Gå til innhold

Kan jeg ha sjans?

Fremhevede innlegg

Skrevet
21 timer siden, Sunstone skrev:

Det høres jo ut som flørting! Men ikke lett å si. Kan du ikke bare spørre om snapchaten hennes da? Eller ta en god gammeldags poke på Facebook? 😁

Ja, syns det er vanskelig å tolke selv. Hun har flere andre ting som hun "erter" meg med. Og jeg er HELT med! I dag pratet vi i rundt et kvarter uten andre ansatte rundt oss. Jeg bare koser meg i hennes selskap, og tror hun gjør det samme, selv om det så klart ikke trenger å bety noe annet enn vennskap.

Snapchat er en mulighet, men må skaffe det først da!:-P Går det an å poke på facebook enda da?:-P

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gammel gris er du ikke i en alder av 31 år! Selvsagt kan du ha sjangs!

Anonymkode: b0781...5a4

Tusen takk, lov å håpe i alle fall!

Anonymkode: c70a5...647

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, syns det er vanskelig å tolke selv. Hun har flere andre ting som hun "erter" meg med. Og jeg er HELT med! I dag pratet vi i rundt et kvarter uten andre ansatte rundt oss. Jeg bare koser meg i hennes selskap, og tror hun gjør det samme, selv om det så klart ikke trenger å bety noe annet enn vennskap.

Snapchat er en mulighet, men må skaffe det først da!:-P Går det an å poke på facebook enda da?:-P

Tusen takk, lov å håpe i alle fall!

Det går fortsatt an å poke ja :) prøv det!

Skrevet

Du er ikke for gammel for henne, du er jo bare 31 og ung selv. Det finnes jo utallige par med en aldersforskjellen, det er helt vanlig det. Har aldri syntes at pene menn som er 10 år eldre enn meg er gamle. Men det er klart at kvinner som er 30 + ikke liker at kjekke jevnaldrende menn faller for disse yngre damene da vi så lett kan føle oss gamle selv.  Og da er det veldig lett å falle for fristelsen til kritisere og finne på utallige forklaringer som umoden og ulik livssituasjon for å beskytte sine egne interesser.  Men det sitter langt inne å innrømme...det innrømmer jeg..he he :laugh:

Anonymkode: 12919...492

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Sunstone skrev:

Det går fortsatt an å poke ja :) prøv det!

Tror du hun tenker at jeg flørter hvis jeg poker henne?

Men hva er det som er sjekking med å adde på snapchat da? Er det noe som betyr mer enn å bli venner på facebook? Jeg er ikke så interessert i mobilteknologi, så har ikke helt kontrollen på dette. Tinder og snapchat er bare apper jeg ha hørt om, og knapt sett på når venner har vist meg det.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du hun tenker at jeg flørter hvis jeg poker henne?

Men hva er det som er sjekking med å adde på snapchat da? Er det noe som betyr mer enn å bli venner på facebook? Jeg er ikke så interessert i mobilteknologi, så har ikke helt kontrollen på dette. Tinder og snapchat er bare apper jeg ha hørt om, og knapt sett på når venner har vist meg det.

Jeg tror du tenker for mye. Bare legg henne til! Ikke noe verre enn det :) 

Skrevet

Så spennende! Håper det går din vei, og hvis ikke så ordner det seg. :) 

Minner meg om den tiden jeg falt pladask for kjæresten. Jeg trodde ikke jeg hadde sjans. Var så usikker. Ikke pga alder eller at vi jobbet sammen, men det er noe med den usikkerheten helt i starten når man er blitt interessert i noen og man ikke vet om de er interessert tilbake.

Motet meg SÅ opp til å sende han den meldingen... Det var bare en uskyldig melding for å holde kontakten. Vi hadde bare møttes en gang tidligere og jeg ville bli kjent med han. Motet meg opp, sa til meg selv at hvis jeg får avslag så gjør det ingenting. Bedre å vite at han ikke er interessert fra starten av. Ble date på oss bare få dager senere... :)

Masse lykke til! 

