Gå til innhold

Marna Haugen (komikerfrue)


Maydis8

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Ørjan har jeg lite til overs for...sender uanstendige bilder til unge damer på messenger. Legger ikke ut kopi av det...fikk av ei jeg kjenner. Han er ikke bra på noen måte

Vet om akkurat det samme.. men det tror jeg at jeg har skrevet tidligere i tråden. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, ^littletoomuch skrev:

Vet om akkurat det samme.. men det tror jeg at jeg har skrevet tidligere i tråden. 

 

Æsj jeg blir dårlig av hele fyren. Lite ekte og ekstremt usikker på seg selv på alle måter

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2017 den 20.10, VildeS skrev:

Hun gikk på isotrenin ja. Det er en sterk kur, men virker bra for mange.

Blant annet Sophie Elise og speiltvillingene har gått på den, også reklamererer de for skin repair eller hva de heter for noe etterpå med før og etterbilder..

Frekkaser 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Kaktuspotte skrev:

Marna er flott og morsom - synd hun ikke hsr særlige sperrer for å eksponere barna sine. 

Hun er ikke noe bedre enn andre bloggere

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns Marna er herlig jeg, lite selvhøytidelig. Morsom dame! 

Ja, de eksponerer ungene, det er ugreit, men ellers digger jeg dama!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, maipai skrev:

Ble faktisk noe imponert over komikeren på Bloggerne i kveld! De ballongene og hjertelappene var veldig fint gjort :hjerte:

Han er så falsk 🙄 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på noe... er det fra oppussingen av huset  dems i bloggerne? Med da det firmaet som bare plutselig forsvant.....(bare sett reklame hvor en vegg ble revet eller noe)  ? I såfall tenker jeg mitt om det firmaet... de var bare med for eksponering på bloggerne... og så forsvant de plutselig. Seriøst firma... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2017 den 13.41, Galaxy X skrev:

Du om det

Hun virker å være  en sympatisk og bra dame.. Og paret har virkelig stått på for og få huset de kjøpte beboelig.

Men når det kommer til eksponering av sine 2 avkom,ja da er de ikke det granne bedre enn andre bloggere. Men de bruker de heldigvis ikke noe særlig for å fronte reklameinnlegg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, marthes skrev:

Kom til å tenke på noe... er det fra oppussingen av huset  dems i bloggerne? Med da det firmaet som bare plutselig forsvant.....(bare sett reklame hvor en vegg ble revet eller noe)  ? I såfall tenker jeg mitt om det firmaet... de var bare med for eksponering på bloggerne... og så forsvant de plutselig. Seriøst firma... 

Dette firma du henviser til har jeg også lurt på.. De pusset opp hos de store bloggerene. Jeg hadde de på snapchat og de sendte sikkert 100 snap om dagen. Nå er det helt stille... Merkelig egentlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Lapper skrev:

Dette firma du henviser til har jeg også lurt på.. De pusset opp hos de store bloggerene. Jeg hadde de på snapchat og de sendte sikkert 100 snap om dagen. Nå er det helt stille... Merkelig egentlig

Min tanke er at han ene bare ville bli liksom kjendis...  men rart komiker paret ikke har sagt noe mer om det, men de merket det aldri m reklame som jeg så... og hadde de betalt ville jeg trodd de hadde gått ut mot dem litt hardere...  så jeg tolker det som "svart arbeid" egentlig... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Marna er bare så herlig 💗 

Enig. Full av selvironi og ikke redd for å drite seg ut. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Viking-girl skrev:

Han er så falsk 🙄 

Så godt å se at du kjenner Ørjan privat da,slik du uttaler deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...