Gå til innhold

Skal vi danse 2017


PippiLa

Anbefalte innlegg

På 6.8.2017 den 19.57, Topptur skrev:

Jeg håper at de får med seg flere A-kjendiser. De siste årene har vi jo måtte Google over halvparten av deltakerne. 

Jeg hadde elsket å få med Bjørn Eidsvåg, Lene Malin, Morten Abel, Knut Arild Hareide, Kari Traa og Aksel Lund Svindal. Aamodt og Kjus hadde og vært kjekt å se på parketten. 

Har ikke Kari Traa vært med? Eller blander jeg programmer?

Hvem skal egentlig være med?

Ville likt å sett Ine Jansen, Ailo Gaup, Therese Johaug, Petter Pilgaard, Nicolai Cleve Broch (sikle...), Marius Tjessem Høiby, Ari Behn, Cecilia Brækhus, Magnus Carlsen.

Hvem er Grunde? Og Ida? Er det hun som baker?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Ellii skrev:

Har ikke Jorunn Stiansen vært med før? Og Tommy Stene?

 

 Nei ikke vært med tidligere . Tommy Steine var derimot programleder sammen med Kathrine Moholt de første sesongene 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Sirah skrev:

Jeg ville sett Lothepus...... Tror det kunne blitt artig :P

Det hadde vært fantastisk! Men da måtte Joar og ha blitt med😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Enig. Har du fått barn så må de komme først.

Når det er sagt så håper jeg at hun klarer seg godt i programmet men er redd hun tabber seg ut... 

Bloggerne er så opptatt av riktige vinkler og det å ta seg ut, at de klarer ikke å slappe skikkelig av. Da blir det stokkedans, ref Camilla Pihl og CBE... Tror ikke dessverre ikke at Anna blir mindre stiv... Om jeg noen gang skulle vært med i en slik konkurranse skulle jeg hatt en klausul om at jeg fikk lov til å drikke alkohol før opptredenen. Tror jeg hadde vært hakket med løs i hoftene med litt promille :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, neiognei skrev:

Det er vel forskjell på hans type dans og ballroom og latin.:) Har så klart en fordel, men det er vel ikke nødvendigvis de beste danserne som går lengst. Sier bare Finn Schjøll på typ 5. plass... Er vel mye tryne og litt talent.

Ja det er stor forskjell på typene dans. Men han har jo åpenbart rytme i kroppen, kan danse og tørr å slippe seg løs. Det er vel nesten det vanskeligste for enkelte av de andre typiske "stive og selvhøytidelige" som er/har vært med. Og ikke minst- han er vant til å lære seg koreografi.

Han ble spurt av Morten på vgtv om ikke han hadde en fordel siden han er danser- og det mente han helt klart selv også at han hadde.

Om han ender m å vinne derimot er jo umulig å vite. Ref Finn feks ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, *Emma* skrev:

Men hvorfor er han fra SKAM med egentlig? Er ikke han skuespiller og danser? Han er i hvert fall med i en "uproff" dansegruppe sammen med han som spille gutteChris. Mulig han da går inn i kategorien "amatørdanser" og at det er greit, men han har jo ett særdeles stort fortrinn sannsynligvis.....

Jeg er bare glad han er med. Da er det (kanskje) grunn til å faktisk se min første sesong av SVD. Boy got moves. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Sirah skrev:

De fleste deltagerne syntes jeg var spennende faktisk, men Ida? IDA? Hun har jeg SÅ langt opp i halsen etter Kjendis Farmen at... Nei dette orker jeg ikke å forholde meg til 🙄

Godt å se noen har samme mening som meg.. Jeg skal begynne å se når Ida ryker ut. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idiotisk at Ida skal være med etter hennes spill i farmen kjendis.. til og med hennes beste venn der inne ga ikke sin stemme til henne i finalen fordi han gjennomskuet spillet hennes. Må vel ha mistet noe troverdighet blandt fansen pga det?

Grunde til topps, forresten!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, smartbimbo skrev:

Godt å se noen har samme mening som meg.. Jeg skal begynne å se når Ida ryker ut. 

Hun er helt sikkert en hyggelig person privat osv, men den oppførselen i farmen hørte ingen plass hjemme syntes jeg 🙄 Mistet all respekt. Trist, for jeg likte henne godt fra begynnelsen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
4 timer siden, smartbimbo skrev:

Godt å se noen har samme mening som meg.. Jeg skal begynne å se når Ida ryker ut. 

Hva er greia med Ida? 

Selv skal jeg heie på Jorun Stiansen. Hun er kul og tøff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8.8.2017 den 11.19, smartbimbo skrev:

Der røk jeg som seer! Siden Ida skal delta. Takler henne ikke, og har aldri forstått fascinasjonen for henne. 

Hvem er det som er så fascinert av henne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JackIost skrev:

Hvem er det som er så fascinert av henne? :)

Alle som digger Lothepus, Vendela og Petter, sikkert. Se og hør og VG liker også å skrive om henne. 

Jeg så faktisk bare de to første episodene av Farmen Kjendis så jeg vet ikke så mye om hvordan "Ida spilte spill" på Farmen. Liker rett og slett bare ikke den cocky personligheten jeg har sett ut fra VG videoer og TV-programmet hennes på TV3. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida gjorde ikke noe annet enn å bake brød på farmen.

Jeg syns hun er altfor selvgod. Liker henne ikke.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...