Gå til innhold

Det ekleste kjæresten din har gjort?


Gjest Happykatt

Anbefalte innlegg

Hvordan er dette mulig? Kan man gjøre sånt av å bli full? Syntes det hørtes helt utrolig unormalt ut ;)

Det er faktisk nokså vanlig at drita fulle folk ikke har full kontroll over ehh... lukkemekanismen. Jeg har hørt flere historier, men det har dreid seg om nokså tørste folk da... Jeg kjenner mange som har vært hinsides drita noen ganger, men som aldri har gjort noe sånt - så det skal vel endel til. Samboern min opplevde forresten engang for flere år siden at han KANSKJE hadde tisset i en kjeller under en fest - doen var i kjelleren, og han hade sovnet der nede, men han husket det i hvert fall ikke selv. Han holdt en svært lav profil lenge etterpå (dette var før jeg ble kjent med han). Ellers gjør han heldigvis aldri sånt som å spy på møbler eller meg, eller tisse rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket:

Dette overgår jo bare alt det andre. Jeg priser meg lykkelig for at jeg har en oppegående og renslig mann - det verste han har gjort er vel at han lå beina på bordet rett før jeg skulle dekke på da svigers var på besøk. Men det skal sies at da var jeg overrasket over ham, for det der er noe han aldri gjør.

Hvis det virkelig er det VERSTE han har gjort, så er jeg mer sjokkert over det enn alle de andre dritthistoriene her. :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleMaria

Min samboer har en utrolig utrolig ekkel vane. Når han står opp på natta for å tisse, så har han ofte teppet rundt livet. Han står og tisser, og skyller ned før han er ferdig - for så å smådryppe urin bortover golvet :frustrert: Ingen snakk om å riste karen nei.. og ikke vaske fingrene heller!!! Og tro hvor mye urin han får på teppet??? Hver morgen må jeg sjekke golvet for å ikke tråkke på urindammene han etterlater seg. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Mannen min har ingen sånne EKSTREME episoder...

Men han har vært fæl til å skryte over ekstremt store kabler...

Og han bruker nesten aldri dobørste etter seg.

Det verste han gjør, er å vaske sønnen vår på 3 med kopptua etter at han har spist!

ÆSJ! (Og stakkar lillegutt!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har ingen sånne EKSTREME episoder...

Men han har vært fæl til å skryte over ekstremt store kabler...

Og han bruker nesten aldri dobørste etter seg.

Det verste han gjør, er å vaske sønnen vår på 3 med kopptua etter at han har spist!

ÆSJ!  (Og stakkar lillegutt!!!)

Hva er kopptua? (Frykter det er dobørsten, men SÅ ille kan det ikke være vel?)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Tar en ex jeg også: Han kom hjem fra fest og la seg. Lå stille i senga en god stund, før han lente seg ut av vinduet og spydde. Han ble hengende over vinduskarmen,fortsatte å spy og begynte å prompe massivt. Det stinket. Og for noen lyder! Jeg evakuerte og fant sofaen. Det siste jeg så før jeg forlot åstedet var den nakne rompa hans. Grøssetigrøss.

:ler::ler: Huff og huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elfrida
Hva er kopptua? (Frykter det er dobørsten, men SÅ ille kan det ikke være vel?)

Jeg antar at det er snakk om oppvaskkluten...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utlogga

Han hadde vært på fest, og vi lå og sov i sengen. Så våknet jeg av at han reiste seg opp, gikk rundt sengen og stilte seg opp ved hodet mitt i enden av sengen. Han begynte å klø seg i kjønnshåret, og jeg skvatt unna. Så tok han tak i tissen sin og begynte å urinere på puta mi. Jeg ropte på ham, men han bare tisset videre som en foss. Jeg ropte igjen og denne gangen fikk jeg kontakt, og han kikket på meg. "Gå på do!" ropte jeg. Han gikk og tisset ferdig på do. Etterpå la han seg naken i den lille sofaen vår og skrevet med beina.

Om morgenen kom han og lurte på hvorfor jeg hadde tatt av trekket på sengetøyet. Han husker ingenting av det som skjedde, men har fått høre det nok antall ganger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: Jeg har nettopp lest denne tråden høyt til mannen, og vi holder på å le oss ihjel begge to her vi sitter!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje litt mye intim info her, men man er jo ikke anonym for ingenting..

Jeg og sambo hadde sex en kveld for vi skulle legge oss, og han fant ut at han ville se noe stort inni meg, dvs større enn han eller dildoen. Akkurat da hadde vi tilfeldigvis en ganske stor agurk i kjøleskapet som han henta. Den ble "godt brukt" iløpet av akten, og når vi var ferdige sovna jeg og glemte hele greia..

Ble litt satt ut neste morgen da jeg kom ut å han satt og spiste brødskive med leverpostei og agurk..

:forvirret:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter
Kansje litt mye intim info her, men man er jo ikke anonym for ingenting..

Jeg og sambo hadde sex en kveld for vi skulle legge oss, og han fant ut at han ville se noe stort inni meg, dvs større enn han eller dildoen. Akkurat da hadde vi tilfeldigvis en ganske stor agurk i kjøleskapet som han henta. Den ble "godt brukt" iløpet av akten, og når vi var ferdige sovna jeg og glemte hele greia..

