Gå til innhold

Teit av meg å sende melding og si at jeg kan være fleksibel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og daten skulle avtale nærmere om når vi kan møtes i helgen (andre date) da det var litt uavklart for begge hvordan helgen ble. Rundt midnatt natt til i dag sendte jeg melding og sa at jeg vil kunne være ganske så fleksibel de neste døgnene dersom han også finner et smutthull. Han har en krevende jobb, så jeg tror kanskje han ikke har oversikt over helgen før han vet hva han får gjort i dag. 

 

Var det teit av meg, eller hadde dere satt pris på at daten var såpass "åpen"? Har ikke fått svar ennå selv om jeg er ganske sikker på at han har sett meldingen. Bør jeg begynne å stresse? Han var tilsynelatende like gira som meg på date nummer to i utgangspunktet. 

Anonymkode: 96684...28d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gjør deg selv for tilgjengelig. 

Anonymkode: 0a9a2...011

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å spille "hard to get". Liker egentlig menn det? Jeg har hørt at det kan være "greit" dersom de er sikre på at det er en interesse der, men ikke i starten. 

 

Dessuten; hvorfor konkurrere i å være minst keen? 

Anonymkode: 96684...28d

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg orker ikke å spille "hard to get". Liker egentlig menn det? Jeg har hørt at det kan være "greit" dersom de er sikre på at det er en interesse der, men ikke i starten. 

 

Dessuten; hvorfor konkurrere i å være minst keen? 

Anonymkode: 96684...28d

Helt enig. Har jeg lyst til å gå all in, så gjør jeg det fra første minutt. Men det er alltid mye enklere om begge er av samme sorten. 

Et eksempel på dette kan jeg godt gi, var på date for mange år siden, etter to ukers dating skrev vi under på en kontrakt på huskjøp :) Nå har vi bodd i dette huset i 8 år. 

Møtte barna hans etter en uke med dating også :)

Anonymkode: cf0ac...28e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Har jeg lyst til å gå all in, så gjør jeg det fra første minutt. Men det er alltid mye enklere om begge er av samme sorten. 

Et eksempel på dette kan jeg godt gi, var på date for mange år siden, etter to ukers dating skrev vi under på en kontrakt på huskjøp :) Nå har vi bodd i dette huset i 8 år. 

Møtte barna hans etter en uke med dating også :)

Anonymkode: cf0ac...28e

Takk for det svaret! Det gjorde godt. Jeg har inntrykk av at han er av samme sorten, men som sagt; kanskje ikke like fleksibel som meg. Det var han som tok initiativet til date nummer to til tross for at jeg "hintet" om det. 

 

... og for en fantastisk søt historie dere har! 

 

Tar gjerne i mot synspunkt fra menn også :)

Anonymkode: 96684...28d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kommet med mer konkrete forslag. 

Anonymkode: 52d70...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde kommet med mer konkrete forslag. 

Anonymkode: 52d70...7a1

Når jeg har mulighet til å være fleksibel, så ser jeg ikke poenget med å foreslå mer konkrete tidspunkt for å gjøre det vanskelig. Jeg vet som sagt at han er mer bundet enn meg. 

Anonymkode: 96684...28d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du gjør deg selv for tilgjengelig. 

Anonymkode: 0a9a2...011

Hva er det verste som kan skje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Har jeg lyst til å gå all in, så gjør jeg det fra første minutt. Men det er alltid mye enklere om begge er av samme sorten. 

Et eksempel på dette kan jeg godt gi, var på date for mange år siden, etter to ukers dating skrev vi under på en kontrakt på huskjøp :) Nå har vi bodd i dette huset i 8 år. 

Møtte barna hans etter en uke med dating også :)

Anonymkode: cf0ac...28e

Veldig smart å kaste barna uti samme dumskapen som dere driver med. Way to go.

Anonymkode: 613ac...cec

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Hva er det verste som kan skje? 

Godt poeng! Om han synes at jeg "gjør meg for tilgjengelig", så vil jeg tro det ikke er liv laga uansett. Da er vi for ulike som personer ettersom jeg som sagt ikke orker å spille uinteressert. Jeg foretrekker å fremstå som positiv, imøtekommende, ærlig og ekte. 

Anonymkode: 96684...28d

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt poeng! Om han synes at jeg "gjør meg for tilgjengelig", så vil jeg tro det ikke er liv laga uansett. Da er vi for ulike som personer ettersom jeg som sagt ikke orker å spille uinteressert. Jeg foretrekker å fremstå som positiv, imøtekommende, ærlig og ekte. 

Anonymkode: 96684...28d

Nettopp! Selv ville jeg aldri hatt et forhold med noen som "spiller et spill" i et forhold, enten det er første uka eller tredje året. Jeg er som deg, ærlig og direkte. Har ikke noen problemer med å vise at jeg er intr etter første møte, da slipper jeg å gå rundt å tenke på hva den andre tror og tenker. Ikke det at jeg skal gifte meg og få barn etter to dager, men jeg vil alltid vite hvor jeg står.

Tar heller et avslag direkte enn å gå rundt å være i tvil. Ikke for at jeg skal presse noen inn i noe, men jeg er aldri redd for å spørre om ting, analysering og overtenking er det verste jeg kan gjøre mot meg selv :) Og passer ikke dette fyren, da får han bare gå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Veldig smart å kaste barna uti samme dumskapen som dere driver med. Way to go.

