Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, PiratKine skrev:

Bare hyggelig. Du ser jo selv hva du gjør, men jeg tror det hjalp veldig på mitt, så det ikke blir sånn kjempe tørt😄 Gått med fletter i 3 dager her også, skal bli deilig å endelig dusje i morgen! Kan nesten ikke vente

:)Bør jeg ta de to tablettene før eller etter mat tror du?? 

 

Skjønner at du gleder deg til dusj i morgen altså ;)

Endret av Nelli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Nelli skrev:

:)Bør jeg ta de to tablettene før eller etter mat tror du?? 

 

Skjønner at du gleder deg til dusj i morgen altså ;)

Hun på apoteket sa til meg det ikke hadde noe å si om jeg tok det med mat eller ikke. Så det kan du se selv, men antibiotika er ganske hardt for magen, så jeg valgte å ta med mat. Bare vær obs på at de kan gjøre deg dårlig i magen! Det ble jeg:fnise: 

Når kl skal du inn i morgen?

Endret av PiratKine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, PiratKine skrev:

Hun på apoteket sa til meg det ikke hadde noe å si om jeg tok det med mat eller ikke. Så det kan du se selv, men antibiotika er ganske hardt for magen, så jeg valgte å ta med mat. Bare vær obs på at de kan gjøre deg dårlig i magen! Det ble jeg:fnise: 

Når kl skal du inn i morgen?

Ok takk for svar :)

 

 10.30 skjer det :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nelli skrev:

Ok takk for svar :)

 

 10.30 skjer det :sjokkbla:

Spennende! Masse lykke til, så gleder vi oss til å høre åssen det gikk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, PiratKine skrev:

Spennende! Masse lykke til, så gleder vi oss til å høre åssen det gikk:)

Tusen takk :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, PiratKine skrev:

Gratulerer med overstått @Nelli! Åssen føler du deg?:)

takk. Føles ut som jeg har en elefant på brystet. venstre er ok, men høyre er vond. må skrive på pc, så blir litt korte svar her ;) formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nelli skrev:

takk. Føles ut som jeg har en elefant på brystet. venstre er ok, men høyre er vond. må skrive på pc, så blir litt korte svar her ;) formen din?

Min er grei. Høyere er helt ok, mens venstre har en skytende smerte innimellom. Spesielt når jeg går fra «liggende» til sittende stilling. Ellers føler jeg meg bedre enn andre dager, og har spist godt for første gang😄

Endret av PiratKine
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge etter op. teiper dere andre? Tenker da spesielt på dere som også har hatt løft i tillegg til protese 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Nelli Gratulerer med overstått!

Hvis det er noen trøst, kan jeg fortelle at etter en uke er presset på brystet i all hovedsak borte, mer ømt og litt sårt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt venstre bryst har en ekstremt vond «skytende» etterfulgt av en brennende smerte innimellom. Ikke hele tiden, men når jeg går fra liggende til sittende stilling. Syntes bare det er rart det er venstre siden det ikke er min dominante? Flere som opplevde dette?🤔

Endret av PiratKine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, VinterRose skrev:

@Nelli Gratulerer med overstått!

Hvis det er noen trøst, kan jeg fortelle at etter en uke er presset på brystet i all hovedsak borte, mer ømt og litt sårt. 

Det var en god trøst, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, PiratKine skrev:

Min er grei. Høyere er helt ok, mens venstre har en skytende smerte innimellom. Spesielt når jeg går fra «liggende» til sittende stilling. Ellers føler jeg meg bedre enn andre dager, og har spist godt for første gang😄

 

Så deilig, da er det håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tar dere oxy bare på natten, eller dagen å? Jeg tok en før jeg la meg i natt bare...kun tatt paracet i dag.. lurer på om jeg skal ta en oxy nå...opererte i går ;)

Endret av Nelli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt og greit er vel spørsmålet om du har så vondt at du trenger det? :)  ingenting i veien med å ta den på dagtid, men skal jo bare ta det helt med ro og sløve uansett.. men dersom du ikke tar den kan du unngå en del bivirkninger- som forstoppelse, evt kvalme og lite matlyst. Jeg tok ikke en eneste en, og hadde ingen problem med spising/ mage :) hvor vondt har du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tamarari skrev:

Enkelt og greit er vel spørsmålet om du har så vondt at du trenger det? :)  ingenting i veien med å ta den på dagtid, men skal jo bare ta det helt med ro og sløve uansett.. men dersom du ikke tar den kan du unngå en del bivirkninger- som forstoppelse, evt kvalme og lite matlyst. Jeg tok ikke en eneste en, og hadde ingen problem med spising/ mage :) hvor vondt har du? 

mest at jeg føler litt rar, rød i kinna og så er det jo så klart litt vondt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen som lurer på trening inn i mellom, og husker at jeg lurte på det samme selv siden jeg er aktiv og var veldig spent på når jeg kunne trene igjen. I ule 4 rei jeg, i uke 6 kunne jeg gjøre benøvelser uten problem, yoga og rask gange på tredemølle. I uke 7 trente jeg styrke i hele kroppen, var bare forsiktig med armer og bryst da det kjentes rart. I uke 8 jogget jeg, løp bakkeløp og hadde trappetrening igjen uten ubehag. I går (snart uke 9) tok jeg i tillegg pull ups og push ups uten ubehag. Nå føler jeg treningen er den samme igjen, selv om de to siste øvelsene «flytter» litt på implantere på en måte. Men ikke vondt, bare ny følelse. Deilig å være tilbake på den fronten 😁

Endret av Tamarari
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...