Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Da tror jeg han dukker opp igjen på nyåret. De har jo sagt at han er med i noen episoder :) tar an eye for an eye plass etter finalen?

Anonymkode: 3738a...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Creepy å høre om det som skjedde med Olivia, jeg hater folk som mishandler barn! Når begynner Irene å drikke?

Anonymkode: 3738a...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt bak ligger vi i Norge? Og kan jeg se episodene noe sted slik at jeg ikke går glipp av flere mnd liksom? Har bare sett på norsk tv, men hadde vært gøy å fulgt med på aus sendeskjema. Bare kjipt om jeg da må hoppe over mange episoder :/

6 mnd ca. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Creepy å høre om det som skjedde med Olivia, jeg hater folk som mishandler barn! Når begynner Irene å drikke?

Anonymkode: 3738a...206

Ikke lenge etter. Tar vel en max 5 episoder tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lenge etter. Tar vel en max 5 episoder tror jeg. 

Hvem er mannen Irene hører? Trodde først dette minte henne om når hun mishandlet sine barn i fylla. Hun var vistnok grusom og fæl når hun først kom til bukta 

Anonymkode: 3738a...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt denne An eye for an eye, skal dette egentlig være med i serien,eller er dette bare en "sidehistorie" eller hva jeg skal kalle det? 

Jeg så den nå, den var bra! Og så deilig å ha en time med Home and Away☺️☺️ Skulle gjerne hatt dette hver dag! 

Anonymkode: 4b967...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må gi Jackson Gallagher skryt. Det krever skikkelig talent å spille hjerneskada og faktisk være overbevisende. Super skuespiller :) 

Anonymkode: 3738a...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er mannen Irene hører? Trodde først dette minte henne om når hun mishandlet sine barn i fylla. Hun var vistnok grusom og fæl når hun først kom til bukta 

Anonymkode: 3738a...206

Mannen som mishandlet hun og evt barnefaren til den ungen hun aldri fikk sett fordi den ble fratatt rett etter fødsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen som mishandlet hun og evt barnefaren til den ungen hun aldri fikk sett fordi den ble fratatt rett etter fødsel. 

Skjedde dette på Home and away? Jeg så ikke på før 2001 episodene

Anonymkode: 3738a...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde dette på Home and away? Jeg så ikke på før 2001 episodene

Anonymkode: 3738a...206

Vet ikke, men tviler siden vi først får høre om denne ungen og mishandlingen nå. Er hele grunnen til at hun begynte å drikke i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke, men tviler siden vi først får høre om denne ungen og mishandlingen nå. Er hele grunnen til at hun begynte å drikke i det hele tatt. 

ser nå. Det var hun som liten som ble mishandlet av onkelen 

Anonymkode: 3738a...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt denne An eye for an eye, skal dette egentlig være med i serien,eller er dette bare en "sidehistorie" eller hva jeg skal kalle det? 

Jeg så den nå, den var bra! Og så deilig å ha en time med Home and Away☺️☺️ Skulle gjerne hatt dette hver dag! 

Anonymkode: 4b967...61b

Det ble visst vist på en streamingside, altså ikke på TV som en vanlig episode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare lurer siden han er listet opp på nåværende skuespillere i serien

Anonymkode: 3738a...206

Ja, jeg vet ikke altså. Men på wikipedia så står det at han er med fra 2012-2016. At han dro juli 2015, og kom tilbake for gjesteopptredener i november. Men har også lest at grunnen til at han ble borte en stund var fordi han som spiller Jett måtte avlegge eksamener eller noe i den duren. 

Tror denne "an eye for an eye" episoden har skapt litt forvirring. Mange tror det er Gunno som har drept Charlotte osv, fordi han i den episoden rømmer fra fengsel. Men det som skjer i denne "ekstraepisoden" har ingenting å gjøre med handlingen ellers i serien. Så det er kun en sidehandling som noen kalte det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet ikke altså. Men på wikipedia så står det at han er med fra 2012-2016. At han dro juli 2015, og kom tilbake for gjesteopptredener i november. Men har også lest at grunnen til at han ble borte en stund var fordi han som spiller Jett måtte avlegge eksamener eller noe i den duren. 

Tror denne "an eye for an eye" episoden har skapt litt forvirring. Mange tror det er Gunno som har drept Charlotte osv, fordi han i den episoden rømmer fra fengsel. Men det som skjer i denne "ekstraepisoden" har ingenting å gjøre med handlingen ellers i serien. Så det er kun en sidehandling som noen kalte det. 

Uff skulle ikke lest dette men burde skjønt hun ville dø.. Akkurat som med angie

Anonymkode: 3738a...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...