Anonymkode: 613ac...cec

Ja, for det gikk jo skikkelig ille... Jeg var kjæresten til pappa og ikke stemora til ungene. Ungene tar ikke skade av at jeg kom og spiste middag med de, gikk turer og var i huset. Jeg presenterte meg ikke akkurat som den nye mora deres. 

Endret av Dævendøtte
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dævendøtte skrev:

Hva er det verste som kan skje? 

 

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt poeng! Om han synes at jeg "gjør meg for tilgjengelig", så vil jeg tro det ikke er liv laga uansett. Da er vi for ulike som personer ettersom jeg som sagt ikke orker å spille uinteressert. Jeg foretrekker å fremstå som positiv, imøtekommende, ærlig og ekte. 

Anonymkode: 96684...28d

At dere ikke skjønner det selv er deres problem. 

Anonymkode: 0a9a2...011

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

At dere ikke skjønner det selv er deres problem. 

Anonymkode: 0a9a2...011

Skjønner det selv? Har aldri skremt noen i mitt liv, tvert i mot, her har gutta stått i kø for å være sammen med meg, jeg kan vel nesten si at jeg har kunnet velge og vrake blant flotte gutter og menn i hele mitt liv. Er nok noen andre som kanskje ikke skjønner stort ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, helt rykende fersk bruker her, og dette var den første tråden jeg så, og ironisk nok så syns jeg signaturen jeg valgte å bruke er veldig relevant nettopp her... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var veldig lurt :)
Dere har snakket om å få til å møtes. Du har sendt en melding om at du er fleksibel og har nå spilt ballen over til han. 
Så om han får tid eller ikke og når han eventuelt får tid er åpent. 

Helt enig i at det ikke er vits i å spille hard to get. 
Vente i x antall dager med å sende melding er jo bare tull om man har hatt en super date. 
Mannen min sendte melding med en gang jeg satte meg på bussen etter første date om at han hadde det kjempekjekt. Håpet vi kunne sees snart igjen og kom med forslag på nyt date. Dette er nå 5 år siden. Jeg synes ikke det var pågående og ble så glad. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Skjønner det selv? Har aldri skremt noen i mitt liv, tvert i mot, her har gutta stått i kø for å være sammen med meg, jeg kan vel nesten si at jeg har kunnet velge og vrake blant flotte gutter og menn i hele mitt liv. Er nok noen andre som kanskje ikke skjønner stort ;) 

Jeg tenker også det; det at gutter liker å jakte er en sannhet med modifikasjoner. Jeg har også erfart at gutter også kan sette pris på at man er ærlig og rett frem. Takk for at du deler! Begynner å stresse litt mindre nå og tenker at det var riktig av meg :)

 

14 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Synes det var veldig lurt :)
Dere har snakket om å få til å møtes. Du har sendt en melding om at du er fleksibel og har nå spilt ballen over til han. 
Så om han får tid eller ikke og når han eventuelt får tid er åpent. 

Helt enig i at det ikke er vits i å spille hard to get. 
Vente i x antall dager med å sende melding er jo bare tull om man har hatt en super date. 
Mannen min sendte melding med en gang jeg satte meg på bussen etter første date om at han hadde det kjempekjekt. Håpet vi kunne sees snart igjen og kom med forslag på nyt date. Dette er nå 5 år siden. Jeg synes ikke det var pågående og ble så glad. 

Takk for "støtten"! Det hjelper på nervene mine. Jeg tenker det hadde vært annerledes om han hadde sagt at vi "kanskje" kan få til å møtes igjen. Det er derimot ikke tilfelle. Han har uttrykt i klare ordlag at han vil møtes igjen og sagt like tydelig at han gleder meg til å se meg igjen. Det samme har jeg, så sånn sett hadde jeg vel forspilt sjansen til å spille hard to get før jeg sendte den meldingen. 

 

Kanskje han bare drøyer med å svare frem til han vet helt sikkert når han har anledning?

Anonymkode: 96684...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

For meg blir det litt ullen og innholdsløs kommunikasjon. Jeg ville tenkt "Ja vel, hun er fleksibel, hva søren betyr det helt konkret, da". Altså, jeg skjønner at du mener det vel og vil vise interesse uten å presse ham til noe han ikke kan ha tid til osv. så jeg forstår at intensjonen er bra. Men resultatet blir ikke nødvendgvis klarere eller mindre kronglete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
4 minutter siden, Overrasket skrev:

For meg blir det litt ullen og innholdsløs kommunikasjon. Jeg ville tenkt "Ja vel, hun er fleksibel, hva søren betyr det helt konkret, da". Altså, jeg skjønner at du mener det vel og vil vise interesse uten å presse ham til noe han ikke kan ha tid til osv. så jeg forstår at intensjonen er bra. Men resultatet blir ikke nødvendgvis klarere eller mindre kronglete. 

Mannen min ville tatt en sånn melding på følgene måte: "Hun er interessert i å møte meg og det passer stort sett alltid for henne. Noe som er fint, siden jeg ikke er så fleksibel for øyeblikket. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Overrasket skrev:

For meg blir det litt ullen og innholdsløs kommunikasjon. Jeg ville tenkt "Ja vel, hun er fleksibel, hva søren betyr det helt konkret, da". Altså, jeg skjønner at du mener det vel og vil vise interesse uten å presse ham til noe han ikke kan ha tid til osv. så jeg forstår at intensjonen er bra. Men resultatet blir ikke nødvendgvis klarere eller mindre kronglete. 

Men hadde du syntes at det var "turn off" og at jeg gjorde meg for tilgjengelig? Eller hadde du vært glad for at jeg ikke spilte et spill? 

Anonymkode: 96684...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...