Gå til innhold

Nordiske jenter på toppen av vidhetsskalaen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På ‎09‎.‎12‎.‎2017 den 0.38, AnonymBruker skrev:

Men er ikke nordiske menn blant de tykkeste globalt sett? Tenker jo da at det gir mening at nordiske kvinner er videre også, eller er det helt fjernt å tenke sånn?

Anonymkode: ea732...2b2

Dette er jo rasistisk! Vet du ikke at det ikke finnes NOEN forskjeller mellom forskjellige etnisiteter og raser? Vi er alle helt like! Det er ikke engang noen spesiell grunn for at noen har lys hud mens andre har mørk hud! Makan til uvitenhet :sarkasme::sarkasme::sarkasme:

Anonymkode: d55c9...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

for d første så er d helt idiotisk av menn å kvinner å diskutere str på kjønnsorgan, de fra asia er trangere, men mennene har også mindre penis, så d er vel noe om. Gener og sånt ja.

Kvinner må tåle at menn snakker sånn om oss, når vi snakker sånn om dem.....

Skal jeg være helt ærlig så er d så enkelt til kvinner at vi kan trene og stramme opp ved egeninnsats....og jeg og sambo er åpne til hverandre, så jeg har spurt om han merker forskjell, og han sier,  når jeg trener styrke(knebøy, markløft) er jeg trangere enn når jeg ikke trener, når jeg var på ridekurs ble jeg trangere, og når jeg prøvde meg på en 5 dagers knipeøvelser bestånde av 5 rep 20 ganger(altså 100 sammentrekninger der hver enkelt varer i 15 sek) ble jeg også mye trangere. Ska si om de oppi nord: D e ikke kuken som e fer litn, d e fetta di som e fer stor 🤣

 

Men seriøst da, hva som er gjennomsnitte på str enten om d er fitte eller kuk, så er d jo gjort forskning på menn, hvor de har størst kuk og minst kuk i verden, og da regner jeg med at kvinnene har str på vagina i forhold mennene (spekulerer bare) uansett, vi kvinner kan trene oss til en trangere fitte, menn er d verre for. 

Hvorfor alle kvinner, og forsåvidt menn ikke trener bekkenbunnmuskulature sin daglig, kan man jo spørre seg om, når vi vet at d gir nytelse, seksuelt for begge parter, og sikkert mye mer som jeg ikke hadde interesse å lese, da jeg leste om å stramme opp musa.

Kan hende at andre kvinner i andre land, danser seg trange, holder på med fysisk aktivitet (løfter tungt) eller kanskje er mer bevisst bekkenbunnmuskulatur. Eller kanskje får flere orgasmer enn nordiske kvinner fordi vi generelt er stivere her enn lenger ned i verden, og ikke tørr å slippe oss løs, hvem vet. 

Uansett, min oppfodring til nordiske kvinner sett deg i godstolen å knip igjen 😉😀

 Ps bir vel hengt for dette innlegge sikkert 😎

Anonymkode: 755c0...6ee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2017 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Dette er jo rasistisk! Vet du ikke at det ikke finnes NOEN forskjeller mellom forskjellige etnisiteter og raser? Vi er alle helt like! Det er ikke engang noen spesiell grunn for at noen har lys hud mens andre har mørk hud! Makan til uvitenhet :sarkasme::sarkasme::sarkasme:

Anonymkode: d55c9...687

Nå er d ikke så mange årene siden men fra asia hadde i gjennomsnitt minste penis i verden, men stamme i afrika hadde i gjennomsnitt størst penis i verden....såe..

Anonymkode: 755c0...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2017 den 0.40, AnonymBruker skrev:

Ja, snakket med en gynekolog som mente det samme som TS. Vedkommende hadde jobbet flere steder i Europa og Asia. Norske kvinner er jo høye og kraftige, så det påvirker sikkert også skjedestørrelsen.

Anonymkode: 2ad22...57f

Jasså? Hva slags gynekolog er dette som ikke bare har autorisasjon i Norge, men flere steder rundt i verden?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎09‎.‎12‎.‎2017 den 13.23, AnonymBruker skrev:

De fleste kvinner sier at størrelsen ikke er viktig så lenge den har litt tykkelse og over gjennomsnittet lang. Er der problemet ligger. Dere sier egentlig at den normale mannen i gata ikke er bra nok. Er det så rart at menn funderer på hva som er greia, og føler a dere er kravstore? Menn blir kalt kyniske og kvinnehater om dama må være trang og ha en over middels bra kropp. Men på penisstørrelse gjelder ikke disse reglene. Da er det fritt frem å ha sterke preferanser på en partner.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

Jeg er helt enig med deg. På en eller annen måte kanskje dette er mannens motsvar til metoo kampanjen. 
Tenk hvilke traumer millioner av mannfolk (under gjennomsnittet) har fått som følge av de mange kravstore kvinnene og hersketeknikker som menn må forholde seg til og leve med. 

