Gå til innhold

Marna Haugen (komikerfrue)


Maydis8

Anbefalte innlegg

Det er ikke greit å kalle kona si for gåsa. Hvertfall ikke foran ungene! Selvfølgelig ikke greit uansett. True med skilsmisse pga borddekking - også foran barna. Hvor barnslig er det mulig å bli?! 

Skjønner at de tuller mye, det gjør jeg og mannen min også. Men dette er ikke greit!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Irja skrev:

Det er ikke greit å kalle kona si for gåsa. Hvertfall ikke foran ungene! Selvfølgelig ikke greit uansett. True med skilsmisse pga borddekking - også foran barna. Hvor barnslig er det mulig å bli?! 

Skjønner at de tuller mye, det gjør jeg og mannen min også. Men dette er ikke greit!

For dei er det tydeligvis greit, og da må vi godta det. Er jo tross alt deres forhold ✌🏼 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med det bordet ved siden av dassen på vaskerommet, ha ha. Blir en del å pusse opp. Var fint hus

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh hjelpes, de har kjøpt hus i samme nabolag som et vennepar av oss bor, vi kjenner de godt. Ho ho ho!!! 

Endret av Antoinette
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Antoinette skrev:

Åh hjelpes, de har kjøpt hus i samme nabolag som et vennepar av oss bor, vi kjenner de godt. Ho ho ho!!! 

Og så.....?

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 uker senere...

Har dere sett hvem som pusser opp det nye huset for dem? 🙊 det er ikke merket med spons heller...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eiendom&hunks slår til igjen, hva skulle kjendisene gjort uten dem? Levd i uoppussede rønner? Finnes det ikke andre håndverkere å få tak i eller er det et must med Norges svar på Ty Pennington? 

https://imgur.com/a/iDgjj

( :fnise: )

Endret av Kollontaj
P!
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, zapp skrev:

Har dere sett hvem som pusser opp det nye huset for dem? 🙊 det er ikke merket med spons heller...

Bombe... men godt å vite hvilket firma man skal holde deg unna da 🙈 Og en liten rapport sendes til rette instans.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnifiq
1 time siden, marthes skrev:

Bombe... men godt å vite hvilket firma man skal holde deg unna da 🙈 Og en liten rapport sendes til rette instans.

Tenkte det samme... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, kalini skrev:

rapport om hva?

Manglende merking av spons, sikkert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Kollontaj skrev:

Eiendom&hunks slår til igjen, hva skulle kjendisene gjort uten dem? Levd i uoppussede rønner? Finnes det ikke andre håndverkere å få tak i eller er det et must med Norges svar på Ty Pennington? 

https://imgur.com/a/iDgjj

( :fnise: )

:ler:

De var like da!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sejekk

Greit nok at marna og Ørjan kan ha utviklet en "egen tone" seg imellom som noen her påstår. Men jeg tviler på at det er sunt for barn å vokse opp i et sånt miljø, da lærer man at det er slik det skal være. Sånn kan man oppføre seg mot folk, og slik kan man forvente å bli snakka til av andre. Vet bare at om jeg var liten, ville jeg blitt ordentlig redd om mamma og pappa begynte å true hverandre med å gå fra hverandre for hver minste lille ting, sarkasme og ironi kan være vanskelig å oppfatte for barn. Og med skilsmissestatistikken til Ørjan bør han ihvertfall tenke seg litt om før han slenger med leppa om sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 3.4.2017 den 9.53, Gia_ skrev:

50kr på at eiendom og hjem/Rune pusser opp noe i huset for de 😅

Håper de 22 som har likt kommentaren din sender deg 50kr hver :laugh::danse:

Endret av Viernes
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet  at det er Trine Grung som eier mange av aksjene i eiendom og hjem? Hun var den første "kjendisen" som brukte firmaet. Om jeg ikke tar feil, så var det i forbindelse med det at det tok helt av. En kan si hva en vil om dama, men å profilere et egentlig helt vanlig byggfirma i sosiale medier har hun jammen fått til! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Dollyådi skrev:

Dere vet  at det er Trine Grung som eier mange av aksjene i eiendom og hjem? Hun var den første "kjendisen" som brukte firmaet. Om jeg ikke tar feil, så var det i forbindelse med det at det tok helt av. En kan si hva en vil om dama, men å profilere et egentlig helt vanlig byggfirma i sosiale medier har hun jammen fått til! 

http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp?kid=20170000018558&sokeverdi=917154368

Merk deg ordet "fratrådt"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Litt krangling og diskusjon foran barna er bare sunt. Dog finnes det grenser for hvor langt man bør dra det hele. Marna virker i utgangspunktet som en oppegående og livlig dame. Da må det være utfordrende å være sammen med en av Norges minst morsomme komikere. Ha-ha. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...