Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Superblomst skrev:

Hei! Av hva jeg har lest på nettet er det ekstremt lite smerter ved operasjon to. Muskelen er allerede strukket mye, så om du holder deg til moderat størrelse på implantatene skal det nok gå helt fint :) Jeg bruker forumet på justbreastimplants.com mye, der er det mange med peiling som svarer kjapt om det er noe man lurer på! (mya.co.uk, cosmeticjourney.com er også gode sider) 

Takk for svar! Håper det er riktig! Vurderer å legge inn 100cc ekstra, men håper det går bra. Var grusomt første gangen🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Kristina41 skrev:

Hei! Ja, samme Kristina 😊 Jeg opererte inn anatomiske og de har rotert🙄 La inn 450cc og de ble ikke store i det hele tatt. Ca som en liten C. Har vært veldig fornøyd. Oppfølgingen fra Fornebu har vært helt super; føler meg godt ivaretatt. Mer skremmende med ny operasjon ja! Hadde også vondt i flere mnd. Vi får følge hverandre att nå også da 😊👍🏼

Åh så kjedelig at de har rotert! :( Håper det ordner seg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Jaktenka skrev:

 

Hei :)

 

Jeg opererte på Volvat Stokkan i går. Tomme tennissokker etter 2 barn og ammerunder. Spent på de nærmeste dagene :)

 

Klinikk Trondheim har jeg ikke hørt om?

Klinikk Trondheim åpnet på tidlig høsten i fjor tror jeg. Ligger ved jernbanestasjonen. Fikk et veldig godt inntrykk da jeg var der på konsultasjon :)  hvordan er formen din i dag? Jeg har nedtelling til min operasjon nå og kjenner en skrekkblandet fryd! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Heartbeats skrev:

Klinikk Trondheim åpnet på tidlig høsten i fjor tror jeg. Ligger ved jernbanestasjonen. Fikk et veldig godt inntrykk da jeg var der på konsultasjon :)  hvordan er formen din i dag? Jeg har nedtelling til min operasjon nå og kjenner en skrekkblandet fryd! 

Ja okei :) Var kun på konsultasjon hos Aleris og Volvat Stokkan, trodde ikke det fantes noen andre. I dag er post.op 2 og det er fortsatt en god del smerte. Verst nå er egentlig rumpa etter nok en natt sittende soving 😛 Ellers er jeg nå tom for sterke smertestillende, så spent på hvordan dagen blir 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jaktenka skrev:

Ja okei :) Var kun på konsultasjon hos Aleris og Volvat Stokkan, trodde ikke det fantes noen andre. I dag er post.op 2 og det er fortsatt en god del smerte. Verst nå er egentlig rumpa etter nok en natt sittende soving 😛 Ellers er jeg nå tom for sterke smertestillende, så spent på hvordan dagen blir 😆

Jeg kjenner at jeg gruer meg litt til tiden etter operasjon. Kan godt hende at jeg er heldig i forhold til smerter, men velger heller å forvente det verste. For da er det så mye bedre hvis det ikke blir så vondt likevel :) har uansett to uker fri i turnusen min, så jeg har store planer om å ta det skikkelig med ro uansett hvilket nivå smertene ender opp på. En av mine største bekymringer nå er størrelsen. Det ble ikke snakket så mye om størrelse på implantatene. Jeg påpekte at jeg ønsker å fylle på det som er borte, og at det skal se naturlig ut. Men tror jeg må opp i 350 eller større 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Jaktenka said:

 Ellers er jeg nå tom for sterke smertestillende, så spent på hvordan dagen blir 😆

For meg var dag tre første dag helt uten smertestillende, håper smertene dine gir seg kjapt også! Kjipt når man ikke har noe "i reserve" dersom smertene skulle bli store. Hva slags smertestillende ga de ut, og hvor mye? Jeg fikk oxynorm og ble helt slått ut, så prøvde spare de til natta :fnise:

Endret av Superblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Heartbeats skrev:

Jeg kjenner at jeg gruer meg litt til tiden etter operasjon. Kan godt hende at jeg er heldig i forhold til smerter, men velger heller å forvente det verste. For da er det så mye bedre hvis det ikke blir så vondt likevel :) har uansett to uker fri i turnusen min, så jeg har store planer om å ta det skikkelig med ro uansett hvilket nivå smertene ender opp på. En av mine største bekymringer nå er størrelsen. Det ble ikke snakket så mye om størrelse på implantatene. Jeg påpekte at jeg ønsker å fylle på det som er borte, og at det skal se naturlig ut. Men tror jeg må opp i 350 eller større 

