Gå til innhold

Yankee candle fans


nissejenta

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittduft?

    • Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5


Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Koster 125,- for de små på yankeestore.no

Og 229,- for de store. Eller medium heter de vel da.

Jepp, clean cotton er best!! Eller hvertfall sinnsykt god... For den beste er Sweet Strawberry. Eller Sun & Sand. Nei, jeg får ikke bestemt meg! :gjeiper:

Yes, men du må jo betale for porto, så da ender det jo fort opp med å bli dyrere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
Gjest Gjestepest
voks lukter lenge og lukter sterkest! anbefaler :)

Voks lukter sterkt, men det mister duften fort også. Anbefaler voks for en rask og sterk duftopplevelse, men lys varer lenger. Selv har jeg begge deler. Bruker lyset til vanlig bakgrunnsduft, og setter på duftvoks for gøy av og til.

Lukter kjempegodt uansett=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhhhhh! Endelig har yankeestore.no fått inn clean cotton igjen! Den lukter så himmelsk!!! *bestilte 10 smeltelys* :rødme: :fnise:

Endret av nissejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhhhhh! Endelig har yankeestore.no fått inn clean cotton igjen! Den lukter så himmelsk!!! *bestilte 10 smeltelys* :rødme: :fnise:

Bra du sa ifra, har ventet på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og CAR JARS! Sånne til å ha i bilen... hihi... gleder meg til å få pakka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Car Jars??!! Utrolig digg hvis de lukter like godt som lysene da! Det må jo bli tusen ganger bedre enn wunderbaum? Beach Walk (:hjerte: min nye favoritt :hjerte:) i bilen!! :sikle:

Nå må jeg inn og kikke litt igjen... :lur: Er ei stund siden nå!

Endret av MsRP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette er skrevet før, har ikke tid til å lese hele tråden! Jeg er også yankee fan og i går fant jeg lysene på plantasjen:D Det gjør det jo enkelt! De hadde ganske godt utvalg også, kjøpte sweet garden pea elns(husker ikke helt), og den er nydelig!

For å gjøre dere sjalu, får en hel haug med yankee candles fra canada i neste uke;) Greit med familie som bor der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har forresten romspray, carjars, telys og sånn til å plugge i veggen der også.. Kjøpte romsprayen av clean cotton, den er god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigs du som har familie i canada som sender deg yankee candle :D:D:D *litt misunnelig ja* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan disse voksstykkene deles opp?

Har en oljebrenner fra Body Shop, kan jeg bruke den til voksen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å dele de opp! Gir masse duft for det om og så varer jo hver voks enda lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, nå har jeg bestillt og fått mange forskjellige dufter.

Lukter kjempegodt.

Dere som har kjøpt fra Ebay, hvilken selger har dere brukt?

Endret av ThePink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg pleier å kjøpe lys på ebay, og da har jeg kjøpt av crazycandles (usa) og yankeecandlestores (UK), fornøyd med begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

Da har jeg (endelig) fått noen yankee candles i hus, det ble baby powder, café au lait og vera cruz vanilla. Sistnevnte sitter jeg og brenner nå, litt usikker på om jeg liker den.

Jeg lurer på om det er veldig forskjellig lukt fra når lyset brennes og når man lukter i butikken? Jeg lukta på blant annet clean cotton i butikken her om dagen, men likte den ikke noe særlig, men så er det jo så mange her som liker den da.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg (endelig) fått noen yankee candles i hus, det ble baby powder, café au lait og vera cruz vanilla. Sistnevnte sitter jeg og brenner nå, litt usikker på om jeg liker den.

Jeg lurer på om det er veldig forskjellig lukt fra når lyset brennes og når man lukter i butikken? Jeg lukta på blant annet clean cotton i butikken her om dagen, men likte den ikke noe særlig, men så er det jo så mange her som liker den da.. :klø:

Husker også at jeg ikke likte den så godt i butikken, men tok den med meg fordet. Men ble mye bedre når du brant den. Hvis du liker lukten av nyvaskede klær, vil du elske denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg ta med en sånn på neste ladning, Plantasjen hadde faktisk ganske mange forskjellige lukter nå ;)

Har brent vera cruz vanilla nå, elsker vaniljelukt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...