Ble litt satt ut neste morgen da jeg kom ut å han satt og spiste brødskive med leverpostei og agurk..

:forvirret:

Nam :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beekeeper
Kansje litt mye intim info her, men man er jo ikke anonym for ingenting..

Jeg og sambo hadde sex en kveld for vi skulle legge oss, og han fant ut at han ville se noe stort inni meg, dvs større enn han eller dildoen. Akkurat da hadde vi tilfeldigvis en ganske stor agurk i kjøleskapet som han henta. Den ble "godt brukt" iløpet av akten, og når vi var ferdige sovna jeg og glemte hele greia..

Ble litt satt ut neste morgen da jeg kom ut å han satt og spiste brødskive med leverpostei og agurk..

:forvirret:

:ler::ler::ler:

Dette er en genial tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst å starte denne tråden, fordi vi alle har ting vi gjør som kanskje ikke kommer like heldig ut... Dvs. uvaner, eller noe vi bare har gjort som ikke burde vært gjort.. Og da snakker jeg ikke om utroskap..

Min samboer (en mann) har liktorn (og sopp) under føttene. En kveld skar han de ut, hentet en bøtte med grønnsåpevann, badet føttene en god halvtime, for så å slå vannet ut i vasken på kjøkkenet!!!!  :frustrert:  I oppvasken lå bl.a en brukt stekepanne, noe bestikk og glass...  :grine:

Nå skal det sies at jeg sa fra at dette ikke skal skje, "tenk på alle bakterier og at vi faktisk lager mat, drikker og spiser av det du slo fotvannet ditt oppå!!" - hvorpå han mumlet noe og sa god natt....

Noe sint vasket og gnukket og kokte jeg alt sammen.....

Er det mulig...??

En gang vi skulle ha gruppesex sammen med en venninne av meg gjorde han noe som jeg vil kalle uappetittelig:

Først kjørte han anal på henne, etterpå tok han den rett inn i munnen på meg og kom rett ned i svelget på meg. :frustrert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:legrine: Jeg har nettopp lest denne tråden høyt til mannen, og vi holder på å le oss ihjel begge to her vi sitter!!

Ja, vi har gjort det samme :ler:

Det verste er at 80 % av disse ekle historier handler om at samboer/kjæreste tisser på merkelige steder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hel(l)ise
Jeg håper denne mannen hadde tusenvis av strålende egenskaper som veide opp for dette griseriet!  :overrasket: 

Hvordan er dette mulig? Kan man gjøre sånt av å bli full? Syntes det hørtes helt utrolig unormalt ut ;)

:ler:

Dette skjedde med en venn av oss på fest. Han hadde blitt servert en gryterett inneholdende fleinsopp og klystèrpiller. :ler::legrine::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dama-til-en-ekling

En kveld vi skulle legge oss, sier han til meg i senga: kan du værså snill å klø meg litt på rumpa? Snill som jeg er begynner jeg å klø. Og da slipper han brakeren løs. Senere etter mye krangling, så legger han rumpa inntil låret mitt og durer avgårde den herlige fisen. ÆSJ.

Gidder ikke å si hva jeg gjorde!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En kveld vi skulle legge oss, sier han til meg i senga: kan du værså snill å klø meg litt på rumpa? Snill som jeg er begynner jeg å klø. Og da slipper han brakeren løs. Senere etter mye krangling, så legger han rumpa inntil låret mitt og durer avgårde den herlige fisen. ÆSJ.

Gidder ikke å si hva jeg gjorde!

håper da inderlig du tok igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, her var det mye ekkelt ja!

Mannen min gjør heldigvis ikke så mye ekkelt, men jeg har et par historier. Den ene var da han presterte å gå i søvne og tisse på min lillesøster! Haha, hun var ikke særlig blid. Den andre var da han oppdaget en eldgammel treningsbag i klesskapet fra tiden han spilte mye bandy. Det viste seg at dette tøyet ikke hadde blitt vasket før det ble lagt i skapet for flere år siden, og han ropte meg ivrig over og sa "lukt på dette her!" MMMMMMMMMM!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer tettet doen men det gigantiske boa-bæsjen noensinne!!!

FY så ekkelt!

Jeg måtte pisse da vi hadde kommet hjem, og ser denne "presangen" i doen.

Jeg visste det ikke var min, for min ser ikke slikt ut!

og aldri om jeg hadde klart og presset ut noe på den størrelsen!

Jeg spurte først om han hadde bæsjet i dag, og så rart men bekymringsfult på meg, og sa: mulig, hvorfor det?

Jeg viste han den, og jeg begynte å le litt, for det hele var litt komisk.

Han ble så flau, og jeg sa at han måtte pirke den i stykker med noe!

Det gikk fint, og jeg sa at han ikke måtte tenke mer på det.

Stakkaren..

Å alikavel syntes jeg han er så utrolig deilig  :roll:  :ler:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kveld etter at jeg og en eks hadde lagt oss, jeg lå på siden framforbi han. Så tok han plustselig den stive tissen sin å plasserte mellom lårene mine, og begynnte å småjukke...... DA bestemte jeg meg for at han måtte bli en eks fortere en svint! Fy så ekkelt - særlig siden det var han!!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...