Gå til innhold

71 Grader Nord - kjendis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser du på? 

Godt inntrykk av Silje (Frøya fra Vikingane) og Jan Thomas :)

Og det virker som en fin gjeng, ingen spesielle karakterer som man lurer på hva i alle dager gjør i den slik konkurranse, som ofte før i kjendisversjonen. 

Føles litt som vanlig 71 Grader Nord, for konkurransene var passe tøffe også. 

Anonymkode: 11241...08e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det var en fin gjeng - ingen kranglefanter/altfor konkurannsepregede tror jeg.

De fleste er vel også forh. spreke bortsett fra ibel - mens noen faller igjennom i visse øvelser. Nadia trodde jeg skulle være sprek men ser ut som om hun sliter på syklingen neste gang også.

Tror Jan Thomas er en fin fyr og ikke så høy på seg selv. Det er vel heller ikke John Arne Riise - han er vel litt selvgod men ikke mer enn det som er riktig for han er jo sprek - og virker å være hjelpsom og hyggelig mot de andre.  Håvard stiller i samme kategori som John Arne - sprek , hyggelig og hjelpsom.

Marte og Karoline er superspreke - Carina virker også sprek.

Plumbon trodde jeg ikke skulle være så sprek men kanskje han klarer seg bra - også hyggelig fyr.

Silje virker å være veldig hyggelig og hjelpsom - skulle også tro hun er sprek siden hun er PT.

Blir det en kosemosetur !!?? :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Arne hater jo tape :P pleier vel ikke å være så mye drama første episoden, men det kommer garantert. Glemte episoden i går, men kommer vel reprise. 

Anonymkode: e885b...460

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye å se på TV, så får vel begynne å se på dette. Carina Dahl bruker for mye Botox og fillers i ansikte. Jan Thomas liker jeg :) vet ikke hvem jeg heier på enda.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Thomas er koselig da. Privatpersoner har samlet seg på terrasser for å se på dem. Noen hoier og han roper tilbake at de får terningkast seks alle sammen. :)

Jeg trodde han var en klyse, men alt han sier og gjør, gjør meg  er overbevist om at han er trivelig hele veien gjennom. 

Anonymkode: 11241...08e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt med vinnerinstinktet til JAR iallefall. Litt av en hissigpropp :fnise:

Anonymkode: 1c6a8...9da

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.2.2018 den 20.56, AnonymBruker skrev:

Ikke noe galt med vinnerinstinktet til JAR iallefall. Litt av en hissigpropp :fnise:

Anonymkode: 1c6a8...9da

Ja forsåvidt men jeg er litt enig med han, på en såpass fysisk krevende etappe som igår så er det unødvendig å bruke energi og lungekapsitet på å rope ut slik hun dama gjorde.

Forøvrig er jeg veldig positivt overrasket over Jan Thomas.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Thomas har vært i rampelyset i flere år og er først nå dere har funnet ut at han er en likandes kar? :P

Anonymkode: 27fba...332

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kjetil E skrev:

Ja forsåvidt men jeg er litt enig med han, på en såpass fysisk krevende etappe som igår så er det unødvendig å bruke energi og lungekapsitet på å rope ut slik hun dama gjorde.

Forøvrig er jeg veldig positivt overrasket over Jan Thomas.

Enig. Hadde blitt irritert selv. Jeg vil vinne og det andre laget var jo ikke langt unna. Blir for dumt å ha sånn heiarop

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Aurora** skrev:

Enig. Hadde blitt irritert selv. Jeg vil vinne og det andre laget var jo ikke langt unna. Blir for dumt å ha sånn heiarop

Dårlig reklame for Silje som er PT å bli sliten før Abel. Han virker å være i dårlig form.

Anonymkode: b2c87...25a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jan Thomas har vært i rampelyset i flere år og er først nå dere har funnet ut at han er en likandes kar? :P

Anonymkode: 27fba...332

For å være ærlig har jeg kun fått inntrykk av han via Se og Hørs rød-løper terningskast artikler, og hårproduktreklamer på TV , så ja, først nå jeg har sett litt av den personlige siden hans, som gir et mye mer menneskelig og bra inntrykk enn det overfladiske og teite jeg ellers har hatt.
Håper han blir med på neste kjendisfarmen og at vi får se mer av han i reality programmer som dette :) Har veldig godt inntrykk av han i 71 grader nord, men det var unødvendig kommentar det han sa om at han ene hadde hånden sin øverst på låret hans men allikevel ble han ikke tent av det fordi han hadde så vondt, når han hadde krampe og ble massert av to andre deltakere. Om en mann hadde sagt denne kommentaren om en kvinne, så hadde det blitt oppfattet veldig upassende. Tror ikke han mente det noe ekkelt, eller i det hele tatt tenke noe ekkelt, tror egentlig han sa det for å fjerne fordommer om at homofile liksom skal tenne på alle menn og at hetero menn bør holde en armlengdes avstand, en tåpelig fordom som er bra og viktig å prøve å fjerne,  men for meg var akuratt den kommentaren unødvendig og litt på grensen.

Anonymkode: 38425...ce6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ALDRI turt å sove i de hengekøyene! :sjokkert: Har skikkelig høydeskrekk. Hadde vært livredd for å rulle ut av hengekøya.

Tror Abel ryker fort ut. Han er så pinglete

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem heier dere på?

Heier på Jan Thomas og litt på Carina faktisk. Hadde egentlig ikke trodd det men

Anonymkode: 27fba...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem heier dere på?

Heier på Jan Thomas og litt på Carina faktisk. Hadde egentlig ikke trodd det men

Anonymkode: 27fba...332

Heier på Karoline :)

Anonymkode: 8553e...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg heier på JT og hun søte blidfisen som jeg ikke husker navnet på. Skiløper.

Anonymkode: b2c87...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Thomas er jo skikkelig koselig, men han var treg i konkurransen om å hyse ting, trekker seg litt unna/selektiv.. Så han er nok ikke den tøffeste. Håper Silje vinner. :)

Anonymkode: 11241...08e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det var noe tap å miste Abel. Han var den svakeste på laget.

Anonymkode: 1c6a8...9da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...