Gå til innhold

Marna Haugen (komikerfrue)


Maydis8

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Hvorfor hele tiden dra Ørjans oppførsel inn i tråden om Marna.

Lurer jeg også på..

Og dra "jeg kjenner X" på Internett er dårlig agn,jeg kjøper det ikke,rett å slett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kaktuspotte

Jeg tar opp og spoler bare gjennom SVD etter at det er ferdig, men stoppet opp og så på Marna. Hun et så herlig naturlig og fin. Danseferdighetene til folk kan jeg lite om,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrolig glad i Marna. Hun er alltid så positiv og stråler virkelig! Legger hjerte og sjel i alt hun gjør, og klarer både å jobbe, blogge, delta på SVD/Farmen, pusse opp og samtidig være en kjærlig mor for barna sine. Det er så godt gjort!!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22. september 2017 den 12.05, fitnessjenta skrev:

Marna er virkelig den mest jordnære og likandes av alle bloggerne!

Ja hun virker og være en jordnær dame men når det kommer til eksponering av barna (særlig snap) så er hun like ille som de andre

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marna er flott. Jordnær, positiv, full av selvironi, tar seg selv lite høytidelig, snill og bare herlig :) Stemmer på henne og håper hun vinner 👍

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, LeilaS skrev:

Marna er flott. Jordnær, positiv, full av selvironi, tar seg selv lite høytidelig, snill og bare herlig :) Stemmer på henne og håper hun vinner 👍

Ja hun virker og være ei flott og fin dame. Men hvorfor setter ingen spørsmålstegn til hennes eksponering av de små? Er dette helt ok fordi hun selv er en så bra dame?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Theboss skrev:

Ja hun virker og være ei flott og fin dame. Men hvorfor setter ingen spørsmålstegn til hennes eksponering av de små? Er dette helt ok fordi hun selv er en så bra dame?

Hun eksponerer vel barna stort sett like mye som de fleste andre? Skjønner ikke opphenget her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Theboss skrev:

Ja hun virker og være ei flott og fin dame. Men hvorfor setter ingen spørsmålstegn til hennes eksponering av de små? Er dette helt ok fordi hun selv er en så bra dame?

Det er noen som gjør det, jo. Se bare på forrige side.

Endret av penny_
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke man kan sammenligne eksponeringen faktisk. Jeg har aldri følt at jeg har sitti å sett noe jeg ikke burde, at jeg har kikket på de liksom. Men det har jeg hos mange andre bloggere som eksponerer. Hun legger ut bilder og videoer ja, men ikke noe voldsomt egentlig. Ja, vanskelig å forklare hva jeg mener - ammetåka har virkelig tatt meg med storm🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er litt rart at hun ikke får mer kritikk. Men samtidig så har heller ikke hennes utlevering gitt meg samme dårlige smak i munnen av en eller annen grunn. Vanskelig å forklare. Hun eksponerer for mye, det er det ingen tvil om. Samtidig så prøver hun ikke å gjøre hverdagslivet til noe annet enn det det er. Vi kan alle kjenne oss igjen i det. I motsetning til CBE og MTM, der barna blir dresser opp som små fotomodeller og liksom er "tilbehør", ikke ekte små personer. Vet ikke om det er der det ligger.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marnas snapper av barna er sånne som jeg kunne ha lagt ut eller venner kunne ha lagt ut. De er ikke oppstilte og regisserte som Anne Brith sine. Som hun over sier så har de på seg vanlige klær og er ikke dresset opp. Jeg hadde ikke gjenkjent Marnas barn på gaten men det hadde jeg gjort med en del av de andre bloggerbarna. Men helt ærlig så hadde jeg aldri funnet på å snappe ungene utenfor min kontroll i forhold til hvem som ser snappene da. Jeg har full kontroll på Facebook og Instagram fordi jeg synes privatlig er viktig og særlig for barn.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det mamma til michelle har imot Marna? har de hatt en krangel før?
Leste nettopp et intervju på db/sehør hvor hun ble spurt om hva hun synes om Marna sin dansing og hun hadde ingen kommentar :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
2 minutter siden, Sparks skrev:

Hva er det mamma til michelle har imot Marna? har de hatt en krangel før?
Leste nettopp et intervju på db/sehør hvor hun ble spurt om hva hun synes om Marna sin dansing og hun hadde ingen kommentar :klo:

Hun er vel bitter for et eller annet. At Marna vant folkets pris kanskje eller fordi Ørjan parodierte henne? Hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

44 minutter siden, justcurious skrev:

Hun er vel bitter for et eller annet. At Marna vant folkets pris kanskje eller fordi Ørjan parodierte henne? Hvem vet.

....eller at hun gjør det bra i SVD..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Moncka skrev:

Ja det er litt rart at hun ikke får mer kritikk. Men samtidig så har heller ikke hennes utlevering gitt meg samme dårlige smak i munnen av en eller annen grunn. Vanskelig å forklare. Hun eksponerer for mye, det er det ingen tvil om. Samtidig så prøver hun ikke å gjøre hverdagslivet til noe annet enn det det er. Vi kan alle kjenne oss igjen i det. I motsetning til CBE og MTM, der barna blir dresser opp som små fotomodeller og liksom er "tilbehør", ikke ekte små personer. Vet ikke om det er der det ligger.

 

1 time siden, Mammabamma skrev:

Marnas snapper av barna er sånne som jeg kunne ha lagt ut eller venner kunne ha lagt ut. De er ikke oppstilte og regisserte som Anne Brith sine. Som hun over sier så har de på seg vanlige klær og er ikke dresset opp. Jeg hadde ikke gjenkjent Marnas barn på gaten men det hadde jeg gjort med en del av de andre bloggerbarna. Men helt ærlig så hadde jeg aldri funnet på å snappe ungene utenfor min kontroll i forhold til hvem som ser snappene da. Jeg har full kontroll på Facebook og Instagram fordi jeg synes privatlig er viktig og særlig for barn.

Takk🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komikerparets eksponering av barn er egentlig mye verre enn det mange andre bloggere gjør. Det går ikke én dag uten at barna blir lagt ut på et eller annet medie. Jeg følger ikke de på noen, men innimellom dukker de opp på story eller i feeden min på Instagram, og det reklameres mye for snapchat så jeg rekner med det bugner av bilder og video av barna også der. Bloggen inneholder mange bilder av barna, og de blir også brukt i forbindelse med reklame innimellom. Skjønner ikke hvorfor dette er «innafor», mens når andre bloggere gjør nøyaktig det samme blir de refset noe så inn i hampen. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte

De er de verste på eksponering, for det går ikke en dag uten at barna er avbildet/filmet av enten den ene forelderen, eller begge.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...