigprodukter. Ser de har en thai-variant og fiskesuppe i samme format.

154664-19.png

Anonymkode: 82793...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Villsjokolade med bringebær var helt nydelig :ninuskapus: Nam!! 

Å nei, nå angrer jeg på at jeg ikke tok med en hjem! 

Anonymkode: 6ffa3...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Vill mørk melkesjokolade var forvirrende for smaksløkene mine - mørk sjokolade med en ettersmak av melkesjokolade...ble for krasj for min del. Ikke gjenkjøp, men kan forstå om andre elsker den (jeg holder meg heller til vanlig mørk sjokolade).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill sjokolade synes jeg var helt ok, men skikkelig mørk sjokolade eller melkesjokolade er bedre. Jeg synes forresten det er misvisende å si at den inneholder frisk melk, når det de tilsetter er melkepulver. Likevel er det mulig jeg prøver meg på varianten med nøtter. Uansett, jeg savner Nidar Bocca, en relansering av den i neste slipp hadde vært topp. 

Anonymkode: efbd9...3b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt Vill Mørk Melkesjokolade og de bringebærkulene.

Bringebærkulene var kjempegode, har kjøpt meg pose nummer to som jeg skal kose meg med i helga. Ikke for søt, men heller ikke for syrlig. Selve bringebærfyllet er passe saftig, og den mørke sjokoladen er perfekt til bringebærsmaken. :sikle:

Den mørke melkesjokoladen var... Rar. Jeg klarer liksom ikke helt bestemme meg for hva jeg synes. Liker jeg det eller ikke? Aner ikke. Er den mørk? Er den melkesjokolade? Aner ikke. Noen lengre opp sa den smakte som mørk sjokolade men med en ettersmak av melkesjokolade. Jeg synes faktisk det var omvendt, at det smakte som melkesjokolade men med en ettersmak av mørk sjokolade. Jeg tror faktisk jeg skulle ønske den var litt lysere, altså med pittelitt mindre kakao sånn at blandingen ble litt mer egen, og ikke mørk OG melkesjokolade. Men det er kanskje bare meg. :fnise:

Jeg har enda ikke funnet de blåbærkulene, men har tenkt å prøve de når jeg får tak i de. Har heller ikke smakt den mørke melkesjokoladen med nøtter, rett og slett fordi jeg ikke er kjempestor fan av sjokolade med nøtter. 

Anonymkode: a7afa...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde den nye grandiosaen med salami som har rå bunn. Husker ikke hva den heter. Skulle i ovnen på nederste hakk i 8-10 min. Jeg hadde den inne i nesten en halvtime før den var stekt. Og den var ikke hardt stekt da heller. Ovnen vår er ganske sterk og jeg har brent andre ting i den fordi det går fortere enn jeg er vant til med forrige ovn. 

Men smaken var god da. Litt spicy salami. Men pizzaen er liten. Porsjonspizza. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mynona skrev:

Jeg prøvde den nye grandiosaen med salami som har rå bunn. Husker ikke hva den heter. Skulle i ovnen på nederste hakk i 8-10 min. Jeg hadde den inne i nesten en halvtime før den var stekt. Og den var ikke hardt stekt da heller. Ovnen vår er ganske sterk og jeg har brent andre ting i den fordi det går fortere enn jeg er vant til med forrige ovn. 

Men smaken var god da. Litt spicy salami. Men pizzaen er liten. Porsjonspizza. 

Jeg prøvde den med kjøttdeig i dag og har samme erfaring. Etter 15min på 250g var deigen fortsatt rå. Bunnen smakte mel, og pizzaen var veldig liten. 

Jeg leste heller ikke advarselen på pakken om å la pizzaen ligge i fryseren helt til den skal i ovnen så min lå 10min på benken. Var nesten umulig å få den av papplaten uten å ødelegge bunnen. Denne kommer jeg nok ikke til å kjøpe igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mere ferdigmat på meg. Spiste Fjorland Mersmak wok. Den var helt grei. Synes kyllingbitene hadde litt guffen smak, så jeg spiste ikke de, men grønnsakene og nudlene var greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, pippip skrev:

Jeg prøvde den med kjøttdeig i dag og har samme erfaring. Etter 15min på 250g var deigen fortsatt rå. Bunnen smakte mel, og pizzaen var veldig liten. 

