Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Jeg liker virkelig ikke Billie, så bra at Chris fikk ordnet opp og lurt hun i fella! 

Men så så Danny at Phoebe og ash skulle kysse, blir det skikkelig drama nå? Hvordan tat Danny dette, stakkar? 

Anonymkode: 4b967...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 Noen av de yngre kvinnfolka der, legger seg virkelig opp i alt mulig som de egentlig ikke har noe med...

Anonymkode: 459f5...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i helvete har de sluttet å vise "next time" på slutten av en episode??? FADER, det plager vettet av meg!! Mister jo mye av spenningen... (Snakker om tv2 her nå!)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i helvete har de sluttet å vise "next time" på slutten av en episode??? FADER, det plager vettet av meg!! Mister jo mye av spenningen... (Snakker om tv2 her nå!)

helt enig! Tenkte jeg skulle inn her å klage over det istad, men det glemte jeg visst. Men det er skikkelig irriterende når de forandrer på ting jeg liker 😝

Anonymkode: 4b967...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig! Tenkte jeg skulle inn her å klage over det istad, men det glemte jeg visst. Men det er skikkelig irriterende når de forandrer på ting jeg liker 😝

Anonymkode: 4b967...61b

Like greit, så kan vi for en gangs skyld se på uten å vite hva som skal skje :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit, så kan vi for en gangs skyld se på uten å vite hva som skal skje :)

som sagt, så liker jeg det! 

Anonymkode: 4b967...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan går egentlig dette da?

 Finner de ut av hvem som egentlig gjorde dette?

Anonymkode: 459f5...86e

Ikke funnet ut av det enn så lenge nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad den "Whats happening next time" greia ikke er kutta ut her ihvertfall. Så dette har skjedd og vil skje.

Charlotte får noen til å drepe Cath  - Ash redder hun i siste liten med å skru av gass og åpne alt av vinduer.

Politiet ransaker Charlotte sin leilighet, tar med seg pc, finner ingenting i leiligheten da de droppet og se i fryseren hvor hun har gjemt tingene til Cath.

Maddie finner ut at Oscar og Asia kysset.

Josh er hjemme igjen fra sykehuset. .

Kommer til å skje:

 De gjør det slutt, Oscar prøver å ta selvmord.

Irene begynner muligens og drikke igjen når overgrepsminnene kommer tilbake.

Nate og Ricky får endelig en kveld alene igjen, men når Nate skal forberede seg på å fri, så mister han ringen i sluken i vasken. :ler:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad den "Whats happening next time" greia ikke er kutta ut her ihvertfall. Så dette har skjedd og vil skje.

Charlotte får noen til å drepe Cath  - Ash redder hun i siste liten med å skru av gass og åpne alt av vinduer.

Politiet ransaker Charlotte sin leilighet, tar med seg pc, finner ingenting i leiligheten da de droppet og se i fryseren hvor hun har gjemt tingene til Cath.

Maddie finner ut at Oscar og Asia kysset.

Josh er hjemme igjen fra sykehuset. .

Kommer til å skje:

 De gjør det slutt, Oscar prøver å ta selvmord.

Irene begynner muligens og drikke igjen når overgrepsminnene kommer tilbake.

Nate og Ricky får endelig en kveld alene igjen, men når Nate skal forberede seg på å fri, så mister han ringen i sluken i vasken. :ler:

 

 

Men den er jo kuttet ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir "forholdet" mellom Matt og Charlotte avslørt? Virker som fler og fler får mistanker nå. Og hvordan reagerer isåfall Leah og Zac?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror Denny blir funnet ja. Leste noe om at det kom et skikkelig uvær. Og med stormen kommer Dennys kropp til syne. Mener å ha lest at dette skjer i forbindelse med sesongavslutningen som er rundt 9 desember. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

Jeg tror Denny blir funnet ja. Leste noe om at det kom et skikkelig uvær. Og med stormen kommer Dennys kropp til syne. Mener å ha lest at dette skjer i forbindelse med sesongavslutningen som er rundt 9 desember. 

Uff det blir fryktelig trist :( 

Charlotte er creepy, jeg fikk gåsehud av å høre henne true Maddy :redd:

Jeg digger Matt akkuratt nå :biggrin:

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oscar er savnet - klærne er funnet med stranden - Folk leter å det er full storm. Evee sier hun ikke føler noe på "tvillingfølelsen" sin og dermed frykter det verste. - Billie (!!) finner Oscar på en strand å drar han opp og inn i et skur. - Levende. - Oscar tror jo fremdeles Billie hadde noe med den brannen å gjøre. - Billie ringer politiet å lar de vite at han lever før hun løper avgårde igjen. - Oscar forteller Cath at det var Billie som fant han - Sekken til Denny fant hun også, som ligger igjen i skuret som nå er tatt av politiet. - 

Nate lager romantisk middag - Rikcy må på resturanten å fikse en fryser - Nate mister ringen i vasken, skrur opp rørene og finner den igjen - Ricky finner ringen mens Nate er i dusjen å vet nå at han skal fri. - Nate er midt i frieriet, men så ringer tlf og han må gå:skratte: -  

Irene drikker igjen - Veldig aggressiv i det siste og veldig "touchy" mot alle. - Kutter seg på glass, dermed må Nate komme å hjelpe. - Åpner seg endelig for Leah ,etter at hun skjelte Leah ut etter at hun kuttet seg på glass og Leah hjalp hun å ringte Nate. Forteller Leah om babyen hun hadde som ble tatt fra hun rett etter fødsel, fikk aldri vite om det var jente eller gutt.- Forsetter å drikke

Roo er tilbake.

Matt og Maddie stikker ut i stormen for å lete etter Oscar i bilen til Roo - bilen står fast  - de roter. - Finner ut at de må vente før de handler videre evt blir sammen. 

 

De finner Denny :danse: 

 

Neste episode:

De finner Denny og safen som ble stjålet fra "the diner" - Pheobe og Ash gjør det slutt. Muligens at Ash og Cath hooker opp.. 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...