AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #81 Skrevet 27. april 2018 On 1/3/2018 at 8:24 PM, AnonymBruker said: Eh, man får ikke nærkontakt med de. De er underholdere i kostymer, som kler av seg noen plagg, og ikke strippere og prostituerte. Helt ærlig har jeg aldri skjønt greia med chippendales, finner ikke noe seksuelt eller tennende med det i det hele tatt. Er som å se en klein broadway musikal Anonymkode: af412...7b6 Vent, så de tar av seg klærene, men de er ikke strippere? Så kvinnelige strippere er heller ikke strippere? Neimen meg ikke lett å forstå seg på enkelte kvinner On 1/3/2018 at 8:52 PM, AnonymBruker said: HAHAHA Dette er garantert en mann som prøver å få i gang en diskusjon om kvinner dobbeltmoralitet når det kommer til Chippendales og negativiteten til at menn drar på strippeklubber. Hvor mye kjøtt man får se Vel, de pleier jo å være ganske muskuløse de mannlige stripperne, så da får man jo sett en del kjøtt. Ellers så pleier det vel å være noen som blir plukket ut fra publikum til å komme opp på scenen. Anonymkode: f5457...db1 HAHAHA typisk kvinner som ikke takler at andre mener noe annet enn dem selv Anonymkode: e8ddc...4a5 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 27. april 2018 #82 Skrevet 27. april 2018 På 3.1.2018 den 20.24, AnonymBruker skrev: Eh, man får ikke nærkontakt med de. De er underholdere i kostymer, som kler av seg noen plagg, og ikke strippere og prostituerte. Helt ærlig har jeg aldri skjønt greia med chippendales, finner ikke noe seksuelt eller tennende med det i det hele tatt. Er som å se en klein broadway musikal Anonymkode: af412...7b6 Vel, kjenner ei jente som ble pult av en fyr i Chippendales og i tillegg fikk være med på et par show etterpå, hotell og VIP. Harry som faen, men folk får like hva de vil.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #83 Skrevet 27. april 2018 On 4/19/2018 at 10:53 PM, Linnea444 said: Uansett, denne tråden er for at vi damer skal utveksle erfaringer. Ikke for at noen bitre, sjalu mannfolk skal sutre. Det er ingen bitre sjalu mannfolk som sutrer, men heller hysteriske bitre kvinner. Skjerp deg. Anonymkode: e8ddc...4a5 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #84 Skrevet 28. april 2018 På 25.4.2018 den 15.06, AnonymBruker skrev: Så du sier at det foregår prostitusjon på afterpartyene? For å si det slik; det er nok av kvinner, gifte og ugifte, som "står i kø" for å knulle en chippendale, uten penger involvert. Det er ikke snakk om prostitusjon. Men du er vel ikke så jævlig naiv at du ikke tror at det foregår ting etter showene? Bare her inne på KG er det jo flere som kjenner kvinner som har hatt seg med en av danserne. Det sier ganske mye, og dette er utbredt, og det er ingen stor hemmelighet heller. Anonymkode: 4732b...37d 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #85 Skrevet 28. april 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å si det slik; det er nok av kvinner, gifte og ugifte, som "står i kø" for å knulle en chippendale, uten penger involvert. Det er ikke snakk om prostitusjon. Men du er vel ikke så jævlig naiv at du ikke tror at det foregår ting etter showene? Bare her inne på KG er det jo flere som kjenner kvinner som har hatt seg med en av danserne. Det sier ganske mye, og dette er utbredt, og det er ingen stor hemmelighet heller. Anonymkode: 4732b...37d Jeg er ikke så jævlig naiv, nei. Men altså jeg ser jo at Chippendales lett kunne tatt penger hvis de ville. Anonymkode: 38067...b6d
jabx Skrevet 28. april 2018 #86 Skrevet 28. april 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke så jævlig naiv, nei. Men altså jeg ser jo at Chippendales lett kunne tatt penger hvis de ville. Anonymkode: 38067...b6d Hvorfor skal de gidde å ta penger når de heller vil pule de mest strøkne damene de kan finne rundt i verden? Hvis de skulle tatt betalt måtte de sannsynligvis ha tatt til takke med mindre strøkne frøkner. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå