Gå til innhold

Chippendales


Linnea444

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, smalls skrev:

Mange bitre menn her ja.🙄 Dette er min erfaring 

Var på der i 2014 med noen venninner. Showet var gøy det, men litt kleint. De viser ikke penis. Fikk se litt rumpe da. Fikk vondt av venninnen min. Hun ble dratt opp på scenen. Hadde egentlig ikke lyst, men hun ble bare dratt opp. Hun måtte gi han ene en lapdance. Hun hadde på seg ganske høye hæler og klarte å ramle rett foran han. Alle lo (han også) og hun holdt på å slå han i hodet med skoen. For en usympatisk fjott.

Etter showet kan du ta bilder med de, men vi gadd ikke. Det var laaaang kø! Det var også noe after party etterpå, men vi gadd ikke det heller. Gøy å ha vært på det, men gjør det ikke igjen . Holder med en gang.

Kos deg på showet. Blir nok gøy 😊

Men mye kropp?😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke
6 minutter siden, Linnea444 skrev:

Men mye kropp?😉

Herrefred, google bilder så ser du da hva som er å forvente? Skal du runke til andres erfaringer fra show eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Sugemerke skrev:

Herrefred, google bilder så ser du da hva som er å forvente? Skal du runke til andres erfaringer fra show eller?

Niks kun mine egne. Og de siste årene har det vært bildeforbud under showene. Også synes jeg at dere bitre menn med dårlig selvfølelse kan finne dere en annen tråd å kommentere i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Linnea444 skrev:

Men mye kropp?😉

Ja, mye kropp, men ble ikke akkurat kåt av å se på 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, smalls skrev:

Ja, mye kropp, men ble ikke akkurat kåt av å se på 🙊

Det er det nok andre som blir😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på det en gang tidligere, men var utrolig kleint og pinlig 🙈 Mange av damene var jo helt crazy! Helt desperate etter å komme opp på scenen. Flaut å se på :flau: Jeg håpet bare de ikke ville ta meg opp på scenen.

Jeg har lest en plass at halvparten er homofile og resten har dame/kone/barn :P

Anonymkode: 5dbd8...320

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på det en gang tidligere, men var utrolig kleint og pinlig 🙈 Mange av damene var jo helt crazy! Helt desperate etter å komme opp på scenen. Flaut å se på :flau: Jeg håpet bare de ikke ville ta meg opp på scenen.

Jeg har lest en plass at halvparten er homofile og resten har dame/kone/barn :P

Anonymkode: 5dbd8...320

Mulig at jeg kommer til å være en av de crazy damene🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

men er det mer greit får damer å se Chippendales enn for menn ser på strippere (kvinnelig? bare lurer:fnise: føler Chippendales har litt mer aksept

Anonymkode: 2d2e9...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men er det mer greit får damer å se Chippendales enn for menn ser på strippere (kvinnelig? bare lurer:fnise: føler Chippendales har litt mer aksept

Anonymkode: 2d2e9...e8e

Litt mer stuereint med Chippendales. Kansje litt urettferdig akkurat det. Deilige er de ihvertfall :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2018 den 20.11, Linnea444 skrev:

Skal på Chippendales i drammen i april for første gang. Gleder meg villt. Lurer på om det er noen her som har vært på det før, og som kan si noe om hvor mye kjøtt man får se, og hvor mye nærkontakt man får med gutta. Vi sitter på tredje rad og skal på afterparty også🙂

Kan du ikke YouTube det da? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Linnea444 skrev:

Litt mer stuereint med Chippendales. Kansje litt urettferdig akkurat det. Deilige er de ihvertfall :-)

De er jo homser uansett, ingen heterofile Menn Ville blitt med på det der😂

Anonymkode: 2d2e9...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er jo homser uansett, ingen heterofile Menn Ville blitt med på det der😂

Anonymkode: 2d2e9...e8e

De drar nok mer damer enn deg for å si det sånn😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, denne tråden er for at vi damer skal utveksle erfaringer. Ikke for at noen bitre, sjalu mannfolk skal sutre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2018 den 20.55, Linnea444 skrev:

Er ikke interessert i noen moralske vurderinger den ene eller andre veien. Er interessert i svar fra andre damer som har opplevd showet og møtt gutta.... 

Møtt og møtt... fikk en lapp med romnr på av én av dem når jeg trente på samme sted som dem en gang...

Anonymkode: 7edbe...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtt og møtt... fikk en lapp med romnr på av én av dem når jeg trente på samme sted som dem en gang...

Anonymkode: 7edbe...3b4

Så bra da😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Linnea444 skrev:

Uansett, denne tråden er for at vi damer skal utveksle erfaringer. Ikke for at noen bitre, sjalu mannfolk skal sutre.

Jepp!  Jeg vil gjerne høre hvordan det var!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at disse chippendales var mer populære blant homofile menn enn hva de er blant kvinner, Er det virkelig tilfellet? 

Anonymkode: 83a5f...fcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste at disse chippendales var mer populære blant homofile menn enn hva de er blant kvinner, Er det virkelig tilfellet? 

Anonymkode: 83a5f...fcd

Vet ikke, men det kan godt tenkes ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...