Gå til innhold

Svelger du?


Gjest Coolaid

Pleier du å svelge?  

76 stemmer

  1. 1. Pleier du å svelge?

    • Ja
      56
    • Nei
      49
    • Noen ganger
      20


Anbefalte innlegg

Men jeg skrev jo det om å spytte ut og fornærmelse før du hadde skrevet noe som helst i tråden, da...... :roll:

*lusker ut*

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener jo at slike smileys som denne ( :roll: ) er ufin å bruke til andre. Skal man ikke tåle andres meninger når de ikke er forenlige med våre egne? Vil man ha et "jatte-forum" hvor alt bare er fryd og gammen?

Hva mener andre?

Dette skrev du etter at jeg sa jeg spyttet det diskret ut i et håndkle:

Neida, man spytter jo ikke i fjeset håper jeg.... (med mindre for å gi igjen til de som spruter i ansiktet på dama si )

Men om en fyr hadde slikka meg og så spytta etterpå..... Tror jeg hadde sett på det som en fornærmelse da, ja....At han ikke likte å smake på meg.......For jeg er hårfri så det kunne ikke vært hår han skulle ha spytta ut, liksom

Folk hadde vel tatt det som en fornærmelse om man spytta ut igjen maten man fikk når man var på besøk også?!?! (litt av en sammenligning......hehe)

Lillian *spytter ikke*

Jeg prøvde bare å si at det er forskjell på menn og kvinner akkurat her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spytter ikke, jeg svelger ikke. Ingen av oss har behov for det ene eller det andre, ei heller noen av oss har høyt ønske om.

Om mannen blir fornærmet fordi man lar han komme i munnen men ikke svelger fordi man ikke har lyst? Da har man havnet sammen med feil mann :-? .

Og jeg synes heller ikke man kan sammenligne og sette det på lik linje om en mann spytter etter å ha slikket damen, som om damen spytter etter å ha sugd mannen. Og det er vel ikke direkte spytting man snakker om heller med hark og pfysj og pføy - men diskret som Malena sier.

Skjønner ikke at det kan bli et tema mellom to kvinnfolk :o .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har overhodet ikke noe problem med å svelge, men det er ikke alltid jeg gjør det, fullfører da med hånda (etter mannen min sitt ønske). Spytte derimot, det gjør jeg aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer i munnen min, deretter spytter jeg det ut. Har spurt han hva han synes om det og han sier at han forstår meg veldig godt. Han er glad så lenge jeg suger han til han kommer. Er jo ikke alle som vil suge i det hele tatt... Så lenge mannen ikke synes det er fornærmende at dama spytter det ut så anser jeg det ikke som noe proble i det hele tatt.

Har dama problem med å svelge så får mannen bestemme seg for følgende: Komme i munnen til dama og at hun spytter det ut etterpå eller sprute et helt annet sted istedet. Dersom kvinnen ikke ønsker å svelge så skal hun ikke gjøre det heller. Hvor opphissende er det liksom. Å se ei dame som holder på å brekke seg av vemmelse :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var som om jeg skulle sagt det selv, Amy :) - det ble bare litt mer klabb og babb da jeg skulle få fram hva jeg mente :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor opphissende er det liksom. Å se ei dame som holder på å brekke seg av vemmelse :sur:

Derfor svelger ikke jeg... Jeg brekker meg faktisk. Men nå har ikke sambo noe ønske om komme i munnen heller, så da er det jo greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunGirl

Hvis man ikke vil svelge det, kan man åpne munnen og la det renne ut og hjelpe til med tunga - man behøver da ikke spytte! Skjønner godt at en gutt blir fornærmet hvis jenta spytter det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det innimellom ja, men det er for å glede mannen min ikke fordi jeg syns det smaker spesielt godt :oops:

Jeg får skikkelig halsbrann etterpå jeg... :o Ser for meg en haug med rumpetroll som virvler rundt og kiler meg...he-he...

Er det bare jeg som får det? Er det noe rart med spermen til min mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chatyratty

Ikke svelger jeg og ikke liker jeg at han kommer i munnen min heller... Sperm smaker ikke så veldig godt og konsistensen og hele greiene er i grunn ganske ekkelt... Jeg er ikke enig med de som sier at det er likt mellom gutt og jente der... gutter gir også fra seg veske, og jeg har ikke problemer med det, men spærm er noe helt annet!

:tunge1: Yuck! :cry:

Jeg er litt overasket over at så mange svelger her, men hver sin lyst heldigvis og takk for at vi er forskjellige! Personlig så vil jeg ikke ha det i munnen i det hele tatt!!!! :roll:

Chaty :rosaengel:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg svelger ikke.

sæd smaker ikke spes. godt og konsistensen er ikke spes. delikat.

oops. nå ser jeg at brukeren i innlegget ovenfor sier akkurat det samme.

men ærlig talt er det noe jeg helst ikke vil ha i munnen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil helst ikke ha det i munnen jeg heller, så dermed blir det ikke noe svelging. Stopper før det kommer så langt og har aldri fått noen klager på det..

At to jenter lager en "greie" om noe slikt overasker meg overhodet ikke. Er ikke de fleste av oss jenter ganske flinke til å lage greier ut at det meste da? Er i hvertfall utrolig hva jeg og mine venner og bekjente klarer å lage greier av :ler: Men det er ikke noe vi blir uvenner av :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Ser for meg en haug med rumpetroll som virvler rundt og kiler meg...he-he...

Er det bare jeg som får det? Er det noe rart med spermen til min mann?

Er mannen din grønn og slimete? Isåfall er det sannsynlig at du er sammen med en frosk, og da synes jeg du skal ta fokus vekk fra penis, og heller konsentrere deg om munnen hans. Om du kysser han, får du kanskje en prins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Jeg gjør det innimellom ja, men det er for å glede mannen min ikke fordi jeg syns det smaker spesielt godt :oops:  

Me too!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...