Gå til innhold

Marna Haugen (komikerfrue)


Maydis8

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 minutter siden, bloggleser123 skrev:

hva orker du ikke?

Brukerdebatt kanskje????

 

For øvrig har det ingenting i en debatt med anonyme brukere å gjøre å påstå at man kjenner vedkommende som diskuteres. Jeg kan også si jeg kjenner Ørjan Burø og si at han er verdens flinkeste og mest kjærlige pappa og mann. Betyr ikke at det er sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Galaxy X skrev:

Brukerdebatt kanskje????

 

For øvrig har det ingenting i en debatt med anonyme brukere å gjøre å påstå at man kjenner vedkommende som diskuteres. Jeg kan også si jeg kjenner Ørjan Burø og si at han er verdens flinkeste og mest kjærlige pappa og mann. Betyr ikke at det er sant. 

Og man kan også sitte her å påstå man kjenner han for så å fortelle hva slags rasshøl han er.

Ikke dermed sagt det er sant heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Regnskapssekretær skrev:

Synes det var så koselig med alle ballongene på bursdagen hennes og alle hilsningene... det var utrolig fint. God ide :)

Det var kjempe fint gjort :) I første episode virket de som et bra par som bryr seg og er glad i hverandre. Håper det blir mer av det fremover, og ikke at de bare er i tottene på hverandre 

Endret av LeilaS
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LeilaS skrev:

Det var kjempe fint gjort :) I første episode virket de som et bra par som bryr seg og er glad i hverandre. Håper det blir mer av det fremover, og ikke at de bare er i tottene på hverandre 

Jeg har også fått ett helt annet inntrykk av paret i denne sesongen av bloggerene. Nå har det jo bare vært to episoder enda😀

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, J.. skrev:

Og man kan også sitte her å påstå man kjenner han for så å fortelle hva slags rasshøl han er.

Ikke dermed sagt det er sant heller.

Nettopp mitt poeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2017 den 12.10, Galaxy X skrev:

Nettopp mitt poeng :)

Enig i denne! Men vi kan ikke si at vi kjenner dem bare fordi vi ser dem på TV eller leser bloggen. De kan bli veldig godt fremstilt men er motsatt i virkeligheten og omvendt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marna er en flott og morsom og lite selvhøytidelig dame. Hun byr på seg selv og smiler og ler hjertelig. Hun virker real. Jeg er SÅ glad hun overtok for crazykultmammaen på Skal Vi Danse 😊😊

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det fine med Marna er at du får det du ser. Hun bærer alt utenpå, er tro mot seg selv og brutalt ærlig. Det er umulig å ikke respektere Marna

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marna var uten tvil den som fortjente å vinne "Folkets Favoritt" 👍 Tror ikke hun har mange haters og de fleste liker henne :)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutes ago, Northelia said:

Marna er ei jeg virkelig kunne tenkt meg å ha som venninne! Det er mer enn jeg kan si om mange andre bloggere:P

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marna er uten tvil den bloggeren med mest troverdighet. Dessverre utleverer hun også barna og det er ikke greit!

Utenom det har jeg skikkelig sansen for henne! Herlig at hun vant folkets favoritt! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...