Gå til innhold

71 Grader Nord - kjendis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Respekt av JAR å gå inn i grotten selv om han sliter med klaustrofobi. Hadde nok slitt med å skulle inn der

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4.3.2018 den 22.09, AnonymBruker skrev:

Hvem heier dere på?

Heier på Jan Thomas og litt på Carina faktisk. Hadde egentlig ikke trodd det men

Anonymkode: 27fba...332

Har Carina Dahl trukket seg?

Anonymkode: d66ba...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har Carina Dahl trukket seg?

Anonymkode: d66ba...fcb

Vet ikke. Han sa baee hun var syk og hos legen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500 000 tusen for 9 dagers jobb. Utrolig.

Anonymkode: 1af7f...a67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

500 000 tusen for 9 dagers jobb. Utrolig.

Anonymkode: 1af7f...a67

Kjendisene får tilsammen en halv million kroner for å være med?

Anonymkode: 27fba...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter selv med klaustrofobi og droppet derfor å se dagens episode.

Hvorfor røk JAR ut? 

Anonymkode: b2c87...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tapte en konkurranse med vilje. 

Jeg har ingenting negativt å si om noen av dem. Selv ikke JAR som jeg egentlig hadde et negativt syn på. Jeg synes de alle virker helt supre og blir glad av å se på et slikt positivt program der de støtter og hjelper hverandre til tross for at de er slitne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter selv med klaustrofobi og droppet derfor å se dagens episode.

Hvorfor røk JAR ut? 

Anonymkode: b2c87...25a

Jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde, men det var en slags utholdenhetskonkurranse mellom Jan Thomas, Lars Erik og John Arne. Etter en stund sa John Arne noe om at han skulle "ta en for laget" eller noe sånt og ga seg sånn at det var han som måtte forlate gjengen.

Anonymkode: 9675d...931

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAR fikk 500 000 for å være med! 😱 Det er jo helt sinnsykt. Fikk de andre like mye? 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde, men det var en slags utholdenhetskonkurranse mellom Jan Thomas, Lars Erik og John Arne. Etter en stund sa John Arne noe om at han skulle "ta en for laget" eller noe sånt og ga seg sånn at det var han som måtte forlate gjengen.

Anonymkode: 9675d...931

Takk for svar:) 

Ta en for laget? Jeg leste i db.no at han savna barna så mye at han ville hjem. Han som treffer barna sine annethvert år. 

Anonymkode: b2c87...25a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fotballspilleren virket egentlig ganske høy på seg selv. I tidligere episoder skrøt han veldig mye av seg selv, og hvor flink han var som bar med seg masse tungt utstyr.

I en eller annen tidligere kjendis-sesong var Olaf Tufte med, og han bar jo flere ganger de tunge ryggsekkene til andre deltakere som var mye svakere enn ham. I tillegg til st han bar sitt eget utstyr. Men Tufte gjorde vel aldri noen "big deal" av hans egen innsats, selv om fleire andre deltakere nevnte hvor flink de mente at han var... 

Anonymkode: 29218...ac6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han fotballspilleren virket egentlig ganske høy på seg selv. I tidligere episoder skrøt han veldig mye av seg selv, og hvor flink han var som bar med seg masse tungt utstyr.

I en eller annen tidligere kjendis-sesong var Olaf Tufte med, og han bar jo flere ganger de tunge ryggsekkene til andre deltakere som var mye svakere enn ham. I tillegg til st han bar sitt eget utstyr. Men Tufte gjorde vel aldri noen "big deal" av hans egen innsats, selv om fleire andre deltakere nevnte hvor flink de mente at han var... 

Anonymkode: 29218...ac6

Det går ikke å sammenligne Tufte med en annen mann. Hvertfall ikke metroseksuelle JAR. 

 

Anonymkode: b2c87...25a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, LeilaS skrev:

JAR fikk 500 000 for å være med! 😱 Det er jo helt sinnsykt. Fikk de andre like mye? 🤔

Neppe. Tipper Riise fikk mest, deretter Jan Thomas. DJ-en fikk kanskje 20.000 kr.

Anonymkode: a6533...aeb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV Norge var vel temmelig desperate etter å få inn noen kjente ansikter, og var derfor villige til å slenge hundre tusener etter de mest kjente "kjendisene" som skulle være med...

Anonymkode: 29218...ac6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De grottene... 😱 Helt grusomt å se på. Hadde jeg sitti fast hadde jeg dødd av skrekk!

Anonymkode: de204...0e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får mye snop med seg på turene.

Hvem tror dere vinner? 

Anonymkode: 1af7f...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når deltakerne klarte å krabbe gjennom alle de ekstremt trange grottene, så burde de vel klare å overnatte i en sånn stor grotte også...  

Det stedet de skulle overnatte var jo faktisk ganske stort, sammenlignet med de veldig trange gangene som de allerede hadde vært gjennom... 

Anonymkode: 29218...ac6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når deltakerne klarte å krabbe gjennom alle de ekstremt trange grottene, så burde de vel klare å overnatte i en sånn stor grotte også...  

Det stedet de skulle overnatte var jo faktisk ganske stort, sammenlignet med de veldig trange gangene som de allerede hadde vært gjennom... 

Anonymkode: 29218...ac6

John Arne har skikklig klaustrofobi og synes det er tøft at han klarte å komme seg inn der. Han sa jo før de begynte at han nekter å sove der, men ville prøve å være med inn og teste seg. Det gikk jo bra, men skjønner ikke hvorfor han skal presse seg enda mer? Når de var ferdig, så var han klar til å komme ut og synes det er helt greit siden han klarte å komme inn i grotten 

Men vet ikke hvorfor Jan Thomas ikke ville da. Han ville heller ikke sove i hengekøya.

Anonymkode: 9ce4f...779

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...