Anonymkode: 02f58...73a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.12.2017 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Dette er jo rasistisk! Vet du ikke at det ikke finnes NOEN forskjeller mellom forskjellige etnisiteter og raser? Vi er alle helt like! Det er ikke engang noen spesiell grunn for at noen har lys hud mens andre har mørk hud! Makan til uvitenhet :sarkasme::sarkasme::sarkasme:

Anonymkode: d55c9...687

 

Screenshot_20180111-231939.png

Screenshot_20180112-002636.png

Screenshot_20180112-002834.png

Anonymkode: 755c0...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Screenshot_20180111-231939.png

Screenshot_20180112-002636.png

Screenshot_20180112-002834.png

Anonymkode: 755c0...6ee

Problemet med den statistikken er at samtlige av landa med størst penis er basert på selvmålt data, dette gjelder Danmark såvel som en rekke afrikanske land og andre land med større penis enn resten. Den norske dataen er basert på målinger gjort av helsepersonell, og samtlige land med sluk data er konsekvent mindre enn den selvmålt dataen. Dessuten er dataene basert på forskjellige aldersgrupper osv. Veldig dårlig grunnlag for sammenligning.

Anonymkode: d40c5...651

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9.12.2017 at 12:09 AM, AnonymBruker said:

Snakket med en fyr fra søramerika, som jobber en del i Norge og i hjemlandet. Han er godt bereist i verden, og har også hatt en del sexpartnere i forskjellige land. Han mente at norske kvinner var blant de videste han hadde prøvd før. Han trodde de var. Hvis dette stemmer betyr det jo at norske kvinner og menn er dårlig missmatch.. Jeg sa som sant var, at jeg ikke hadde hatt sex med så mange jenter fra andre land. Han sa at søramerikanske damer ofte var veldig trange. Tyder jo på at størrelsen varierer en del fra land til land.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

Hihi, tror du at kvinners største ambisjon er å være trange? Kan opplyse deg om at vagina er elastisk, du vet at kvinner føder barn i hele verden? Kan betrygge deg med at den ikke forblir like vid som under fødsel. Akkurat som menn har store og små peniser, varierer vel vaginaene hos kvinner skulle jeg tro. Landet som visstnok har størst peniser er ifølge google Kongo. Jeg tror ikke kvinner er like opptatt av størresle på kjønnsorganer som menn, verken hos det ene eller det andre kjønn. 

Anonymkode: ccf07...5d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel hovedårsaken til at så mange norske kvinner reiser til Afrika?

Anonymkode: 02f58...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Dumme kvinnehatende menn med mindreverdighetskomplekser ut av KG nå!! 

Anonymkode: b5920...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dumme kvinnehatende menn med mindreverdighetskomplekser ut av KG nå!! 

Anonymkode: b5920...971

🙄 Sier du det samme om damer som prater om penisstørrelse? Dette er en problemstilling som er viktig å snakke om på lik linje med alt annet.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt er som man ser det.

Jeg er nok ganske gjennomsnittlig for å være norsk dame, dvs stor. Jeg er sammen med en utenlandsk mann som nok tilsvarer norske menn i størrelse, eller litt under (på øyemål).

Hvorvidt jeg oppleves som vid eller trang kommer en del an på bekkenmuskulatur. Fordi jeg har trent mye får også han nytelse av mine motknip. Samtidig synes han det er gøy at jeg er såpass stor/kan utvide meg og har f.eks prestert å putte en dildo i vagina på meg samtidig som han har penisen sin der. 

Jeg har tidligere hatt sex med kvinner og det er stor forskjell i størrelse. Hun ene jeg hadde sex med hadde veldig liten plass/kort vagina. Jeg visste ikke at voksne damer kunne være så små unni. Har også hatt sex med damer med min egen vaginastørrelse. 

Anonymkode: 9d068...2c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Ja...etter jeg flyttet hjem til Norge har jeg sluttet med kvinnfolk. Åpner verandadøra og jukker ut gjennom den når jeg trenger å få meg en beta»

 

Makan til tøvete tråder man finner her på KG. Mange par har dysfunksjonelle sexliv, men det er IKKE på grunn av at noen er små eller noen er vide. 

Anonymkode: 82f06...6c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

🙄 Sier du det samme om damer som prater om penisstørrelse? Dette er en problemstilling som er viktig å snakke om på lik linje med alt annet.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

Problemstilling?

Anonymkode: e7513...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.12.2017 den 12.29, AnonymBruker skrev:

Er ikke bare 1 av kvinnene som er enig i at størrelsen har mye å si. Alle er enig i at tykkelsen har mye å si, mens en del er opptatt av lengden. Hva betyr det? Jo det betyr at mange damer trenger en større penis enn snittet for å bli tilfredsstilt. Bare så lei av den dobbeltmoralen dere kvinner har om penisstørrelse. Når noen forteller dere hvorfor dere trenger en større penis, fordi dere er videre enn snittet ellers i verden, så blir dere snurte. Hvis en gjennomsnittlig dybde på vagina er 10 cm, hvorfor klages det da på menn som har normale peniser? Det kaller jeg kravstort og da trenger dere å høre at det er de kvinnene som er problemet. Tro meg, størrelsen deres varierer mye akkurat som hos menn.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

Hehe, nei det gjør den ikke. 

Den varierer ja, mem her er det snakk om et par cm.. IKKE som hos menn, hvor det kan variere med en hel målestokk.. 

Anonymkode: 3fe6b...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe negativt i at nordiske kvinner er vide nedentil.. 🤔 Nordiske kvinner må jo være vide nedentil for å få plass til menn ifra afrika/sør amerika osv 🤣 

Anonymkode: 22b93...bee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dater ei fra Kroatia, aldri opplevd ei såpass trang mus før....

Passer meg godt med mine 10cm i omkrets, og hun liker det! 😄

Anonymkode: 00172...9b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...