Jeg har også fri 2 uker ifm dette. Smertene er ikke SÅ ille. Mest uvant/ubehagelig og plagsomt å være umobil. Jeg har fått hjelp til det meste de første dagene her. Ikke fordi jeg ikke hadde klart det selv, men fordi jeg har muligheten til det :) Her var planen 375, men kirurgen mente 400 ble penere så endte opp med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Superblomst skrev:

For meg var dag tre første dag helt uten smertestillende, håper smertene dine gir seg kjapt også! Kjipt når man ikke har noe "i reserve" dersom smertene skulle bli store. Hva slags smertestillende ga de ut, og hvor mye? Jeg fikk oxynorm og ble helt slått ut, så prøvde spare de til natta :fnise:

 

Dagen har gått overraskende bra. Har såvidt fått sett på de under et bh-bytte i dag. Jeg fikk med meg Oxynorm og Oxycontin hjem. Har i dag bruk Paracet og Paralgin forte 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Vet dette er litt ute av det blå, men håper på svar! Skal ta silikon neste uke og lurer på om det er vanskelig å skule det? Vil gjerne unngå at familie skal vite det, da de er litt dømmende og ikke trenger å vite det uansett.

Tar å imot tips til de kommende dagene etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Lilleluci said:

Hei:) Vet dette er litt ute av det blå, men håper på svar! Skal ta silikon neste uke og lurer på om det er vanskelig å skule det? Vil gjerne unngå at familie skal vite det, da de er litt dømmende og ikke trenger å vite det uansett.

Tar å imot tips til de kommende dagene etter!

Hvor mye skal du ta? Jeg har under 300 gram (høyprofil) og de eneste som har lagt merke til en forskjell så langt er de som har visst om det, men nå er det jo vintersesong med mye klær og jeg har på sportsbh og nedpressbånd.  Generelt sett er folk mye mer opptatt av seg selv enn andre, og er ikke så observante som man skulle tro!  Om noen spør og du ikke vil være ærlig kan du jo alltids si at du har startet/byttet p-piller :) 

Anbefaler deg sterkt  å kjøpe en myk nakkepute. Hjelper noe sinnsykt når man må sove nesten sittende og seinere når man må sove på ryggen!

Endret av Superblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Superblomst skrev:

Hvor mye skal du ta? Jeg har under 300 gram (høyprofil) og de eneste som har lagt merke til en forskjell så langt er de som har visst om det, men nå er det jo vintersesong med mye klær og jeg har på sportsbh og nedpressbånd.  Generelt sett er folk mye mer opptatt av seg selv enn andre, og er ikke så observante som man skulle tro!  Om noen spør og du ikke vil være ærlig kan du jo alltids si at du har startet/byttet p-piller :) 

Anbefaler deg sterkt  å kjøpe en myk nakkepute. Hjelper noe sinnsykt når man må sove nesten sittende og seinere når man må sove på ryggen!

Skal ha 300 tror jeg over muskelen. Husker ikke om det var høy eller moderat profil. Supert, håper jeg unngår at de legger merke til det! Tror jeg har det, takk for svar:) 

Tror du jeg klarer å ta fly hjem i 1 time og 45 min dagen etter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Lilleluci said:

Skal ha 300 tror jeg over muskelen. Husker ikke om det var høy eller moderat profil. Supert, håper jeg unngår at de legger merke til det! Tror jeg har det, takk for svar:) 

Tror du jeg klarer å ta fly hjem i 1 time og 45 min dagen etter? 

Det blir nok kjempebra :) Jeg var livredd for høy profil og skygge øverst, men kirurgen har gjort en strålende jobb og de ser kjempenaturlig ut.

