Gå til innhold

Kan jeg ha sjans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gi en oppdatering om du får stappa kuken i henne! HAHA

Anonymkode: f806a...c66

Du kan bare gi deg. Jeg har ikke denne intensjonen med henne. Jeg respekterer henne veldig mye, og faktisk kunne jeg aldri hatt samvittighet til noe sånt.

Anonymkode: c70a5...647

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, Minesveiper skrev:

Finn nå først ut om hun er tilgjengelig ts før du legger noe mer i dette. Ellers er det sikkert lurt som noen foreslår å ta en lønningspils elsn. Du burde i alle fall ikke spørre henne ut før du vet at hun ikke holder på med noen.

Hun er singel, vet jeg nå.

Anonymkode: c70a5...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da blir det lønningspils til helga! Håper hun også skal..

Anonymkode: c70a5...647

Så gøy! Håper det går din vei :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Sunstone skrev:

Så gøy! Håper det går din vei :) 

Takk!:hug:

Anonymkode: c70a5...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.8.2017 den 4.27, AnonymBruker skrev:

Det har seg slik at jeg er betatt av en jente. Hun er 20, jeg er 31, altså 11 års forskjell. Som jo er relativt stor forskjell på den alderen.

Vi er kolleger, og vi snakker mye sammen. Vi har en lett tone, og har god kjemi. Jeg går ofte bort til henne for å konversere, og hun gjør også det med meg. Jeg tolker det som at hun i alle fall liker meg til en viss grad, men det trenger så klart ikke bety noe mer enn at hun liker å snakke med meg. Men det virker i alle fall som vi trives i hverandres selskap.

Samtalene vi har er ikke dype, men vi smiler mye og får hverandre til å le.

Jeg syns denne jenta er skikkelig søt, og jeg drømmer om at noe skal skje imellom oss. Men jeg syns det er vanskelig å tolke signaler på om hun liker meg eller ikke. Går det an?

Samtidig tenker jeg at hvis jeg prøver meg, kan jeg komme i fare for å bli stemplet som en "gammel" gris, hvis hun syns aldersforskjellen er for stor. Så jeg tør ikke prøve meg.

Men jeg er ikke ute etter noe useriøst, jeg er interessert i et forhold, og jeg er ikke noen player eller er ute etter å såre noen. Jeg vil bare være god mot jenta.

Hvordan gå dette i møte?

Anonymkode: c70a5...647

Jeg likte godt det siste du skriver. Det er altfor få menn som deg der ute. Gode menn med gode intensjoner.

Ang alderen så synes jeg ikke det er så ille da. Hadde vært æsj om du be feks 40 eller noe😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Bare husk å ikke bli pågående eller noe. Dere jobber trossalt på samme arbeidsplass så viktig at det ikke blir kleint:)

Anonymkode: c047f...88d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Jeg likte godt det siste du skriver. Det er altfor få menn som deg der ute. Gode menn med gode intensjoner.

Ang alderen så synes jeg ikke det er så ille da. Hadde vært æsj om du be feks 40 eller noe😊

Tusen takk, snille Sunniva!

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til! Bare husk å ikke bli pågående eller noe. Dere jobber trossalt på samme arbeidsplass så viktig at det ikke blir kleint:)

Anonymkode: c047f...88d

Takk! Har ingen intensjoner om å være pågående. Jeg er nok i alt for stor grad av den forsiktige typen, og er livredd for å skulle skape noe som helst trøbbel med en kollega. Om jeg tør prøve meg i det hele tatt er uvisst, men HVIS jeg skulle gjøre det og få avslag (som er mest sannsynlig) så skal jeg ikke blir sur og tverr mot henne, det er iallefall sikkert. Men jeg er jo mentalt innstilt på det scenariet.

Anonymkode: c70a5...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk, snille Sunniva!

Takk! Har ingen intensjoner om å være pågående. Jeg er nok i alt for stor grad av den forsiktige typen, og er livredd for å skulle skape noe som helst trøbbel med en kollega. Om jeg tør prøve meg i det hele tatt er uvisst, men HVIS jeg skulle gjøre det og få avslag (som er mest sannsynlig) så skal jeg ikke blir sur og tverr mot henne, det er iallefall sikkert. Men jeg er jo mentalt innstilt på det scenariet.

Anonymkode: c70a5...647

Hvis du liker et menneske så godt så ikke la sjangsen gå fra deg, alle kan få avslag, det er en del av livet, likevel så er faktisk intiativ verdt det, hva er du redd for egentlig? Alle damer liker menn som er selvsikre nok til å ta intiativ.

Heier på deg:nordvesta:

Anonymkode: 6d222...026

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dette var en post utenom normalen. Vanligvis ville jeg tenkt at aldersforskjellen mellom dere er ganske stor, samt at et forhold mellom kollegaer er fy-fy. Men du virker som en veldig moden og reflektert person som jeg får en respekt for. Jeg heier på deg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Silje Lien skrev:

Oi, dette var en post utenom normalen. Vanligvis ville jeg tenkt at aldersforskjellen mellom dere er ganske stor, samt at et forhold mellom kollegaer er fy-fy. Men du virker som en veldig moden og reflektert person som jeg får en respekt for. Jeg heier på deg!

