Gå til innhold

Svelger du?


Gjest Coolaid

Pleier du å svelge?  

76 stemmer

  1. 1. Pleier du å svelge?

    • Ja
      56
    • Nei
      49
    • Noen ganger
      20


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Æsj, nei!!!

Sæd skal ikke i magesekken, det skal i livmora!!

Dessuten smaker det forferdelig, jeg har gjort det en gang og jeg brakk meg. Følte meg skikkelig teit, derfor gjør jeg aldri det igjen..

Det var så kvalmt at jeg finner ikke ord.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gutter da! Skjønner ikke hvorfor dere skal komme i munnen på dama! Munnsex er forspill, og man skal da ikke la det gå under forspillet? :o

I alle fall må Nusse passe seg for det, han er slik en gammel oldtimer som bare har et skudd i våpenet, og da skal man ikke skyte for tidlig! :oops:

Også tar det så forbannet lang tid å lade på nytt, munnlader skjønner dere! (he he) :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 13 år senere...
Gjest Superbruker7
På 8/17/2003 den 12.31, Coolaid skrev:

For å føre debatten om å sprute i ansiktet videre. Lure på hva dere jenter og kvinner syns om å svelge. Som mann syns jeg at det er deilig at hun ikke stopper selv om det går for meg. Dessuten syns jeg det er veldig personlig når hun gjør det.

Regner med at du selv passet på å svelge før du fikk dama di til å gjøre det. For om du ikke liker å svelge sperm så kan du vel ikke forvente at dama di liker det?

Endret av Superbruker7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Superbruker7 skrev:

Regner med at du selv passet på å svelge før du fikk dama di til å gjøre det. For om du ikke liker å svelge sperm så kan du vel ikke forvente at dama di liker det?

Enig.

Venter spent på svar fra TS.

Anonymkode: 4848b...5b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid
2 timer siden, Superbruker7 skrev:

Regner med at du selv passet på å svelge før du fikk dama di til å gjøre det. For om du ikke liker å svelge sperm så kan du vel ikke forvente at dama di liker det?

Artig at dere finner frem en tråd fra 2003 :) flott det. Jeg vet ikke om jeg liker å svelge...men har ingen motforestillinger mot det heller... er ikke redd for å kysse henne eller kline etter hun har gjort det, eller smake på det for den saks skyld. 

Om damen liker det eller ei er uavhengig om jeg liker det eller ei. Uansett, jeg forventer aldri at man skal gjøre noe man selv ikke vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig.

Venter spent på svar fra TS.

Anonymkode: 4848b...5b8

Haha. Så svarer faktisk TS.

13,5 år senere.

Anonymkode: 9e667...859

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke tanken på å svelge,så typen får aldri komme i munnen min. Jeg elsker å suge,så vi bruker det som forspill til sex,men ikke utenom det.

Anonymkode: 13105...458

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Superbruker7 skrev:

Regner med at du selv passet på å svelge før du fikk dama di til å gjøre det. For om du ikke liker å svelge sperm så kan du vel ikke forvente at dama di liker det?

Dette argumentet har jeg aldri forstått. Skal jeg liksom suge en annen manns pikk - og bare hvis jeg liker det selv kan jeg forvente at dama mi liker det?

Anonymkode: de25e...a20

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Creds til @Coolaid for å svare etter så mange år! 

Og til spørsmålet er svaret; ja selvfølgelig svelger jeg, jeg er overrasket over at flertallet har stemt nei? Har aldri opplevd det som så ekkelt, men en naturlig del av oralsexen. Selvfølgelig smaker det ikke sjokolade, og av og til kan det være litt ekkelt hvis gutten har en ubehagelig bismak, men stort sett rekker jeg ikke smake på det, fordi jeg konsentrer meg om andre ting, og blir så smigret over at han syntes det er så deilig at han kommer. Hvis jeg har tid til å tenke på at det er ekkelt så syntes jeg hele fyren er ekkel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Av to grunner.

1. Typen liker det.

2. Man  blir raskere kvitt smaken dersom man svelger. Å spytte fører jo bare smaken rundt på tunga...

Anonymkode: 78cb1...3d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid
22 minutter siden, Vackra skrev:

Creds til @Coolaid for å svare etter så mange år! 

Og til spørsmålet er svaret; ja selvfølgelig svelger jeg, jeg er overrasket over at flertallet har stemt nei? Har aldri opplevd det som så ekkelt, men en naturlig del av oralsexen. Selvfølgelig smaker det ikke sjokolade, og av og til kan det være litt ekkelt hvis gutten har en ubehagelig bismak, men stort sett rekker jeg ikke smake på det, fordi jeg konsentrer meg om andre ting, og blir så smigret over at han syntes det er så deilig at han kommer. Hvis jeg har tid til å tenke på at det er ekkelt så syntes jeg hele fyren er ekkel.

Neida, svarte etter 3 timer eller noe.... det var noen som plukket frem tråden i dag fordi jeg laget en annen tråd her inne, så prøvde vedkommend å bruke den for en eller annen merkelig grunn. Men tar gjerne litt cred like vell ;) 

Men til din kommentar.... det er ingen selvfølge at man skal svelge... det må vel bli opp til en hver... kanskje det er en selvfølge for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superbruker7
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette argumentet har jeg aldri forstått. Skal jeg liksom suge en annen manns pikk - og bare hvis jeg liker det selv kan jeg forvente at dama mi liker det?

Anonymkode: de25e...a20

Det var nå egentlig det som var poenget mitt. TS mener at om man ønsker å ta dama i analen så må man ta den i analen selv først. Men han vil at dama skal svelge uten at han selv svelger først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Av to grunner.

1. Typen liker det.

2. Man  blir raskere kvitt smaken dersom man svelger. Å spytte fører jo bare smaken rundt på tunga...

Anonymkode: 78cb1...3d3

Enig!

Svelger alltid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fordi jeg brekker meg av smaken og konsistensen. Tror heller han foretrekker at jeg ikke kaster opp på han :P

Anonymkode: 85946...cdd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...