Gå til innhold

Hvorfor er hengepupper så «stygt»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor syns noen at hengepupper er så «stygt»? Ikke at de henger ned på knærne i en alder av 90. men at de f.eks er så store og tunge at tyngdekraften tar over. Og hvis de er store og damen har vært gravid og ammet.

hvorfor er det mange som liker stramme pupper som peker utover når begge deler er store deler fett. 

 

Anonymkode: efd9e...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi det minner om alderdom, og med alderdom kommer senket fruktbarhet. 

Anonymkode: 5236a...fda

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Menn kvinner kan fort like en gråhåret pung.(mann som er endel eldre enn henne) Hvordan forklarer du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det minner om alderdom, og med alderdom kommer senket fruktbarhet. 

Anonymkode: 5236a...fda

Men i en alder f.eks 19 liksom, at damen har fått litt hengepupper hvis de er store og hun har gått gjennom en graviditet. 

 

Anonymkode: efd9e...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Capri-Sun

Fyldige pupper som peker rett ut ser yngre ut enn når puppene og niplene peker ned. Da er de gjerne mer hengete og.

Endret av Capri-Sun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ingen forklaring på, for meg bare er det sånn.
Jeg har heller aldri vært noen særlig glad i store pupper, vet ikke hvorfor der heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men i en alder f.eks 19 liksom, at damen har fått litt hengepupper hvis de er store og hun har gått gjennom en graviditet. 

 

Anonymkode: efd9e...9d9

Det er ikke et godt tegn at puppene henger på en 19-åring. Unge folk tåler normalt sett graviditet godt.

Anonymkode: 38f15...86b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Overrasket skrev:

Litt heng kan faktisk være veldig pent, uansett størrelse. 

Er dette litt eller mye synes du?

IMG_1635.JPG

Anonymkode: e4d03...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke et godt tegn at puppene henger på en 19-åring. Unge folk tåler normalt sett graviditet godt.

Anonymkode: 38f15...86b

Hvorfor er ikke det er godt tegn? Noen med enorme/store pupper henger jo selvfølgelig mer. 

Eller hvis de har store pupper, og har noen kilo for mye men går ned igjen. Henger de vel litt mer også? Siden det er jo fett🤔

Anonymkode: efd9e...9d9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er dette litt eller mye synes du?

IMG_1635.JPG

Anonymkode: e4d03...91a

Ts her.

jeg syns ikke det var ille, ser jo lett at tyngdekraften har tatt over. 

Anonymkode: efd9e...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke et godt tegn at puppene henger på en 19-åring. Unge folk tåler normalt sett graviditet godt.

Anonymkode: 38f15...86b

Hormoner er hormoner og sørger for at brystene henger litt mer enn de gjorde før graviditeten, hos de fleste uansett alder. 

Anonymkode: 7121e...a6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette litt eller mye synes du?

 

Anonymkode: e4d03...91a

Det der er sånn mine ser ut - kanskje litt større bare - og jeg har alltid bare fått massevis av positiv oppmerksomhet og tilbakemelding på de. 

Anonymkode: 0d0a2...3be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke et godt tegn at puppene henger på en 19-åring. Unge folk tåler normalt sett graviditet godt.

Anonymkode: 38f15...86b

Ikke graviditeten som spiller non rolle der. Amminga derimot vil nok gi noe utslag, ung eller ei, mtp oppryddingsjobben som må til etter endt amming. 

Anonymkode: 1a803...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Menn kvinner kan fort like en gråhåret pung.(mann som er endel eldre enn henne) Hvordan forklarer du det?

Menn er fruktbare hele livet. Neppe like viril som en 20-åring, men i teorien så kan en mann på 100 år fremdeles få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Hadley skrev:

Menn er fruktbare hele livet. Neppe like viril som en 20-åring, men i teorien så kan en mann på 100 år fremdeles få barn.

Det har vel vært en del ny forskning som sier at menn blir mye mindre fruktbare eller viderefører dårlige gener etter rundt 40 også, samme som kvinner.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle pupper "henger" vel litt uavhengig av alder, men det betyr kanskje at nipplene (sic!) peker opp? Jeg synes mine blir mer perky jo stivere de er, regner med det er vanlig for de fleste pupper, hvertfall de i medium/liten størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Capri-Sun
2 minutter siden, jente 93 skrev:

Alle pupper "henger" vel litt uavhengig av alder, men det betyr kanskje at nipplene (sic!) peker opp? Jeg synes mine blir mer perky jo stivere de er, regner med det er vanlig for de fleste pupper, hvertfall de i medium/liten størrelse.

Mine gjør det. Altså de henger litt pga tyngden, ikke slapphet. Men for det meste så står de rett ut. Er 75C så de er jo ikke enorme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Capri-Sun skrev:

Mine gjør det. Altså de henger litt pga tyngden, ikke slapphet. Men for det meste så står de rett ut. Er 75C så de er jo ikke enorme.

Ja ikke sant! Jeg har 70c og mine er samme, det hadde sett fucked up ut om de IKKE hang litt nedover liksom, men nipplene peker jo fortsatt opp.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...