Gå til innhold

Støre: Vi kommer til å bruke 22. juli mer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, HalldirV2 said:

Han har kjørt AP rett i dass. 

Sant nok, han er vel ganske dum.

Anonymkode: 09987...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De burde heller se på asylpolitikken sin, den er årsaken til at mange snur ryggen til AP og Støre.

Anonymkode: 3d959...1fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2018 den 23.33, AnonymBruker skrev:

Jeg kan nesten ikke tro det

https://www.nrk.no/norge/store_-vi-kommer-til-a-bruke-22.-juli-mer-1.13964380

22 juli tilhører oss alle, uansett hvor man er politisk, vi står samlet i Norge. Stoltenberg advarte i mot å bruke 22 juli politisk, det ville gi Breivik det han ønsket.

Støre mente Listhaugs splitter folket, hva er det han selv gjør nå?

Med stans i importen av velgere fra eksotiske strøk er det vel ikke så rart at de må piske den døde hesten igjen og igjen i håp om å få noen sympatistemmer. Stiller de til valg på politikken får man resultater som må man så i forrige valg:fnise:

Anonymkode: 29335...262

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AP vil jeg sammenligne med sentral europas adel ca slutten av 1700-tallet.
De mister makten de har hatt i dette landet, og prøver desperat alle midler for å klore seg tilbake.
Støre er det beste som kunne ha skjedd, han er AP's sanne ansikt, men både for dum og for dårlig skuespiller til å skjule det.
En falskere mann skal du se langt etter, ikke uten grunn han kalles tåkefyrsten.
Håper for min del han blir sittende som partileder lenge!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FactsOverFeelings skrev:

AP vil jeg sammenligne med sentral europas adel ca slutten av 1700-tallet.
De mister makten de har hatt i dette landet, og prøver desperat alle midler for å klore seg tilbake.
Støre er det beste som kunne ha skjedd, han er AP's sanne ansikt, men både for dum og for dårlig skuespiller til å skjule det.
En falskere mann skal du se langt etter, ikke uten grunn han kalles tåkefyrsten.
Håper for min del han blir sittende som partileder lenge!

Det største problemet til AP er at de over så lang tid har antydet at all kritikk i mot Islam, Innvandring og en slapp asylpolitikk er rasisme, de har malt seg inn i et hjørne. Nå som mange ser problemene rundt i Europa er det veldig vanskelig for partiet å skifte kurs. Stoltenberg skjønte dette, men Støre som har vokst opp med sølvskje i munnen skjønner nok ikke helt vanlige folk. Derfor fortsatte han lenge å si at Norge ikke har problemer med Islamisme, gjenger, svenske tilstander. Tvert imot kjemper han for at Norge skal øke asylinnvandringen til landet.

Anonymkode: 3d959...1fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2018 den 14.02, FactsOverFeelings skrev:

AP vil jeg sammenligne med sentral europas adel ca slutten av 1700-tallet.
De mister makten de har hatt i dette landet, og prøver desperat alle midler for å klore seg tilbake.
Støre er det beste som kunne ha skjedd, han er AP's sanne ansikt, men både for dum og for dårlig skuespiller til å skjule det.
En falskere mann skal du se langt etter, ikke uten grunn han kalles tåkefyrsten.
Håper for min del han blir sittende som partileder lenge!

Jeg håper han styrer AP lenge. :fnise:

Anonymkode: 3d959...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hva ofrene for 22. juli synes om at Arbeiderpartiet benytter denne tragedien, for sin egen politiske vinning... 

Anonymkode: f4ba5...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 20.3.2018 den 21.31, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hva ofrene for 22. juli synes om at Arbeiderpartiet benytter denne tragedien, for sin egen politiske vinning... 

Anonymkode: f4ba5...801

Her er hva Støre sa :

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/stre---listhaug-nrer-opp-under-hatet-som-tok-sa-mange-liv-22-juli/3423424410.html

Han sier jo selv at vi skulle stå samlet, men Listhaug splitter med sin AP kritikk. Absurd sammenligning fra Støre.

Her er en av de pårørende :

https://www.nettavisen.no/meninger/friskemeninger/fullstendig-undvendig-av-stre-a-blande-inn-22-juli/3423427866.html

Det er nok mange som er skuffet over Støre.

Anonymkode: 3d959...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...