Gå til innhold

Min mann lyger


Mrs ukjent 95

Anbefalte innlegg

Min mann har nå hjulpet en kompis gratis i over 1 år, med å bygge hus, er flere ganger han sier han e hjemme til den tiden, å er mye lengere borte, dette foregår værdag og annavær helg. Jeg legger stortsett planer etter han har dratt når han sir han skal være tidlig hjemme, men de planene blir jo aldri noe av. Huset er enda ikke ferdig, de har flere måneder igjen, han får masaje av meg og jeg gjør ALT av husarbeid, jeg har aldri fått en masasje av han.

 

hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså... hvis du vil ha massasje så får du si det da! Han leser sikkert ikke tanker, det gjør de færreste. Jeez... 

mang tiden han skal være hjemme. Ting forandrer seg. Men du får si at av respekt for deg så får han prøve å holde de tidene noen ganger hvertfall. Må du legge planer hver eneste dag? 

Anonymkode: c90d0...f8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må sette mer krav til han. Ett forhold trenger like mye pleie som ett hus, det er bare teit av han at det ikke er deres hus engang. Forlang at du blir med neste gang å ser på huset og prosessen hans. Synes dette skurrer veldig.

Anonymkode: 897d6...d9a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså... hvis du vil ha massasje så får du si det da! Han leser sikkert ikke tanker, det gjør de færreste. Jeez... 

mang tiden han skal være hjemme. Ting forandrer seg. Men du får si at av respekt for deg så får han prøve å holde de tidene noen ganger hvertfall. Må du legge planer hver eneste dag? 

Anonymkode: c90d0...f8e

Er ikke vær dag det e planer som e lakt har sakt flere ganga æ vil ha masasje menp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde det ikke være lyvinga du skulle være sur over og ikke at du ikke fikk massasje?

Og burde ikke spørsmålet være hva du skulle gjøre med at han lyver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, yeans skrev:

Burde det ikke være lyvinga du skulle være sur over og ikke at du ikke fikk massasje?

Og burde ikke spørsmålet være hva du skulle gjøre med at han lyver?

E sur for han lyger også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du må sette mer krav til han. Ett forhold trenger like mye pleie som ett hus, det er bare teit av han at det ikke er deres hus engang. Forlang at du blir med neste gang å ser på huset og prosessen hans. Synes dette skurrer veldig.

Anonymkode: 897d6...d9a

Har suttet så mye krav at det er snart ikke mer å sette krav på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, nuva skrev:

Slutt å gi ham massasje hvis han ikke gjengjelder tjenesten. Og du kan jo begynne å invitere venninner over hver gang han forsvinner hjem til kameraten for å pusse opp et hus som ikke er deres. Eller som noen her nevner, - bli med ham på oppussingsprosjektet neste gang, så finner du ut om han virkelig jobber, eller driver med andre ting.

Jeg får ikke bli med ditt.

har ingen veninner nær der jeg bor, nermeste vennina bor4 timmer unna en vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mrs ukjent 95 skrev:

Har ingen veninner nær der jeg bor, nermeste vennina bor4 timmer unna en vei

Høres ut som et større problem enn at mannen din ikke masserer deg og hjelper kompisen litt mye med hus 

Anonymkode: 46338...075

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som et større problem enn at mannen din ikke masserer deg og hjelper kompisen litt mye med hus 

Anonymkode: 46338...075

Jaha??

for alt du vet så flytta jeg pga mannen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn med å få deg et eget liv, egne venner og hobbyer.

Anonymkode: e9277...628

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynn med å få deg et eget liv, egne venner og hobbyer.

Anonymkode: e9277...628

Og et bedre skriftlig språk, så man forstår hva du mener. 

Anonymkode: 6a007...8df

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

For det første så lyver han sikkert ikke bevisst. Om det er husbygging det dreier seg om så er det mer sannsynlig at de ikke er flinke til å beregne tiden oppgavene tar så blir han senere enn han hadde tenkt. Sånne ting tar alltid mer tid enn man tror. Men at han gidder å bruke hver dag og annenhver helg på en annens hus er over min fatteevne med mindre han får en boenhet/andel i huset. Jeg hadde ikke funnet meg i dette i så lang tid. Men huset burde nå snart være ferdig og problem løst. Han burde også la deg  være med. Om du derimot aldri får se dette huset så er det noe som stinker her...

Når det gjelder massasje så er det enkelt. Drit i å gi og drit i å få. En ting er å gi massasje om han har jobbet hardt på jobben sin, men om han får ubehag etter å jobbe fullt og i tillegg  jobbe ekstra på kompisen sitt hus som han tydeligvis ofrer hele forholdet deres for så kan du la være. 

Kanskje er det lite happenings i bygdene nordpå, men du får finne på noe så du har noe å sysle med. Kjøp deg en hest,lær å skrive norsk, strikkeklubb etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynn med å få deg et eget liv, egne venner og hobbyer.

Anonymkode: e9277...628

Æ hadde et perfekt liv før min mann slutta å bry seg, er ikke av mine hobyer her jeg bor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

51 minutter siden, exictence skrev:

Hva lyver han om?

Om når han skal være hjemme,

at han bryr seg om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

For det første så lyver han sikkert ikke bevisst. Om det er husbygging det dreier seg om så er det mer sannsynlig at de ikke er flinke til å beregne tiden oppgavene tar så blir han senere enn han hadde tenkt. Sånne ting tar alltid mer tid enn man tror. Men at han gidder å bruke hver dag og annenhver helg på en annens hus er over min fatteevne med mindre han får en boenhet/andel i huset. Jeg hadde ikke funnet meg i dette i så lang tid. Men huset burde nå snart være ferdig og problem løst. Han burde også la deg  være med. Om du derimot aldri får se dette huset så er det noe som stinker her...

Når det gjelder massasje så er det enkelt. Drit i å gi og drit i å få. En ting er å gi massasje om han har jobbet hardt på jobben sin, men om han får ubehag etter å jobbe fullt og i tillegg  jobbe ekstra på kompisen sitt hus som han tydeligvis ofrer hele forholdet deres for så kan du la være. 

Kanskje er det lite happenings i bygdene nordpå, men du får finne på noe så du har noe å sysle med. Kjøp deg en hest,lær å skrive norsk, strikkeklubb etc.

Har ikke plass te hest.

kan norsk!

kan ikke å strikke

han jobber ikke på dagtid, han jobbe kun når jeg har tid til han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mrs ukjent 95 skrev:

Æ hadde et perfekt liv før min mann slutta å bry seg, er ikke av mine hobyer her jeg bor!

Ta ansvar for deg selv og ta tilbake det livet du vil ha. Om det betyr at du må flytte så flytt. 

Det du ikke kan gjøre er å forandre noen. Du kan forandre din situasjon. 

Anonymkode: e2156...846

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ta ansvar for deg selv og ta tilbake det livet du vil ha. Om det betyr at du må flytte så flytt. 

Det du ikke kan gjøre er å forandre noen. Du kan forandre din situasjon. 

Anonymkode: e2156...846

Kan ikke ta tilbake det live. Pga han prioriterer kompisen!!!

hvordan mene du æ kan forandre denne situasjonen da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...