Gå til innhold

Hvilke vintersko skal du ha i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dr.Martens har jeg til hverdagsbruk, veldig fornøyd! Også har jeg merell(?) til bruk ute med barna.

Anonymkode: f42a5...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Dr. Martens chelsea boots til høstbruk og milde vinterdager. Bruker ullsokker når det et kaldt. Har også et par høye Dr. Martens (mørkerøde, 20 eyelet) som jeg bruker til skjørt eller kjole. Også med plass til såler og ullsokker. Bruker feltstøvler med såler og ullsokker hvis det er skikkelig ruskevær.

Hvis jeg skal klage over en ting med Dr. Martens som vintersko, så er det at de blir avsindig glatte på isføre. 

Anonymkode: 12679...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skaffet er par finne grønne skinnsko med litt pels. :) 
De var rimelig, de hadde litt høyde så man slipper søledamer, og de er godt isolert og god å gå i. 

Anonymkode: 821fe...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gronn-nude-sneakers-med-pels-4191387-100
ligner disse men uten glidelås. 
De har snørring, og annen type skinn. Er også litt høyer over ankelen. 
Sålen er også svart på de jeg kjøpte. Finner ikke identiske bilder online så.... beklager.

Anonymkode: 821fe...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

gronn-nude-sneakers-med-pels-4191387-100
ligner disse men uten glidelås. 
De har snørring, og annen type skinn. Er også litt høyer over ankelen. 
Sålen er også svart på de jeg kjøpte. Finner ikke identiske bilder online så.... beklager.

Anonymkode: 821fe...9d6

Hmm... snøring i stedet for glidelås, svart såle, annen type skinn, høyere over ankelen.... Hvorfor viser du bilde av disse da? Høres ikke likt ut overhodet.  

Anonymkode: 4ed65...b61

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Skadeskutt skrev:

Har også bestilt meg de skoene. :)

De var lekre. Vet dere hvordan str er på de?  Ser noen skriver de er små mens andre sier normale... 

Anonymkode: 97682...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De var lekre. Vet dere hvordan str er på de?  Ser noen skriver de er små mens andre sier normale... 

Anonymkode: 97682...5e2

Har ikke fått de i posten enda, men min erfaring er at Timberland er noe små i størrelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
På 27.9.2017 den 14.03, AnonymBruker skrev:

Har lurt litt på Sorel jeg også så jeg har noe til de verste snøversdagene men kanskje ikke akkurat de der pga de hvite lissene. Hvordan er de under, gode spor? 

 

Anonymkode: 69742...7a0

Sorel har veldig gode spor under

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2017 den 23.43, AnonymBruker skrev:

Har bestilt disse  som jeg gleder meg til å få! Endelig ordentlige vintersko, ingen flere bare ankler:) 

DI1609RV19w_B-1024x683.jpg

Anonymkode: 27735...354

Så fine! Hvor har du funnet de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm... snøring i stedet for glidelås, svart såle, annen type skinn, høyere over ankelen.... Hvorfor viser du bilde av disse da? Høres ikke likt ut overhodet.  

Anonymkode: 4ed65...b61

De ligner mest, da de omtrent har samme grønn farge.
Dessuten vet en kvinne at det beste er å unngå at andre bruker samme sko. :heks:

Anonymkode: 821fe...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.10.2017 den 22.04, AnonymBruker skrev:

De var lekre. Vet dere hvordan str er på de?  Ser noen skriver de er små mens andre sier normale... 

Anonymkode: 97682...5e2

Jeg har fått de😍 og de er skikkelig ålreight i str, det er jo ekte skinn - så de vil nok bare vide seg ut ettersom du putter foten nedi😊 De forrige Timberland modellen jeg hadde- brukte jeg i 6 år!! De var like gode å ha på foten år etter år faktisk. 

Det er magisk god støtte og demping i de- då jeg kan bare anbefale på det varmeste. Jeg har forresten brede fotblader - og disse her sitter som smør😍😍😍 Deilige🙊🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2017 den 22.08, Skadeskutt skrev:

Har ikke fått de i posten enda, men min erfaring er at Timberland er noe små i størrelsen. 

På 24.10.2017 den 17.45, Skadeskutt skrev:

Har også bestilt meg de skoene. :)

Ååå- du kan glede deg 😍😍 De er skukkelig fiiine ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, MammaMums skrev:

Jeg har fått de😍 og de er skikkelig ålreight i str, det er jo ekte skinn - så de vil nok bare vide seg ut ettersom du putter foten nedi😊 De forrige Timberland modellen jeg hadde- brukte jeg i 6 år!! De var like gode å ha på foten år etter år faktisk. 

Det er magisk god støtte og demping i de- då jeg kan bare anbefale på det varmeste. Jeg har forresten brede fotblader - og disse her sitter som smør😍😍😍 Deilige🙊🙊

Høres veldig bra ut, takk for at du tok deg tid til å skrive tilbakemelding! Jeg har også brede forblad. Tror jeg skal bestille disse😍 er de veldig trange i leggen, eller normal? 

Anonymkode: 97682...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det😊 Sprer gjerne det glade budskap😂

De er faktisk rimelig romslig i leggen, faktisk. Og i tilleg er det type snøring med lisser hele veien helt opp- så du kan bare finne din "innstilling" uten noe problem 👍 Jeg gikk i boksen min og sjekka leggen på den nå faktisk. Sånn at du fikk best mulig svar😊

Jeg har sånne små-kraftige legger selv - etter en lang "ungdomskarriere" som fotballspiller- sånn bare til info😂😂

Håper du eventuelt får like stor glede av skoene som jeg har😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, MammaMums skrev:

Klart det😊 Sprer gjerne det glade budskap😂

De er faktisk rimelig romslig i leggen, faktisk. Og i tilleg er det type snøring med lisser hele veien helt opp- så du kan bare finne din "innstilling" uten noe problem 👍 Jeg gikk i boksen min og sjekka leggen på den nå faktisk. Sånn at du fikk best mulig svar😊

Jeg har sånne små-kraftige legger selv - etter en lang "ungdomskarriere" som fotballspiller- sånn bare til info😂😂

Håper du eventuelt får like stor glede av skoene som jeg har😍

Tusen takk for hjelpen❤️😊 det blir disse på meg og!

Anonymkode: 97682...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...