Gå til innhold

Yankee candle fans


nissejenta

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittduft?

    • Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5


Anbefalte innlegg

Har lyst til å prøve nye yankee candle dufter.... :ler: Trenger litt tips og inspirasjon!

Dere som er like hekta på yankee candle: Hva er DERES favoritt dufter? :hjerter_rundt:

Mine er sweet strawberry og clean cotton!!! :sikle::heiajente:

post-13105-0-57050600-1315997233_thumb.j post-13105-0-23479600-1315997335_thumb.j

Innlegget er endret iht KGs regler.

Kari, mod

Endret av nissejenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var lurt, så slipper vi å kuppe den andre tråden helt. Favoritter.. Det er jo så mange! Variere fra dag til dag nesten. Men går alltid tilbake til Ginger Citrus. Brenner alltid den en stund før jeg legger meg, for da lukter det herlig til jeg skal sove. Den er så frisk og god.

http://ecx.images-amazon.com/images/I/31Ko...L500_AA280_.jpg

Farmhouse Apple, MacIntosh, Candied Apple, Granny Smith.. De lager herlige epledufter. Raspberry Sorbet, Egyptian Cotton, Autumn Leaves, Water Garden (selv om jeg ikke vanligvis liker blomsterlukt på lys).

Æh.. og mange flere! :jepp:

Innlegget er endret iht KGs regler.

Kari, mod

Endret av Kari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Issy_*

Digger også de lysa! Sitter og koser meg med frokost mens jeg brenner Yankee Candles kaffe-lys nå! Haha!

Min favoritt er også Good Morning, men du MÅ prøve Orchard Pear! Himla digg lukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg kjøpt de på yankeestore.no. Synes det er greit. De har rask levering :)

Orchard Pear hadde jeg nesten glemt! Den er jo utrolig god også. Skikkelig frisk og deilig duft! Har pleid å brenne det om morran til frokost :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og kaffelyset er perfekt til frokost :D:D:D Blir nesten så jeg gleder meg til å stå opp om morran :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper på ebay, jeg da.

Og hvilket kaffelys mener dere? Cafe au lait eller Roasted coffee? For sistnevnte likte jeg ikke i det hele tatt. Trodde det skulle lukte nytraktet kaffe, men luktet heller brent kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke prøvd enda.

Åå synes det er så synd at dere bare vil handle på yankeestore, for dere går glipp av så mange herlige :fnise: Litt FOR engasjert i dette kanskje? hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå synes det er så synd at dere bare vil handle på yankeestore, for dere går glipp av så mange herlige :fnise: Litt FOR engasjert i dette kanskje? hehe

Tror kanskje at vi alle her er litt for engasjert, men noe må man jo engasjere seg i? ;) Hehe...

Må bare få sagt at det dukker stadig opp nye dufter på yankeestore, og nå har jeg kjøpt meg sånn aromabrenner eller hva det heter der. Sånn til å smelte oljer eller i dette tilfellet voks oppi. Og de voks"kakene" koster bare 20 kroner, så man får prøvd ut forskjellige dufter til en billig penge da. Også syns jeg faktisk at de gjør at det lukter enda sterkere. Altså når man smelter voksen uten noen veke, liksom...

Men favoritt, ja... Sweet Strawberry som alltid, men nå har jeg en ny i tillegg: Baby Powder!! Mmm... http://www.yankeestore.no/?page=shop&pid=111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TrOgså syns jeg faktisk at de gjør at det lukter enda sterkere. Altså når man smelter voksen uten noen veke, liksom...

Ja, det synes jeg også. Billig måte å teste på! Har en drøss med sånn smeltevoks nå. Er jo så nysgjerrig på hvordan de lukter, og på ebay lønner det seg ofte å kjøpe 6 i slengen. Men nå har jeg så mange at jeg vurderer å selge unna litt på finn. Har blitt kvitt litt på den måten allerede. Men om noen her er interessert er det bare å si fra i en privatmld. altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestillt smeltevoks i mange forskjellige dufter. Gleder meg til å lukte.Har hørt så mye bra om Yankee Candles i det siste! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilte lys på yankeestore.no i går! Gleder meg så til jeg får dem! :danser: Er de mest virkelighetstro duftlysene jeg har luktet på til nå. Anbefales på det varmeste! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg en liten krukke med Amber Sunset i posten. Den lukter så goodt. Nesten litt karamellaktig. Vanilje, og andre krydder jeg ikke kjenner igjen. Herlig iallefall!

Har dessuten luktet på Tropical Vanilla og Fruit Smoothie, og begger lukter kjempegodt! :hjerter:

*edit* leeif.

Endret av Bloodless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå fikk jeg nettopp en pakke fra usa, full av smeltevoks. Heeeeerregud så mange gode! Tror rett og slett jeg er litt avhengig av yankee candles :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mathilde_*
det er så dyr porto på yankeestore.no

Er ikke så veldig rart at man må betale litt i porto, for det er egentlig enda dyrere å sende en pakke en det man betaler til nettbutikker. Jeg sendte en pakke før jul og den ble sendt som brev som er den billigste muligheten, og det kosta 130 krroner, fordi den veide over 1 kg. DET syns jeg er sykt, hvertfall! Så å betale 69 som jeg betaler på yankeestore er virkelig ikke ille! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...