Gå til innhold

Listhaug viser seg nok en gang som uegnet som justisminister


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Listhaug trakk seg som justisminister. Man trodde kanskje at etter facebookposten og det at beklagelsen måtte dras ut av henne så kunne hun ikke vise seg mindre egnet som justisminister. Men Listhaug presterer faktisk i sin pressekonferanse hvor hun trekker seg å slå nok engang fast at hun aldri var egnet. 

Listhaug sier:

– Det har vært en surrealistisk uke der et Facebook-innlegg har omgjort norsk politikk til en barnehage. Da er det min oppgave å opptre voksent. Det har vært en ren heksejakt der målet har vært å kneble ytringsfriheten, sier Listhaug videre.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/J1RjrJ/sylvi-listhaug-frp-presset-til-aa-gaa-av-stoere-er-ikke-egnet-som-statsminister

En justisminister som ikke forstår ytringsfriheten ville jo vært svært spesielt. Heldigvis så er hun ikke lenger justisminister!. Ytringsfriheten er ikke at du kan si hva som helst uten at det får konsekvenser for deg som justisminister!  Ens politiske karriere er selvsagt avhengig av hva en sier og ikke sier. Dette har ikke noe med ytringsfriheten å gjøre. Det er ingen som har snakket om at Listhaug burde fengsles for sine ytringer. 

 

Anonymkode: 87446...4a3

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Listhaug trakk seg som justisminister. Man trodde kanskje at etter facebookposten og det at beklagelsen måtte dras ut av henne så kunne hun ikke vise seg mindre egnet som justisminister. Men Listhaug presterer faktisk i sin pressekonferanse hvor hun trekker seg å slå nok engang fast at hun aldri var egnet. 

Listhaug sier:

– Det har vært en surrealistisk uke der et Facebook-innlegg har omgjort norsk politikk til en barnehage. Da er det min oppgave å opptre voksent. Det har vært en ren heksejakt der målet har vært å kneble ytringsfriheten, sier Listhaug videre.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/J1RjrJ/sylvi-listhaug-frp-presset-til-aa-gaa-av-stoere-er-ikke-egnet-som-statsminister

En justisminister som ikke forstår ytringsfriheten ville jo vært svært spesielt. Heldigvis så er hun ikke lenger justisminister!. Ytringsfriheten er ikke at du kan si hva som helst uten at det får konsekvenser for deg som justisminister!  Ens politiske karriere er selvsagt avhengig av hva en sier og ikke sier. Dette har ikke noe med ytringsfriheten å gjøre. Det er ingen som har snakket om at Listhaug burde fengsles for sine ytringer. 

 

Anonymkode: 87446...4a3

Nei, men så sa hun ikke hva som helst heller, da. 

Anonymkode: 08786...d1c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man kobler helt vanlige demokratiske mennesker til terror og massemord kun fordi man benytter seg av ytringsfriheten og setter ting på spissen så bidrar man bare til å splitte samfunnet noe vi ikke er tjent med. 

Anonymkode: 751a5...50b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venstreekstremister blir aldri fornøyde uansett hva hun gjør. Hatet spiser dem innvendig. Heia, Listhaug!

Anonymkode: 3d848...857

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal nå se hva barometrene viser ang oppslutning på partiene fremover:-). Støre sitter igjen som en tulling etter dette her.

Vi får også Per Sandberg som innvandringsminister fremover. Dette er en meget god byttehandel:-)

Anonymkode: 74cfc...062

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venstreekstremister blir aldri fornøyde uansett hva hun gjør. Hatet spiser dem innvendig. Heia, Listhaug!

Anonymkode: 3d848...857

Unnskyld? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg antar høyreliberale er vant til å hate, siden de påstår alle andre hater... Feks at alle "Hater Listhaug"... Den tanken om at "venstresiden hater" må komme fra at de selv føler hat mot sine politiske motstandere.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Tøytigern said:

Jeg antar høyreliberale er vant til å hate, siden de påstår alle andre hater... Feks at alle "Hater Listhaug"... Den tanken om at "venstresiden hater" må komme fra at de selv føler hat mot sine politiske motstandere.

At det er et hat mot Listhaug er det ingen tvil om. Hun har vært favoritthatobjektet til venstresiden i mange år. De går i strupen på henne når hun sier at "pedofile er monstre". De er provosert av alt hun sier og jubler i dag. Men jeg tror ikke de er tjent med dette i det lange løp. 

Anonymkode: 751a5...50b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Jeg antar høyreliberale er vant til å hate, siden de påstår alle andre hater... Feks at alle "Hater Listhaug"... Den tanken om at "venstresiden hater" må komme fra at de selv føler hat mot sine politiske motstandere.

Det er venstresiden som er flinke til å hate ja. 

