Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, Druid skrev:

Syntes den var veldig tam. Kunne både vært søtere og mer smak, men syrligheten var god. Kaffe og kakao melka var derimot perfekt.

Akkurat det jeg syns var godt. At den ikke var så sterk som f.eks vanlig litago- men at det er mer melk med essens av smak. Minner meg om den der bringebær styrk som fantest for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte YT sjokoladepudding i dag. Mulig det er forkjølelsen som snakker, men jeg ønsker meg mer sjokoladesmak. Konsistensen er fin, og den smaker nok litt bedre enn ProPud.

Anonymkode: efbd9...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresk yoghurt med sitron fra Synnøve smaker veldig sitron. Også er konsistensen litt sånn fast, så det er nesten som å spise ostekake egentlig. Hadde jeg hatt en kjeksbunn og et gelelokk så hadde det vært dessert :P 

SF_Gresk_Sitron_150g_1.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freia sine påskeegg med oreo var så som så. Forventet større biter av oreo, men i stedet ble hele melkekremen veldig kornete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte YT sjokoladepudding i dag. Mulig det er forkjølelsen som snakker, men jeg ønsker meg mer sjokoladesmak. Konsistensen er fin, og den smaker nok litt bedre enn ProPud.

Anonymkode: efbd9...3b7

Helt enig, men jeg er kraftig forkjølt da, så stoler ikke helt på smaksløkene. Synes den var myyye bedre enn ProPud da :)

14 timer siden, Mynona skrev:

Gresk yoghurt med sitron fra Synnøve smaker veldig sitron. Også er konsistensen litt sånn fast, så det er nesten som å spise ostekake egentlig. Hadde jeg hatt en kjeksbunn og et gelelokk så hadde det vært dessert :P 

SF_Gresk_Sitron_150g_1.png

Er denne ny da? Eller relansert kanskje? Husker jeg kjøpte denne og strødde digistive kjeks på for endel år siden, etter diskusjon om at den smakte ostekake her inne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, neon_sun said:

Helt enig, men jeg er kraftig forkjølt da, så stoler ikke helt på smaksløkene. Synes den var myyye bedre enn ProPud da :)

Er denne ny da? Eller relansert kanskje? Husker jeg kjøpte denne og strødde digistive kjeks på for endel år siden, etter diskusjon om at den smakte ostekake her inne. 

Jeg ligger med influensa, men annen mat har egentlig smakt normalt. Jeg prøver på nytt når jeg er frisk.

ProPud smaker ganske kunstig sjokolade, synes jeg, litt i samme gate som Nutrilett og tilsvarende barer. Jeg synes ikke det er godt, nei, men heller ikke direkte vondt. Uansett finnes det bedre måter å få i seg protein som smaker bedre.

Anonymkode: efbd9...3b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Noen som har smakt Tom & Jerry- kjeks med fullkorn? Verdt å kjøpe? :question:

Nei, men den kan jo ikke være annet enn godt, elsker Tom & Jerry- kjeks!:sikle:

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, neon_sun skrev:

Helt enig, men jeg er kraftig forkjølt da, så stoler ikke helt på smaksløkene. Synes den var myyye bedre enn ProPud da :)

Er denne ny da? Eller relansert kanskje? Husker jeg kjøpte denne og strødde digistive kjeks på for endel år siden, etter diskusjon om at den smakte ostekake her inne. 

Kanskje den ikke er ny? Jeg synes jeg leste om den i en artikkel jeg, og derfor jeg kjøpte den :ler: Men kanskje jeg husket feil når jeg stod der i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Mynona skrev:

Kanskje den ikke er ny? Jeg synes jeg leste om den i en artikkel jeg, og derfor jeg kjøpte den :ler: Men kanskje jeg husket feil når jeg stod der i butikken.

Den var ny i 2012 eller 2013 også iallefall, for da var jeg på slankeren og synes denne her nesten var en revolusjon i livet mitt siden den smakte kake. Tvang min nye kjæreste, som nå er min mann, å spise den der stakkarslige desserten 😂 mulig den er relansert da, men jeg har kjøpt den innimellom nå og da gjennom årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde Nutrilett med yoghurt-topping, blåbær og mandler. Den hadde spesiell smak. Vanligvis liker jeg godt Nutrilett-produktene, men usikker på om jeg kjøper den igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde den nye lettmelka med smak av kaffe og kakao i dag. Den var god, men litt tam i smaken. Melka kunne gjerne smakt mer av både kaffe og kakao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Perelandra skrev:

Jeg prøvde den nye lettmelka med smak av kaffe og kakao i dag. Den var god, men litt tam i smaken. Melka kunne gjerne smakt mer av både kaffe og kakao.

Jeg ser at flere skriver at de er tamme, jeg tror de er det fordi de er sukkerfrie, med mer kaffe og kakao ville de vel kanskje blitt litt for sterke, bitre i smaken etc. uten å balansere det med sukker.

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forsøkte rød og blå smoothiebowl fra Fjordland de siste dagene, og hadde forventet litt av dem. Men.. synes egentlig ikke at de var så gode? Begge var litt tamme, og spesielt den røde med jordbær fikk jeg litt syltetøyassosiasjoner av. I tillegg var det lite topping, og jeg savnet litt mer tørket frukt i tillegg til muslien. Det skal sies at de var litt romtempererte når jeg spiste dem, men synes at de normale smoothiene fra Bama og Cevita smaker mye bedre.

Blir nok ingen gjenkjøp her, men tommel opp for lite emballasje og en god skje til å spise med.

(https://www.fjordland.no/om-fjordland/aktuelt-og-media/fjordland-fortsetter-satsningen for å se produktet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeeggene med oreo var gode, men ikke bedre enn de vanlige. Ikke gjenkjøp.

Har også smakt de bringebærene med mørk sjokolade. Veldig gode, men veldig stiv pris syns jeg for litt over 100 g. Tror den kostet nesten 50 kroner. Mulig det blir gjenkjøp en lørdag jeg trenger noe godt da.

Ny Fun Light med jordbær/passion var veldig god. Er ikke så veldig storforbruker av saft egentlig, men skal jeg ta meg et glass foretrekker jeg sukkerfri. Denne hadde en god smak, kan sikkert passe godt i ulike drinker, som gele eller liknende også... 

Ser de har fått nye wok-mixer, disse gleder jeg meg til å prøve. Har ikke sett det i butikken enda.

Anonymkode: a7447...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste nettopp smoothie bowl Litt mat med blåbær og synes den var god. Synes den røde med jorbdær car litt bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...