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke for gammel for henne, du er jo bare 31 og ung selv. Det finnes jo utallige par med en aldersforskjellen, det er helt vanlig det. Har aldri syntes at pene menn som er 10 år eldre enn meg er gamle. Men det er klart at kvinner som er 30 + ikke liker at kjekke jevnaldrende menn faller for disse yngre damene da vi så lett kan føle oss gamle selv.  Og da er det veldig lett å falle for fristelsen til kritisere og finne på utallige forklaringer som umoden og ulik livssituasjon for å beskytte sine egne interesser.  Men det sitter langt inne å innrømme...det innrømmer jeg..he he :laugh:

Anonymkode: 12919...492

Joda, jeg er ung enda. Men det er så klart individuelt hvor mye jenter bryr seg om det. Jeg er ganske sikker på at hun ikke opplever meg som så mye eldre; om det er positivt eller negativt aner jeg ikke.

Jeg har nok en annen livssituasjon enn 31-åringer flest, så jeg klarer nok ikke helt relatere meg til deres liv. Om jeg er umoden..? Kanskje på noen områder, mens andre er jeg voksen som alle andre. Jeg har nok opplevd en del mer motgang enn de fleste på min alder.

15 timer siden, Sunstone skrev:

Jeg tror du tenker for mye. Bare legg henne til! Ikke noe verre enn det :)

Vet du hva; det tror jeg også!

10 timer siden, s0la skrev:

Så spennende! Håper det går din vei, og hvis ikke så ordner det seg. :)

Minner meg om den tiden jeg falt pladask for kjæresten. Jeg trodde ikke jeg hadde sjans. Var så usikker. Ikke pga alder eller at vi jobbet sammen, men det er noe med den usikkerheten helt i starten når man er blitt interessert i noen og man ikke vet om de er interessert tilbake.

Motet meg SÅ opp til å sende han den meldingen... Det var bare en uskyldig melding for å holde kontakten. Vi hadde bare møttes en gang tidligere og jeg ville bli kjent med han. Motet meg opp, sa til meg selv at hvis jeg får avslag så gjør det ingenting. Bedre å vite at han ikke er interessert fra starten av. Ble date på oss bare få dager senere... :)

Masse lykke til!

Tusen takk for lykkeønskninger! Får håpe jeg har mer sjans enn hva jeg kanskje føler.

Skrevet
På 22.9.2017 den 21.16, AnonymBruker skrev:

I dag pratet vi i rundt et kvarter uten andre ansatte rundt oss.

Stopp nå litt, lar du arbeidsgiveren betale for sjekking av damer? ;)

• Liker 1
Skrevet
På 24.9.2017 den 21.35, Horten Market skrev:

Stopp nå litt, lar du arbeidsgiveren betale for sjekking av damer? ;)

Hehe, det er det minste de kan gjøre!:fnise:

Skrevet
På 29.9.2017 den 7.31, Sunstone skrev:

Kommet noen vei?:) 

Virker som om jeg ikke klarer å gå noe videre, annet enn hyggelige samtaler. Begynner vel å tro at det er dødfødt dette her..

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som om jeg ikke klarer å gå noe videre, annet enn hyggelige samtaler. Begynner vel å tro at det er dødfødt dette her..

Du må jo prøve i det minste :) 

Skrevet
15 timer siden, Sunstone skrev:

Du må jo prøve i det minste :) 

Jeg har mine sperrer som jeg ikke helt klarer å overkomme. Kanskje ville jeg ikke klart det med en jevnaldrende som ikke var kollega engang, og dette er jo to ting som gjør at jeg nøler enda mer.

I tillegg har jeg lagt merke til at hun har minst like mye kjemi med en kollega som er 15-16 år eldre enn meg, og da tenker jeg det neppe er flørting det hun bedriver med meg. Isåfall er det jo flørting med han andre, som er 26 eller 27 år eldre, og det håper jeg virkelig ikke.. Fra hennes side er det trolig bare tull og sosial morro.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...