Anonymkode: 3c484...487

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

At det er et hat mot Listhaug er det ingen tvil om. Hun har vært favoritthatobjektet til venstresiden i mange år. De går i strupen på henne når hun sier at "pedofile er monstre". De er provosert av alt hun sier og jubler i dag. Men jeg tror ikke de er tjent med dette i det lange løp. 

Anonymkode: 751a5...50b

Hatobjekt og hatobjekt. Jeg tror ikke de går rundt og er så fiksert på henne at det kan kalles hat. Jeg tror de generelt tar avstand fra den typen uttalelser hun gir av rent prinsipp- uansett hvem det kommer fra. At det er Listhaug er en tilfeldighet. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er venstresiden som er flinke til å hate ja. 

Anonymkode: 3c484...487

Jeg forstår at du har behov for en svoren fiende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Tøytigern said:

Hatobjekt og hatobjekt. Jeg tror ikke de går rundt og er så fiksert på henne at det kan kalles hat. Jeg tror de generelt tar avstand fra den typen uttalelser hun gir av rent prinsipp- uansett hvem det kommer fra. At det er Listhaug er en tilfeldighet. 

Det handler definitivt om hvem som uttaler seg, ikke hva som blir sagt. Det er jo et enormt hykleri når man vet hvor lite villige de er til å ta tak i det enorme hatet som finnes i islamistiske miljøer som jo begrunner sin terror med mye av den samme retorikken som vi kjenner fra venstreradikalere. 

Anonymkode: 751a5...50b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det handler definitivt om hvem som uttaler seg, ikke hva som blir sagt. Det er jo et enormt hykleri når man vet hvor lite villige de er til å ta tak i det enorme hatet som finnes i islamistiske miljøer som jo begrunner sin terror med mye av den samme retorikken som vi kjenner fra venstreradikalere. 

Anonymkode: 751a5...50b

Det vet du selv at ikke stemmer. Resten av innlegget ditt... vel, det velger jeg å overse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er venstresiden som er flinke til å hate ja. 

Anonymkode: 3c484...487

Under støttemarkeringen til Sylvi så kunne vi se hylekoret stå med plakater hvor det sto « Kan ikke alle bare hate Sylvi Listhaug» De er flinke til å hyle, lage bråk og hater så veldig. 

Anonymkode: 3c484...487

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Under støttemarkeringen til Sylvi så kunne vi se hylekoret stå med plakater hvor det sto « Kan ikke alle bare hate Sylvi Listhaug» De er flinke til å hyle, lage bråk og hater så veldig. 

Anonymkode: 3c484...487

Det var fire personer... 4. Hele hylekoret, altså. Det bestod av fire personer som stod på andre siden av gata ved kiosken, der.

Endret av Tøytigern
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At det er et hat mot Listhaug er det ingen tvil om. Hun har vært favoritthatobjektet til venstresiden i mange år. De går i strupen på henne når hun sier at "pedofile er monstre". De er provosert av alt hun sier og jubler i dag. Men jeg tror ikke de er tjent med dette i det lange løp. 

Anonymkode: 751a5...50b

Så du er enig i at pedofile er monstre, og ikke mennesker?

Anonymkode: d651b...7b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Knebling av ytringsfriheten er jo om en minister får si og gjøre som de vil uten reaksjoner. 

At hun fikk reaksjoner og krav om dementi og oppreisning betyr ikke at hun straffeforfølges for å ha sagt noe. 

Bare at hun  får svar på tiltale. Injurierende og trakassering er uansett ikke lov. 

Anonymkode: 2bb31...268

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Under støttemarkeringen til Sylvi så kunne vi se hylekoret stå med plakater hvor det sto « Kan ikke alle bare hate Sylvi Listhaug» De er flinke til å hyle, lage bråk og hater så veldig. 

Anonymkode: 3c484...487

4 personer utgjør hylekoret på venstresiden?

Anonymkode: d651b...7b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Knebling av ytringsfriheten er jo om en minister får si og gjøre som de vil uten reaksjoner. 

At hun fikk reaksjoner og krav om dementi og oppreisning betyr ikke at hun straffeforfølges for å ha sagt noe. 

Bare at hun  får svar på tiltale. Injurierende og trakassering er uansett ikke lov. 

Anonymkode: 2bb31...268

Listhaug er like lite utsatt for ytringsfrihetsknebling som Sophie Elise.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tøytigern said:

Det vet du selv at ikke stemmer. Resten av innlegget ditt... vel, det velger jeg å overse.

Selvsagt er det helt avgjørende hvem som sier hva. Listhaug er FrPer. Alt er tilltatt. Det er jo bare å se på den enorme forskjellen mellom hvordan venstresiden behandler islamistisk terror og ABB.

Anonymkode: 751a5...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...