Gå til innhold

Hvorfor er hengepupper så «stygt»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 hours ago, AnonymBruker said:

Nei

Anonymkode: 9ae02...31c

De er jo trill runde som baller, men henger? 

Anonymkode: eff41...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

I det tilfellet der har jo dama fylt på silikon,men ikke tatt brystløft.

Anonymkode: eff41...ac2

Det kan du ikke være så skråsikker på, med mindre det er dine pupper eller noen du kjenner sine. 

Anonymkode: 06809...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en merkelig tråd...

Men kan jo legge til at jeg har struttepupper, yndige bryst eller hva man skal kalle dem.., og hatt det hele livet, jeg er voksen. Og har samme kropp som da jeg var 19, så er nok heldig med genene;-)

Husker da jeg gikk på ungdomsskole, at allerede da hadde noen heng, da hadde jeg nesten ikke fått noe...Så ofte er det genetisk. Men man bør også tenke på å ha litt støtte hvis man f.eks driver med trening/sport hvis man vil unngå for mye heng. Uansett: godt at folk er forskjellige!

Anonymkode: 3460e...931

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er bare å google "small saggy tits" så ser du at det er godt mulig å ha hengende og tomme bryster, selv med A-cup :) 

Anonymkode: eff41...ac2

Ja, men da må man ha noe der fra før. Det har ikke jeg da jeg er tilnærmet flat, og det er jeg fornøyd med :D 

Anonymkode: 55736...a1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men da må man ha noe der fra før. Det har ikke jeg da jeg er tilnærmet flat, og det er jeg fornøyd med :D 

Anonymkode: 55736...a1c

Så bra du er fornøyd! Hyggelig med folk i begge ender av skalaen som liker kroppen sin :)

Anonymkode: eff41...ac2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er jo trill runde som baller, men henger? 

Anonymkode: eff41...ac2

Det bare vet jeg. Vet jo hvem jeg har sendt bilde av...

Anonymkode: 9ae02...31c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎12‎.‎04‎.‎2018 den 10.49, AnonymBruker skrev:

Tuller du nå? Jeg hadde hengepupper i en alder av 17 år og var langt fra overvektig. Noen er bare laget sånn. 

Anonymkode: efaad...4db

hengepupper er flott, og det er viktig at mannen sier det til henne, det fortjener kvinnen å få høre!

Anonymkode: aaf15...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14. april 2018 den 18.12, AnonymBruker skrev:

Nå, etter operasjonen, er selvtilliten i orden hos meg ja ;) Hva du synes er vakkert er desverre totalt irrelevant for mitt selvbilde. 

Anonymkode: eff41...ac2

Samme her... Jeg hadde veldig komplekser for puppene mine før, men etter jeg opererte de så har jeg fått mye bedre selvtillit, føler meg mye tryggere på meg og har absolutt ikke noe behov for å fikse på noe annet. :) La heller ikke inn spesielt mye, så de passer fint til kroppen. 

Anonymkode: e857d...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlighet vil alltid vektlegges fremfor henge pupper, personligheten vil også gjøre henge pupper enestående. Uansett jeg vil alltid hedre kvinnen.

 

mann, 40

Anonymkode: aaf15...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 19.04, AnonymBruker skrev:

Har dere noen gang sett en dame med bar overkropp, før sex f.eks. Som har litt heng å tenkt «kunne ønske de var litt mer spretne» eller lignende?🤔

Anonymkode: efd9e...9d9

jeg vet ikke men jeg vet at hver gang jeg ser på et tre (det som vokser opp av bakken, som oftest brun og grønn med ting som vibrerer i luften og som skifter farge ettersom tiden går) så ØNSKER jeg dypt og inderlig at det skal vokse penger ut av treet.

Til nå har det fungert med 3 trær. Det vokser penger av dem og jeg føler meg så heldig. 

Har bare hørt andre SNAKKE om pengetrær, som om det er en illusjon, men jeg har opplevd dem i praksis og koser meg her i dette varme landet. Har også en krukke med frø fra pengetrær. Men de er bare mine. 

Ok? 

Labbene av fatet. 

Så det så. 

Jeg er så kuul. 

Anonymkode: 3bdd6...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 18.24, AnonymBruker skrev:

Ikke graviditeten som spiller non rolle der. Amminga derimot vil nok gi noe utslag, ung eller ei, mtp oppryddingsjobben som må til etter endt amming. 

Anonymkode: 1a803...a04

Feil. Det er graviditeten i seg selv som kan gi endring i puppene, ikke amming. Det er i svangerskapet at kroppen forbereder seg på amming, med mer kjertelvev på bekostning av fettvev. Amming gir ikke hengepupper! 

Anonymkode: 2e430...65e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

personlighet vil alltid vektlegges fremfor henge pupper, personligheten vil også gjøre henge pupper enestående. Uansett jeg vil alltid hedre kvinnen.

 

mann, 40

Anonymkode: aaf15...059

Naaaww!!!

😭😭😭 

 

Anonymkode: 3bdd6...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...