Gå til innhold

Min mann skriver logg på meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier

-Min man skriver logg på meg ?? Hva er det liksom .

Han notere når vi har krangler .Han notere hvis vi er uenige .Han skriver om min oppførsel (når vi krangler ) sier noe galt ,sleng bemerkning ,spydig etc .

synes jo det er helt på tryne.Så derfor velger jeg heller å være stille og si minst mulig.

-Det er jo helt latterlig spørr du meg.

-hvem går gjennom livet 100%feilfritt ?? Ikkje jeg vertfall .

Anonymkode: 55896...d6e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres jo helt absurd ut, har du tatt det opp med han? Personlig synes jeg ikke at det er en akseptabel oppførsel fra en voksen mann i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han har aldri tapet . 

Har tatt det opp med han og han svarer hvis jeg ikkje lager noe «bråk»så er det ingenting å skrive .

Jeg er jo ikke noe j nikkedukke heller da!!

Anonymkode: 55896...d6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, dette hørtes helt sykt ut, ts! Sånn type: "Everything you say, can and will be used against you."

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så oppløftende å se at menn endelig begynner å dokumentere drittsekk-oppførselen deres.

Dere kamuflerer dette som at dere er sterke kvinner som ikke er nikkedukker og ikke finner dere i ting, at det er menneskelig å ha følelser og sunt å slippe ut stimen, men det dere gjør mot mann og barn er grunnleggende galt.

Anonymkode: 0dde5...055

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en mann med store komplekser gjør slik. 

Anonymkode: f8991...c88

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes det er så oppløftende å se at menn endelig begynner å dokumentere drittsekk-oppførselen deres.

Dere kamuflerer dette som at dere er sterke kvinner som ikke er nikkedukker og ikke finner dere i ting, at det er menneskelig å ha følelser og sunt å slippe ut stimen, men det dere gjør mot mann og barn er grunnleggende galt.

Anonymkode: 0dde5...055

:natti:

Anonymkode: 77e02...faa

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har tatt det opp med han og han svarer hvis jeg ikkje lager noe «bråk»så er det ingenting å skrive .

Æsj så ekkelt. Han er jo direkte manipulerende når han sier sånn.

Anonymkode: 9b29b...66c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really?  Be han pakke sakene sine og ha seg ut eller spør om han vil du skal hjelpe han å pakke og sparke han i ræva på vei ut.

Anonymkode: 197fe...a8f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Really?  Be han pakke sakene sine og ha seg ut eller spør om han vil du skal hjelpe han å pakke og sparke han i ræva på vei ut.

Anonymkode: 197fe...a8f

Helt enig. Helt hårreisende å holde på slik. 

Ts, dette er alvor. Sånn gjør man ikke, det er bare helt uakseptabelt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som overskriften sier

-Min man skriver logg på meg ?? Hva er det liksom .

Han notere når vi har krangler .Han notere hvis vi er uenige .Han skriver om min oppførsel (når vi krangler ) sier noe galt ,sleng bemerkning ,spydig etc .

synes jo det er helt på tryne.Så derfor velger jeg heller å være stille og si minst mulig.

-Det er jo helt latterlig spørr du meg.

-hvem går gjennom livet 100%feilfritt ?? Ikkje jeg vertfall .

Anonymkode: 55896...d6e

Hvaslags nepeskrell er det du er gift med, egentlig?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva blir det neste! Rett før han begynner å skrive dagbok! Sånne folk bør en holde seg unna.

Anonymkode: aee5a...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spurt ham hva han skal med den loggen? Får du lov til å lese gjennom den? Omtrent som i et politiavhør hvor du kan komme med rettelser hvis du er uenig eller har noe å tilføye? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare hørt den ene siden her. Jeg tenker at det er noe med måten du argumenterer eller krangler som gjør at han vil kunne dokumentere hva du virkelig sa. Men uansett, noe i forholdet deres er sykt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier meningen min .Eller rettelse :jeg sa meningen min.Nå holder jeg stort sett kjeft og gjør husarbeid og tar meg av barnet vært.

Jeg har spurt om å få se loggen hans.Men det får jeg ikkje.

jeg har bestilt time hos familievern kontoret så da får jeg den nok slengt i tryne !! 

«Alt du sier eller gjør vil bli brukt mot deg»!! Kjempe spennende liv!!

Anonymkode: 55896...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...