Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Var det 11 hun var når hun ble mishandlet? Og så ble hun gravid o:

Anonymkode: 3738a...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser på finalen nå, 1 dag har gått siden de fant ut og alle oppfører seg glad og blid o.O

Anonymkode: 3738a...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat filmen. Helt utrolig at Gunno overlevde et så stort fall, hvordan er det mulig? Denne filmen tar plass rett etter finalen og binder finalen og sesongstarten. Rart ingen fant Charlotte når det ble dag...

Anonymkode: 3738a...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat filmen. Helt utrolig at Gunno overlevde et så stort fall, hvordan er det mulig? Denne filmen tar plass rett etter finalen og binder finalen og sesongstarten. Rart ingen fant Charlotte når det ble dag...

Anonymkode: 3738a...206

Gjorde han det? Har ikke jeg fått sett alt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde han det? Har ikke jeg fått sett alt nå?

du ser han bevege på fingrene bare før rulleteksten kommer

Anonymkode: 4b967...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svar fra tv2 på eposten min om de kunne begynne å sende to episoder om dagen igjen:

 
clear.gifclear.gifHei!
Da vi sendte to nye episoder pr dag, fikk vi ikke lenger plass til reprisene, og det kom det svært mange klager på. I tillegg var det risiko for å «ta igjen» Australia, og dermed havne i trøbbel om vi kom for langt. Derfor må vi sende en ny episode pr dag, og samtidig få plass til reprise for de som ikke fikk den med seg. 

BULLSHIT sier jeg.. Altså hva er sjansen for å ta igjen australia når vi ligger 6 mnd bak og de sender fortsatt episoder hver dag (?) ????
Og reprisene gikk jo på bliss en good stund. Kunne sendt reprisene på tv2 livsstil!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar fra tv2 på eposten min om de kunne begynne å sende to episoder om dagen igjen:

 
clear.gifclear.gifHei!
Da vi sendte to nye episoder pr dag, fikk vi ikke lenger plass til reprisene, og det kom det svært mange klager på. I tillegg var det risiko for å «ta igjen» Australia, og dermed havne i trøbbel om vi kom for langt. Derfor må vi sende en ny episode pr dag, og samtidig få plass til reprise for de som ikke fikk den med seg. 

BULLSHIT sier jeg.. Altså hva er sjansen for å ta igjen australia når vi ligger 6 mnd bak og de sender fortsatt episoder hver dag (?) ????
Og reprisene gikk jo på bliss en good stund. Kunne sendt reprisene på tv2 livsstil!

 

Jeg fikk samme svar for nesten 2 år siden... Men du kan alltids gjøre som meg, se på dailymotion. Jeg starta for litt under en uke siden og så finalen i natt. (Ja har alt for mye fritid :P) Men det er verdt det, høstens episoder er dritspennende! :) 

dumme folk som klagde på repriser btw..

Anonymkode: 3738a...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du ser han bevege på fingrene bare før rulleteksten kommer

Anonymkode: 4b967...61b

Så urealistisk. Ingen kan overleve et slikt fall..

Men dette forklarer hvorfor Brax kommer tilbake snart, nå tror de jo Gunno er død så da kan han komme tilbake 

Anonymkode: 3738a...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk samme svar for nesten 2 år siden... Men du kan alltids gjøre som meg, se på dailymotion. Jeg starta for litt under en uke siden og så finalen i natt. (Ja har alt for mye fritid :P) Men det er verdt det, høstens episoder er dritspennende! :) 

dumme folk som klagde på repriser btw..

Anonymkode: 3738a...206

Hah, guri malla kjører på med samme svar 2 år senere ja :laugh: Duster! ... Nah, jeg og samboer pleier å se på home and away til middagen :laugh::laugh:  Så da får jeg bare vente utolmodig :fnise:

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, guri malla kjører på med samme svar 2 år senere ja :laugh: Duster! ... Nah, jeg og samboer pleier å se på home and away til middagen :laugh::laugh:  Så da får jeg bare vente utolmodig :fnise:

Jeg er overrasket over hvor får jeg surfa igjennom 100 pluss episoder fra fra 4 måneder :P  Ble 20 pluss episoder hver dag. Du har mye å se fram til de neste månedene :)

Anonymkode: 3738a...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I den episoden som ble sendt på TV 2 i dag, visste en figur med hettegenser og svart ryggsekk som roter rundt i ett eller annet. I tillegg dytter han Josh eller noe ned en trapp...

Var dette sønnen til en eller annen, som sniker seg rundt og leter etter informasjon om familie-medlemmer eller noe?

Anonymkode: 459f5...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den episoden som ble sendt på TV 2 i dag, visste en figur med hettegenser og svart ryggsekk som roter rundt i ett eller annet. I tillegg dytter han Josh eller noe ned en trapp...

Var dette sønnen til en eller annen, som sniker seg rundt og leter etter informasjon om familie-medlemmer eller noe?

Anonymkode: 459f5...86e

Hunter King, sønnen til Charlotte

Anonymkode: 3738a...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I den episoden som ble sendt på TV 2 i dag, visste en figur med hettegenser og svart ryggsekk som roter rundt i ett eller annet. I tillegg dytter han Josh eller noe ned en trapp...

Var dette sønnen til en eller annen, som sniker seg rundt og leter etter informasjon om familie-medlemmer eller noe?

Anonymkode: 459f5...86e

Sønnen til Charlotte og Zac. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
50 minutter siden, Geno skrev:

Nå er det bekreftet at Ricky forlater serien ilag med Brax, dette blir spennende :)

Tenkte meg det. Leste noe om det tidligere, men håpte det bare var et rykte.. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, _Aries skrev:

Tenkte meg det. Leste noe om det tidligere, men håpte det bare var et rykte.. :dry:

Hvorfor håpte du det?

Her er linken i hvert fall http://metro.co.uk/2015/12/30/home-and-away-script-editor-denies-claims-he-is-planning-a-cast-cull-with-summer-bay-massacre-5590398/

Glad det med massakren ikke er sant :)

Endret av Geno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...