Ville hørt med kirurgen ang flying! De første 48timene anbefaler fornebuklinikken i alle fall at man bare sitter i sofa/seng siden det er da det er størst sjangse for blødninger og komplikasjoner og om jeg husker rett skal man oppholde seg under to timer unna klinikken i tilfelle det skjer noe.  Har du noen med deg som evt kan bære ting for deg og kjører deg til/fra flyplassen? Jeg har vært veldig heldig og i god form med utrolig lite vondt helt siden jeg våknet på klinikken, men flertallet har nok veldig vondt dagene etter operasjonen og man blir ganske påvirket av smertestillende.  Jeg ville nok prøvd å drøye evt flytur til dag 3 om mulig. Selv med lite smerter blir man skikkelig fort sliten :closedeyes: Jeg var ikke ute av døra før dag 4, og det var en snegletur til butikken! 

Endret av Superblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2018 den 21.22, skolefrøken skrev:

Hei du:) Jeg har operasjonsdato 19 januar på klinikk Stokkan. Begynner å få litt nerver og lure på om jeg virkelig vil dette. Regner med det er vanlig å tenke litt sånn før operasjon. Har a-cup nå å har samme ønsker som deg med en c/d cup. Har funnet noen bilder av hva jeg ønsker meg men synes det er vanskelig å vurdere hvilken størrekse jeg vil ha

Hvordan gikk det med deg i dag? Hvilken kirurg hadde du? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.1.2018 den 12.22, Lilleluci skrev:

Skal ha 300 tror jeg over muskelen. Husker ikke om det var høy eller moderat profil. Supert, håper jeg unngår at de legger merke til det! Tror jeg har det, takk for svar:) 

Tror du jeg klarer å ta fly hjem i 1 time og 45 min dagen etter? 

Må du fly hjem så tidlig?  Jeg tror ikke det er noe du burde gjøre. Tok også over muskelen, men gjorde temmelig vondt når jeg rørte på meg. Gikk fra klinikken til hotellet (10 min.), noe som bare gikk bra fordi jeg fremdeles var bedøvet. Bodde på hotellet tre netter etter operasjonen, men bilturen hjem var slitsom uansett. 

Angående det å skjule. Jeg er 161 cm og 50 kg, tok 225 gram over muskelen.  De eneste som jeg med sikkerhet vet ante ugler i mosen, var lillebroren og svogeren min. Kan være det er flere, men ingen har sagt noe. Min søster så ingenting før jeg fortalte henne det. Skjuler de fremdeles med store gensere hvis jeg skal møte venner og bekjente, og nå er det over ett år siden. 😂 Du skal ha litt større enn meg, da, men jeg kjøpte meg sånn super push-up bra en stund før bare så ikke kontrasten skulle bli så stor. 

Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt av bandasjer og tatt første dusj, post.op dag 6. Gud som jeg gleder meg til puppene blir mer normale! Nå ser de jo rett og slett ikke ut 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Jaktenka said:

Da har jeg tatt av bandasjer og tatt første dusj, post.op dag 6. Gud som jeg gleder meg til puppene blir mer normale! Nå ser de jo rett og slett ikke ut 😂

Er nesten misunnelig!Ser for meg at det er lettere å "begrense seg selv" i bevegelser og sånt når de ser nyopererte ut. Hvordan er formen nå? 

Mine har sett ganske normale ut siden starten, så alt styret med nedpressbånd og operasjonsbh i så mange uker føles som det er uten grunn (og tenker at jeg må gå med det så lenge fordi Fornebuklinikken ikke har oppfølgingstimer, så de bare har sagt 4 uker for å være på den sikre siden). Vil jo vise de frem :yvonne: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

51 minutter siden, Superblomst skrev:

Er nesten misunnelig!Ser for meg at det er lettere å "begrense seg selv" i bevegelser og sånt når de ser nyopererte ut. Hvordan er formen nå? 

Mine har sett ganske normale ut siden starten, så alt styret med nedpressbånd og operasjonsbh i så mange uker føles som det er uten grunn (og tenker at jeg må gå med det så lenge fordi Fornebuklinikken ikke har oppfølgingstimer, så de bare har sagt 4 uker for å være på den sikre siden). Vil jo vise de frem :yvonne: 

Hehe, ja d kan tenkes. Jeg har ikke noe spesielt vondt, verst om morningen og mot kvelden/natta. Håper de raskt blir penere i formen. Muligens mine ser mer deformert ut pga løftet? Gleder meg til brystbåndet kan av om 2 uker. Er så innmari usikker på hvor stramt det bør være også🤔

Ingen oppfølgingstimer her heller, men så lenge jeg ikke opplever "komplikasjoner" er det like greit. Slippe å stresse med slikt. Er jo bare en tlfn om det er noe man lurer på, selv om "dørstokkmila" der er lang. Googler seg heller ihjel 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal operere om tre uker på Fornebuklinikken. 265 under muskel. Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med å gå tilbake til hesteridning i etterkant? Hvor lenge måtte du vente? 