Jeg leste heller ikke advarselen på pakken om å la pizzaen ligge i fryseren helt til den skal i ovnen så min lå 10min på benken. Var nesten umulig å få den av papplaten uten å ødelegge bunnen. Denne kommer jeg nok ikke til å kjøpe igjen. 

 

10 timer siden, Mynona skrev:

Jeg prøvde den nye grandiosaen med salami som har rå bunn. Husker ikke hva den heter. Skulle i ovnen på nederste hakk i 8-10 min. Jeg hadde den inne i nesten en halvtime før den var stekt. Og den var ikke hardt stekt da heller. Ovnen vår er ganske sterk og jeg har brent andre ting i den fordi det går fortere enn jeg er vant til med forrige ovn. 

Men smaken var god da. Litt spicy salami. Men pizzaen er liten. Porsjonspizza. 

Enig med dere. Vi kjøpte den nye Oumph! pizzaen i dag (som mannen likte veldig godt!), og jeg tok med meg kjøttdeig pizzaen til grandiosa, ikke bare ble den aldri ferdig, men når den endelig ble til noe spiselig smakte det underlig mye leverpostei. 

Om det blir noe gjenkjøp blir det i så fall salami. 

Endret av dillyduzit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett melk med smak av bringebær var godt. Kanskje litt lite bringebær, men helt klart gjenkjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt fem kartonger Tine Lettmelk med Kaffe og Kakao så langt...... :blush:
Håper den aldri forsvinner sånn at jeg kan nyte brødskiver med geitost og et iskaldt glass kaffekakaomelk til for alltid!

Ellers ble ikke Freia Melkesjokolade Cocos noe hit her, men Polly Turmiks derimot, holy moly :strix:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyr bringebærmousse overrasket veldig positivt! Smakte søtt og litt kremet, føler den passer perfekt som en sunn dessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte Yt proteinpudding med vanilje og banan, synes ikke den var noe særlig... Tam og smakløs, likte sjokolade veldig mye bedre :)

Anonymkode: b9a9b...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte nye Grandiosa Salami. Min stekte helt fint, testet både med over/under-varme og med varmluft (i 2 forskjellige ovner for stekte ene hos en venn), begge deler gikk fint på angitt tid og grader.. Jeg tok den rett fra frossen tilstand i ovnen da - og stekte på rist med bakepapir under. Smakte veldig godt til å være grandiosa synes jeg. Det står jo på at man må fjerne den sorte greia når pizzaen er frossen, så da synes jeg ikke det er et argument mot pizzaen hvis man glemte det :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Eske skrev:

Jeg har kjøpt fem kartonger Tine Lettmelk med Kaffe og Kakao så langt...... :blush:
Håper den aldri forsvinner sånn at jeg kan nyte brødskiver med geitost og et iskaldt glass kaffekakaomelk til for alltid!

Ellers ble ikke Freia Melkesjokolade Cocos noe hit her, men Polly Turmiks derimot, holy moly :strix:

Har de så lang holdbarhet da? 

Synes for øvrig 27 kr for en kartong melk var i øverste laget.

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har så lyst på den nye oumph pizzaen som er vegansk, men den blir utsolgt overalt. Den blir fort utsolgt, og folk hamstrer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2018 den 18.58, AnonymBruker skrev:

Nei, men den kan jo ikke være annet enn godt, elsker Tom & Jerry- kjeks!:sikle:

Anonymkode: cde01...fd9

Du hadde rett, smaker like godt som de originale Tom & Jerry - kjeks :) Dumt de ikke selges overalt! Har bare funnet på Meny så langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2018 den 16.02, toothfairy skrev:

Skyr bringebærmousse overrasket veldig positivt! Smakte søtt og litt kremet, føler den passer perfekt som en sunn dessert :)

Helt enig med deg!

Polly Turmiks var bare for godt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering på YT sjokoladepudding: spiste den i går, etter at smaksansen definitivt er tilbake, og synes fortsatt smaken er litt tam. Den er helt ok, konsistensen er god, men det smaker litt lite sjokolade.

Anonymkode: efbd9...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...