Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var et uhell ja. Denny stikker innom hos Charlotte og Hunter med nøklene til butikken Alf driver, fordi hun vil tipse Hunter om å søke jobb der eller noe i den duren. Når Denny kommer er ikke Hunter hjemme, men Charlotte har akkurat funnet safen han stjal fra Dineren. Denny kjenner igjen safen og prøver å ta den fra Charlotte. Det ender med at Charlotte rykker til seg safen eller dytter Denny (er en stund siden så husker ikke alle detaljene). Denny mister balansen og slår hode i en kant og dør. Charlotte blir desperat og pakker henne inn i ett teppe eller noe og kjører henne ut i skogen for å grave henne ned. 

Wow, snakk om å være uheldig :( Lurer på hvordan Zac og de andre vil reagere? De tror vel bare at hun har stukket av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, snakk om å være uheldig :( Lurer på hvordan Zac og de andre vil reagere? De tror vel bare at hun har stukket av

Nei. Hun skulle reise på verdenstur eller noe sånt, så alle tror hun har reist, for det å levere nøkkelen var det siste hun skulle gjøre. Charlotte er "sååå grei" og oppdatere "facebooken" hennes. Så alle tror hun har det bra på ferie.

 

Forøvrig så flytter ikke Hunter inn til Zac og Leah sånn sett, for alle bor jo hos Alf. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

Nei. Hun skulle reise på verdenstur eller noe sånt, så alle tror hun har reist, for det å levere nøkkelen var det siste hun skulle gjøre. Charlotte er "sååå grei" og oppdatere "facebooken" hennes. Så alle tror hun har det bra på ferie.

 

Forøvrig så flytter ikke Hunter inn til Zac og Leah sånn sett, for alle bor jo hos Alf. 

Uff, det er jo bare enda mer tragisk :( Skjønne unge Denny :( Takk for at du oppdaterer tråden jevnlig, du er en flott bruker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg lyst til å se episodene helt til nå. Hvor ser du på hen Frk.K? Klarer ikke å vente i 5 måneder :P 

Dailymotion. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken bruker ser du fra? Ser tonnevis av samme episoder fra diverse brukere :P 

Den som dukker først opp når jeg føler for å se det. Så er vel ett fett så fremt hele episoden er der. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

Den som dukker først opp når jeg føler for å se det. Så er vel ett fett så fremt hele episoden er der. :) 

Jeg får finne en bruker og holde meg til det :) Noen av videoene er laggete og lav kvalitet :P

Karma for Billie dette her :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlotte er virkelig pen og attraktiv, jeg ville aldri trodd at skuespilleren er en 1973 modell som Montgomery som så mye eldre ut

Anonymkode: 58372...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forlater kyle serien? Så episoden han dro i nå :( 

Anonymkode: 58372...83d

Ser du det som går på TV2? Isåfall er han bare borte en liten stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å se på episoder på dailymotion i går. Det står også at hans siste episode på imdb var i slutten av oktober. Håper ikke han drar for godt da :( 

Anonymkode: 58372...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei.

Men vi ser henne ikke igjen før nå i desember episodene?

Håper ikke Kyle forsvinner, på imdb så var hans siste episode i oktober :(

Anonymkode: 58372...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi ser henne ikke igjen før nå i desember episodene?

Håper ikke Kyle forsvinner, på imdb så var hans siste episode i oktober :(

Anonymkode: 58372...83d

Nei, hun dukker så vidt opp og redder Oscar. Men hun kommer sikkert tilbake når det kommer opp at det ikke var hun som tente på huset til Leah. 

Har ikke fått med meg at Kyle forsvinner. Har lest et par intervju med Nic Westaway, hvor han sa at Kyles videre skjebne skulle bestemmes i 2016. Så det er mulig han forsvinner etterhvert, men han er iallefall med for fullt ennå. :)

Endret av _Aries
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun dukker så vidt opp og redder Oscar. Men hun kommer sikkert tilbake når det kommer opp at det ikke var hun som tente på huset til Leah. 

Har ikke fått med meg at Kyle forsvinner. Har lest et par intervju med Nic Westaway, hvor han sa at Kyles videre skjebne skulle bestemmes i 2016. Så det er mulig han forsvinner etterhvert, men han er iallefall med for fullt ennå. :)

Så det er Billie som får skylden for å ha tent på huset til Leah?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...