Jeg er mye aktiv ellers også, og lurer på hvor mye svakere jeg må regne med å bli i brystmusklene? 😅 erfaringer? 

Jeg gleder meg skikkelig til å få dette overstått! 😬 hjelp.  OG forresten: Jeg skal ha ergonomix, noen som har erfaring? Finner lite om erfaringer med implantatet på nett.. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Tamarari said:

Hei! Jeg skal operere om tre uker på Fornebuklinikken. 265 under muskel. Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med å gå tilbake til hesteridning i etterkant? Hvor lenge måtte du vente? 

Jeg er mye aktiv ellers også, og lurer på hvor mye svakere jeg må regne med å bli i brystmusklene? 😅 erfaringer? 

Jeg gleder meg skikkelig til å få dette overstått! 😬 hjelp.  OG forresten: Jeg skal ha ergonomix, noen som har erfaring? Finner lite om erfaringer med implantatet på nett.. 

 

 

Hei! De fleste av spørsmålene dine kan jeg ikke svare på, men Motiva Ergonomix er ikke FDA-godkjent og brukes ikke i USA, så derfor det er lite om det på nett.  På cosmeticjourney.com sitt forum er det endel med ergonomix så du kan prøve å høre der :) Tok ergonomix på Fornebuklinikken for 25 dager siden. Har aldri sett eller tatt på silikonpupper så har ikke så mye å sammenlikne med, men de skal visst se mye mer anatomisk ut enn de vanlige runde implantatene. Jeg er ganske smal og har alltid hatt litt kløft selv med a-cup, så mulig jeg har fått ett litt mer "falskt" resultat enn en med mer mellomrom mellom puppene får. 

Ang Fornebuklinikken: Du har ingenting å grue deg til, den cocktailen de gir intravenøst er magisk :D Jeg hadde ingen problemer med kvalme eller smerte etter operasjonen. Ikke vet jeg hva de pumper en full med men det funker i alle fall! Når jeg skulle operere var det en skikkelig utrivelig dame i resepsjonen, men bortsett fra henne var alle skikkelig hyggelige :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kost meg i timesvis med å lese denne tråden i det siste, og tenkte jeg skulle skrive noen linjer om min puppereise ☺️

For 20 år siden la jeg 280cc under muskel. Vooondt som f***, og husker at jeg tenkte «godt det er over, for dette gjør jeg ALDRI igjen».

Har vært fornøyd frem til for noen måneder siden, hvor VE kapslet seg og endret form... *skrekk*! 

Så jeg dro til Aleris i Oslo v/ Tyge Tindholdt for en konsultasjon. Ble umiddelbart trygg på han som PK, og synes han var veldig flink til å både lytte og forklare. Vi ble enige om anatomiske enten 330 eller 375 cc, med 400 som maks dersom det ble penest. 

Mandag (for fem dager siden) våknet jeg av narkosen, litt groggy, til beskjeden om at de måtte endre litt på planen av ulike årsaker. Ingen av protesene han opprinnelig hadde bestilt passet/så pent ut. Så jeg endte opp med vanvittige 500cc, runde høyprofil i delt muskel. Fikk litt bakoversveis først, men er SÅ UTROLIG FORNØYD! Megaglad for at han tok den avgjørelsen, og kunne ikke vært mer happy! 😄😄 Det ser dønn naturlig ut (størrelsesmessig, for øyeblikket er de trafikkkjegler....), selvom jeg er 170cm og 60kg. 

Har ikke vært vondt, så det var en helt annen opplevelse enn sist. Det eneste jeg gjerne skulle vært foruten er den ballongmagen jeg går rundt med... 😣 

Så, brystbånd i tre uker (blæh), VOE Basic kompresjonsbh (veldig god!) i 8 uker, og så er det bare å glede seg til drop&fluff før bikinisesongen 😄👙

Takk for kjempekul tråd med masse gode tips og råd! 

Endret av Mulline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...