Gå til innhold

71 Grader Nord - kjendis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Hvor mange deltakere har egentlig valgt å trekke seg, iløpet av denne sesongen? 

 Hvis det fortsetter på denne måten, så blir det vel neppe noen igjen når de endelig har kommet til Nordkapp... 

Anonymkode: 4a345...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For ei skriking på Carina. Hyler og bærer seg. Slitsomt. Hun krever så mye bekfreftelse. 

 

Anonymkode: 1af7f...a67

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2018 den 17.21, AnonymBruker skrev:

 Hvor mange deltakere har egentlig valgt å trekke seg, iløpet av denne sesongen? 

 Hvis det fortsetter på denne måten, så blir det vel neppe noen igjen når de endelig har kommet til Nordkapp... 

Anonymkode: 4a345...fc3

3 stykker har trukket seg, men det blir akkurat riktig antall personer igjen til resten av programmet likevel. Dette justerer de med f.eks. å merke en person i steden for å sende ham/henne hjem.

Anonymkode: 67211...b88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For ei skriking på Carina. Hyler og bærer seg. Slitsomt. Hun krever så mye bekfreftelse. 

 

Anonymkode: 1af7f...a67

Synes Carina gjør det veldig bra jeg, og sympatisk virker hun også :)

Anonymkode: 67211...b88

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

For ei skriking på Carina. Hyler og bærer seg. Slitsomt. Hun krever så mye bekfreftelse. 

 

Anonymkode: 1af7f...a67

Jeg skjønner ikke at det er noe spesielt å kritisere deltagerne i dette programmet for. Jeg synes alle har vist seg som tøffe og sympatiske folk. 

Carina har jo høydeskrekk, det hun gjorde var imponerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes Carina gjør det veldig bra jeg, og sympatisk virker hun også :)

Anonymkode: 67211...b88

Enig!

Jeg synes generelt det er et hyggelig konsept med deltagere som støtter hverandre og ikke snakker hverandre ned, selv når de er slitne, og jeg er imponert over deltagerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig imponert over hele gjengen! Spesielt Lars Erik kanskje. Har vel ikke trent spesielt mye før? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en ufattelig kjedelig sesong. For et gjesp av noen deltakere. Begynte bra, men nå er det et ork å følge med på, når jeg husker å slå på tv`en da.

Anonymkode: 8a20b...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en latterlig tåpelig konkurranse / duell mot slutten av den siste episoden der! 

Den ene damen der hadde jo gjort store deler av navigeringen med kart og kompass, og tatt med seg ekstra vekt på bekostning av den andre damen. Deretter risikerer hun faktisk å bli slått ut på grunn av noen domino-brikker? 

:bond:

Anonymkode: 4a345...fc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Nadia vinner hele greia. Lille flisa som har bært (sikkert) sin egen vekt og står igjen mot to tidligere toppidrettsutøvere. Ikke bare er det bedre trent enn henne, men maken til konkurranseinstinktet til Marthe har jeg aldri sett. Synd hun ikke ble like god som Marit Bjørgen!

Anonymkode: d8a7f...6a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere vinner?

Anonymkode: 1af7f...a67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror dere vinner?

Anonymkode: 1af7f...a67

Håper Håvard, tror Marthe 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...