Gå til innhold

Svelger du?


Gjest Coolaid

Pleier du å svelge?  

76 stemmer

  1. 1. Pleier du å svelge?

    • Ja
      56
    • Nei
      49
    • Noen ganger
      20


Anbefalte innlegg

Synes det er fint når hun vil svelge, men det er ikke noe jeg ber om, og jeg er også høflig nok til å si ifra i tide når jeg blir sugd av en jente jeg ikke kjenner godt nok til å vite om hun vil ha spruten i munnen i det hele tatt. Det er turn on når hun regelrett gaper for meg og virkelig har lyst på det, men jeg blir så absolutt ikke kranglete om hun ber meg sette spruten et annet sted, altså. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke prøvd det. Jeg suger og synes det er gøy. Men er usikker på om jeg vil ha det i munnen. Det er så varmt, og konsistensen :sjenert:  han hadde blitt veldig glad om jeg prøvde, så får se! 

Men jeg har et spørsmål. hvis jeg suger han, han ligger på rygg. Har jeg da bare munnen helt over den når han kommer? Eller vil guttene se at det spruter inn i munnen liksom? 

Anonymkode: dcf73...671

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har et spørsmål. hvis jeg suger han, han ligger på rygg. Har jeg da bare munnen helt over den når han kommer? Eller vil guttene se at det spruter inn i munnen liksom? 

Anonymkode: dcf73...671

Begge deler er bra. Noen gutter har sikkert en preferanse her, men for min del blir det litt sånn "ja, takk, begge deler." :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg svelger jeg👍🏼 Vet mange synes det er ekkelt og urenslig. Men jeg svelger gjerne om jeg gir samboer en BJ, jeg synes det viser at jeg er trygg på han feks. Jeg ville aldri ha gjort det om Sambo var "skitten" nedentil og ikke hadde god hygiene feks, men jeg vet at han faktisk er renslig så jeg digger det! Det piffer opp litt i sexlivet, og jeg vet han elsker det. 

Anonymkode: 20ac0...b98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...