AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #22 Skrevet 3. januar 2018 Vært på det i Las Vegas. Forferdelig harry og kleint!! Kan ikke forstå at folk ser slike show frivillig (jeg var på utdrikningslag og hadde ikke så mye valg). Anonymkode: 56b84...3fe
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #23 Skrevet 3. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: HAHAHA Dette er garantert en mann som prøver å få i gang en diskusjon om kvinner dobbeltmoralitet når det kommer til Chippendales og negativiteten til at menn drar på strippeklubber. Anonymkode: f5457...db1 Word Anonymkode: af412...7b6 1
Linnea444 Skrevet 3. januar 2018 Forfatter #24 Skrevet 3. januar 2018 8 minutter siden, Hottrio skrev: Hvor foregår showene? Drammen og? Vi skal i drammen, men tror de skal andre steder i Norge også! 1
Linnea444 Skrevet 3. januar 2018 Forfatter #25 Skrevet 3. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Word Anonymkode: af412...7b6 Folk må slutte å være så opptatt av hva andre gjør hele tiden. Liker man Chippendales så drar man på shower, liker man det ikke lar man være. Folk får gjøre som de vil. Rent personlig så har jeg ingen ting imot å sikle på noen muskuløse kjekkaser. 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #26 Skrevet 3. januar 2018 Jeg har vært på i Las Vegas. Det var veldig kleint og harry. Mennene gikk rundt blant publikum og tok hendene til jentene og tok de nedover egen kropp. Han ene prøvde å ta mine, men jeg ville ikke. Syntes hele opplegget var pinlig og ikke veldig imponerende. Syntes det hele var meget flaut med hylende middelaldrende kvinner som ville tafse på mannfolk. Nei huff. Aldri igjen. Anonymkode: c6b5d...42a 2
Linnea444 Skrevet 3. januar 2018 Forfatter #27 Skrevet 3. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på i Las Vegas. Det var veldig kleint og harry. Mennene gikk rundt blant publikum og tok hendene til jentene og tok de nedover egen kropp. Han ene prøvde å ta mine, men jeg ville ikke. Syntes hele opplegget var pinlig og ikke veldig imponerende. Syntes det hele var meget flaut med hylende middelaldrende kvinner som ville tafse på mannfolk. Nei huff. Aldri igjen. Anonymkode: c6b5d...42a Forstår at du opplevde det slik, showet er nok ment for kvinner under 70-år og da er det ikke rart at du hadde en sånn opplevelse.
Linnea444 Skrevet 3. januar 2018 Forfatter #28 Skrevet 3. januar 2018 3 timer siden, Apekatten skrev: Da de hadde show i hjembyen min sist så trente jeg tilfeldigvis ved de da de trente på treningsstudioet jeg trener på. Herregud for noen kropper Var du på showet?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #29 Skrevet 3. januar 2018 Det er ikke kjøtt i eller på chippendale-møbler Anonymkode: e72a6...18b
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #30 Skrevet 3. januar 2018 2 hours ago, Linnea444 said: Høres utrolig gøy ut! Afterparties er nok tingen ja! Selv om man nok blir mange om beinet😂 så du noen som fikk bli med på naschspiel? Altså videre på nachspiel etter afterparty? Jada, noen av dem griper sjansen rett som det er Men i mange tilfeller drar de samme natt med bussen sin til neste sted, spørs når de skal ha neste show. Anonymkode: 8b63d...9d7
Linnea444 Skrevet 3. januar 2018 Forfatter #31 Skrevet 3. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså videre på nachspiel etter afterparty? Jada, noen av dem griper sjansen rett som det er Men i mange tilfeller drar de samme natt med bussen sin til neste sted, spørs når de skal ha neste show. Anonymkode: 8b63d...9d7 Altså om noen fikk bli med tilbake på hotellet?😉👌 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #32 Skrevet 4. januar 2018 Single kvinner med dårlig utseende, er de mest pågående og desperate etter slike menn😉 Må være den store drømmen for dere å få kjøpe denne opplevelsen. Anonymkode: 225e7...a2e 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #33 Skrevet 4. januar 2018 Ser egentlig mer mannlig dobbelmoral her enn kvinners. Anonymkode: df70e...6e8
Horten Market Skrevet 4. januar 2018 #34 Skrevet 4. januar 2018 7 timer siden, Hottrio skrev: Det er lov å tafse litt!! Er det lov å tafse på kvinner også? Eller har en kvinne som er på jobb andre rettigheter enn en mann i samme situasjon ...
Linnea444 Skrevet 4. januar 2018 Forfatter #35 Skrevet 4. januar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Single kvinner med dårlig utseende, er de mest pågående og desperate etter slike menn😉 Må være den store drømmen for dere å få kjøpe denne opplevelsen. Anonymkode: 225e7...a2e Denne tråden er for å dele erfaringer, ikke for at menn med dårlig selvtillit skal få spre moralisme og negativitet.
Apekatten Skrevet 4. januar 2018 #36 Skrevet 4. januar 2018 8 timer siden, Linnea444 skrev: Var du på showet? Nei, var ikke det.
Linnea444 Skrevet 4. januar 2018 Forfatter #37 Skrevet 4. januar 2018 3 timer siden, Apekatten skrev: Nei, var ikke det. Gleder meg til å se de kroppene uten klær😉
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #38 Skrevet 4. januar 2018 Jeg har vært, det var mest morsomt og ganske pinlig. De som blir tatt opp på scenen har nok avtalt dette på forhånd, virket hvertfall veldig sånn. De satt lett tilgjengelig enten på fremste rad eller på en ende. Pinlig å havne opp på scenen spør du meg. De viser forøvrig ingenting. Anonymkode: a7f9b...f09
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #39 Skrevet 4. januar 2018 Når og hvor er dette showet? Jeg tenker å ta med meg et kamera å ta bilde av kjærringgrisene i køen å legge dem ut på bloggen min for spott og spe. Anonymkode: c50e0...d66 1
smalls Skrevet 4. januar 2018 #40 Skrevet 4. januar 2018 Mange bitre menn her ja.🙄 Dette er min erfaring Var på der i 2014 med noen venninner. Showet var gøy det, men litt kleint. De viser ikke penis. Fikk se litt rumpe da. Fikk vondt av venninnen min. Hun ble dratt opp på scenen. Hadde egentlig ikke lyst, men hun ble bare dratt opp. Hun måtte gi han ene en lapdance. Hun hadde på seg ganske høye hæler og klarte å ramle rett foran han. Alle lo (han også) og hun holdt på å slå han i hodet med skoen. For en usympatisk fjott. Etter showet kan du ta bilder med de, men vi gadd ikke. Det var laaaang kø! Det var også noe after party etterpå, men vi gadd ikke det heller. Gøy å ha vært på det, men gjør det ikke igjen . Holder med en gang. Kos deg på showet. Blir nok gøy 😊 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå