Gå til innhold

Leila (36) fikk avslag på asylsøknaden – tirsdag ble hun pisket 80 ganger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du får prøve da og så si hvor lite vondt det var...

Anonymkode: ae3f3...cb5

Søk opp bilder av folk som er pisket, de har åpne sår ikke blåmerker  ryggen.

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun hadde ikke gjort noe gale, herregud! Hun drakk alkohol, synes du hun fortjener å straffes for det?!

Anonymkode: ae3f3...cb5

I Iran er alkohol forbudt, du blir straffet for å drikke. I Norge er alkohol lov og alle syns det er greit.

I Norge er det forbudt å fysisk staffe barn, du blir straffet for det. I Iran er det lov å gi ungene en smekk og alle syns det er greit.

konklusjon; følg reglene der du er, hvis ikke ta den straffen du får.

Anonymkode: 92241...64c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skrev at hun ikke hadde gjort noe galt.

Anonymkode: b2ca7...117

Du svarte ikke på spørsmålet mitt 

Anonymkode: ae3f3...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke hvem som pisket henne, var det den iranske staten eller en god venn?

Nå krever advokaten hennes at hun skal få permanent opphold i Norge.

Anonymkode: d1bd4...917

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, så moralen i historien er som følger:

Hvis du bor i et land som praktiserer barbariske straffer, så sørg for å bryte loven slik at du blir dømt til f.eks. pisking. Og vips, så har du grunn til å få oppholdstillatelse i Norge....

Hvis hun pga dette får komme til Norge er signalet ganske klart til de som bor i Iran: Sørg for å drikk alkohol slik at dere blir dømt til piskeslag, så har dere enveisbillett til Norge!

Anonymkode: 21511...b4c

Det betyr i praksis hele den muslimske verden og enkelt andre afrikanske land.

Anonymkode: d1bd4...917

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du svarte ikke på spørsmålet mitt 

Anonymkode: ae3f3...cb5

Det er fordi du kommer med stråmenn. Hva jeg mener er revnende likegyldig. Det var du som sa at hun ikke har gjort noe galt.

Anonymkode: b2ca7...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er fordi du kommer med stråmenn. Hva jeg mener er revnende likegyldig. Det var du som sa at hun ikke har gjort noe galt.

Anonymkode: b2ca7...117

Stråmenn er ikke et ord, når du ikke evner å svare på spørsmål. Herre gi meg styrke...

Anonymkode: ae3f3...cb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du hun fortjener å bli pisket fordi hun drakk?!

Anonymkode: ae3f3...cb5

Dette er ikke noe Norge kan blande seg borti. Andre land=deres regler. 

Anonymkode: 965ec...200

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du hun fortjener å bli pisket fordi hun drakk?!

Anonymkode: ae3f3...cb5

Hvorvidt hun fortjente det og om hun gjorde noe galt er to vidt forskjellige ting. I lovens øyne gjorde hun noe galt da hun drakk alkohol ettersom dette ikke er lov i Iran. Om hun fortjener 80 piskeslag for å drikke alkohol vil vel de fleste nordmenn si nei til ettersom vi ikke følger sharialov her. 

Anonymkode: 6fd08...a74

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hun hadde ikke gjort noe gale, herregud! Hun drakk alkohol, synes du hun fortjener å straffes for det?!

Anonymkode: ae3f3...cb5

"Hun hadde ikke gjort noe gale, herregud! Hun røykte hasj, synes du hun fortjener å straffes for det?""

Uansett, vi bruker ikke pisk til å straffe i Norge, og vi er jo forpliktet til å hjelpe slike som henne. Dersom hele den tredje verden forsøkte å komme seg til Nord-Europa er nok det noe vi måtte ha gått bort i fra. Men om det var galt å sende henne ut i dette tilfellet er det ikke lett å svare på. At hun hevdet at hun kom til å bli straffet i Iran kan selvsagt ikke bety alt - vi må nok kreve litt mer beviser enn akkurat det. Ellers hadde jo 90% av alle hevdet at de kom til å bli pisket i hjemlandet.

Anonymkode: e99d5...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi vet ikke hvem som pisket henne, var det den iranske staten eller en god venn?

Nå krever advokaten hennes at hun skal få permanent opphold i Norge.

Anonymkode: d1bd4...917

Hvorfor det?

Hun er jo ferdig med straffen:sprettoy: 

Anonymkode: 965ec...200

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir skremt av hvor følelsesløse og kalde folk i denne tråden her er. Bare enda en liten påminnelse om at uansett hvor lenge jeg bor i Norge, hvor mye jeg integrerer meg og hjelper til i samfunnet, så vil jeg for alltid bare være enda en utlending som burde dra tilbake til der jeg kommer fra... Det gjør så utrolig vondt langt inn i hjerterota.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Det er fælt at hun ble pisket. Men hva med å rette kritikken der den hører hjemme? Det er da ikke Norges regjering sin feil at Iran eller Irak eller hvor det nå var er et så fucka land at de driver middelalderske metoder som pisking og steining og dritt. Hva med å heller sanksjonere mot slike land heller enn å ta inn alle fra det landet hit?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det?

Hun er jo ferdig med straffen:sprettoy: 

Anonymkode: 965ec...200

Fordi Norge brøt med menneskerett

Anonymkode: ae3f3...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi Norge brøt med menneskerett

Anonymkode: ae3f3...cb5

Er det en menneskerett at hun skulle få komme til Norge?

Anonymkode: b2ca7...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Just now, Spiteful said:

Blir skremt av hvor følelsesløse og kalde folk i denne tråden her er. Bare enda en liten påminnelse om at uansett hvor lenge jeg bor i Norge, hvor mye jeg integrerer meg og hjelper til i samfunnet, så vil jeg for alltid bare være enda en utlending som burde dra tilbake til der jeg kommer fra... Det gjør så utrolig vondt langt inn i hjerterota.

For noe tull. Ingen har sagt det. De som jobber og ikke truer døtrene eller søstrene sine dersom de får norsk kjæreste er hjertelig velkomne i Norge. Slutt med sutringa og selvmedlidenheten. Høres ut som du fisker etter sympati?

Anonymkode: 79cb7...ceb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Maleficenta said:

Altså. Det er fælt at hun ble pisket. Men hva med å rette kritikken der den hører hjemme? Det er da ikke Norges regjering sin feil at Iran eller Irak eller hvor det nå var er et så fucka land at de driver middelalderske metoder som pisking og steining og dritt. Hva med å heller sanksjonere mot slike land heller enn å ta inn alle fra det landet hit?

Alle som drikker alkohol er banker opp noen på gata og risikerer pisking som straff har rett på permanent opphold i Norge. 

Anonymkode: 79cb7...ceb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Spiteful skrev:

Blir skremt av hvor følelsesløse og kalde folk i denne tråden her er. Bare enda en liten påminnelse om at uansett hvor lenge jeg bor i Norge, hvor mye jeg integrerer meg og hjelper til i samfunnet, så vil jeg for alltid bare være enda en utlending som burde dra tilbake til der jeg kommer fra... Det gjør så utrolig vondt langt inn i hjerterota.

Vi greier jo ikke å ta vare på våre egne engang. Så hvorfor skal alle verdens land presse seg inn i lille Norge??

Det er høy arbeidsledighet nå, så alle som kommer inn må staten fø på. De får leilighet og "lønn", mens vi andre må flytte hjem til mor og far.

Anonymkode: 965ec...200

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det en menneskerett at hun skulle få komme til Norge?

Anonymkode: b2ca7...117

Tydeligvis:hoho:

Alle som bryter loven i eget land, skal få komme til Norge og kreve dekt livsopphold. 

Norge må kjøpe leilighet til henne!

Anonymkode: 965ec...200

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det en menneskerett at hun skulle få komme til Norge?

Anonymkode: b2ca7...117

http://www.tv2.no/a/9376904/

 

Ekspertene er ikke i tvil – i denne saken har Norge brutt menneskerettighetene. Etter å ha sett bildene er ikke Amnesty International i tvil om at piskeslagene er tortur.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi greier jo ikke å ta vare på våre egne engang. Så hvorfor skal alle verdens land presse seg inn i lille Norge??

Det er høy arbeidsledighet nå, så alle som kommer inn må staten fø på. De får leilighet og "lønn", mens vi andre må flytte hjem til mor og far.

Anonymkode: 965ec...200

Men vi blir ikke pisket i det minste...

Anonymkode: ae3f3...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du hun fortjener å bli pisket fordi hun drakk?!

Anonymkode: ae3f3...cb5

Det er sykt å bli straffet for å drikke alkohol, det er også sykt å bli pisket. Det har også skjedd med europeere som har besøkt muslimske land. Som regel straff for å drikke alkohol, gå i kort skjørt eller andre mindre forbrytelser. Heldigvis så blir ikke kvinner pisket så hardt at de får arr eller blør.

Anonymkode: d1bd4...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...