Da kan jeg ikke annet enn å si hjertelig takk for komplimentet!:hug:

Både jobbrelasjonen og aldersforskjellen gjør at jeg tviler litt.. Eller nøler.

Anonymkode: c70a5...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Sunstone skrev:

Vil ha oppdatering 😁

Hei! Hyggelig av deg å være interessert:)

Det er forsåvidt ikke noe nytt, og egentlig hadde jeg tenkt å la være å poste noe her pga all motbøren jeg fikk. Hun var ikke på denne lønningspilsen, dessverre. Jeg tror KANSKJE at hun ikke liker slike settinger..

Jeg føler kanskje humoren vår har blitt litt mer flørtete, men det kan bare være mine følelser..

Her om dagen lå det strødd istykkerrevet papir på gulvet og hun sier; "Næmmen, NN.. Er det du som har gjort dette? Jeg smiler, som jeg alltid gjør når hun er rundt meg, og sier humørfylt; "Nei, det skal jeg ikke ha på meg". Så legger hun papiret oppå skuldra mi og sier; "NÅ har du det på deg". Jeg tar papiret og prøver å kaste det i håret hennes, og hun sier litt sånn som et hoverende "haha", når jeg bommer, og vi begge smiler til hverandre.

Dumme meg tolker det som flørting, men det er kanskje bare uskyldig humor. Ikke lett å si.

Anonymkode: c70a5...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Hyggelig av deg å være interessert:)

Det er forsåvidt ikke noe nytt, og egentlig hadde jeg tenkt å la være å poste noe her pga all motbøren jeg fikk. Hun var ikke på denne lønningspilsen, dessverre. Jeg tror KANSKJE at hun ikke liker slike settinger..

Jeg føler kanskje humoren vår har blitt litt mer flørtete, men det kan bare være mine følelser..

Her om dagen lå det strødd istykkerrevet papir på gulvet og hun sier; "Næmmen, NN.. Er det du som har gjort dette? Jeg smiler, som jeg alltid gjør når hun er rundt meg, og sier humørfylt; "Nei, det skal jeg ikke ha på meg". Så legger hun papiret oppå skuldra mi og sier; "NÅ har du det på deg". Jeg tar papiret og prøver å kaste det i håret hennes, og hun sier litt sånn som et hoverende "haha", når jeg bommer, og vi begge smiler til hverandre.

Dumme meg tolker det som flørting, men det er kanskje bare uskyldig humor. Ikke lett å si.

Anonymkode: c70a5...647

Det kan som du sier, like gjerne være uskyldig humor. Jeg kjenner flere som kunne gjort det samme, uten at det er noe annet enn humor i bildet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, Cambria skrev:

Det kan som du sier, like gjerne være uskyldig humor. Jeg kjenner flere som kunne gjort det samme, uten at det er noe annet enn humor i bildet. :) 

Ja..

Jeg merker at følelsene for henne blir sterkere. Tenker mye på henne om kveldene, og merker en nervøsitet/kribling i magen. Jeg er aldri nervøs når jeg faktisk snakker med henne.

Det er veldig typisk meg hvis jeg bare la dette gå sin gang, og ikke gjør noe med det.

Anonymkode: c70a5...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dumme meg tolker det som flørting, men det er kanskje bare uskyldig humor. Ikke lett å si.

Ser du for deg at hun hadde oppført seg slik mot en kvinnelig kollega? Dette er definitivt flørting. Men det kan fremdeles være uskyldig flørting. Fin tone dere har, da. Minner om forholdet jeg hadde til en litt eldre kvinnelig kollega en gang. Viste seg at hun var interessert. Fra min side var det bare en hyggelig og uskyldig flørt. Vi fortsatte den fine tonen etter at dette var avklart. Om du lufter interessen trenger ikke det få negative konsekvenser for dere heller.

PS: Du må vokte deg litt for å legge ut så detaljerte beskrivelser av det som skjedde. Tenk om hun eller andre kolleger leser KG ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Hyggelig av deg å være interessert:)

Det er forsåvidt ikke noe nytt, og egentlig hadde jeg tenkt å la være å poste noe her pga all motbøren jeg fikk. Hun var ikke på denne lønningspilsen, dessverre. Jeg tror KANSKJE at hun ikke liker slike settinger..

Jeg føler kanskje humoren vår har blitt litt mer flørtete, men det kan bare være mine følelser..

Her om dagen lå det strødd istykkerrevet papir på gulvet og hun sier; "Næmmen, NN.. Er det du som har gjort dette? Jeg smiler, som jeg alltid gjør når hun er rundt meg, og sier humørfylt; "Nei, det skal jeg ikke ha på meg". Så legger hun papiret oppå skuldra mi og sier; "NÅ har du det på deg". Jeg tar papiret og prøver å kaste det i håret hennes, og hun sier litt sånn som et hoverende "haha", når jeg bommer, og vi begge smiler til hverandre.

Dumme meg tolker det som flørting, men det er kanskje bare uskyldig humor. Ikke lett å si.

Anonymkode: c70a5...647

Det høres jo ut som flørting! Men ikke lett å si. Kan du ikke bare spørre om snapchaten hennes da? Eller ta en god gammeldags poke på Facebook? 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel gris er du ikke i en alder av 31 år! Selvsagt kan du ha sjangs! 

Anonymkode: b0781...5a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...