smalls Skrevet 13. august 2017 #81 Skrevet 13. august 2017 (endret) På 8/10/2017 den 23.12, Marimekkoen skrev: Jeg så hele sesongen, kan heller ikke huske at Ida gjorde noe slikt. Jeg så ikke hele sesongen, men fikk et bra inntrykk av Ida. Kan virkelig ikke huske hyn dolket folk i ryggen og overkjørte folk. Kanskje hun gjorde det på de episodene jeg ikke fikk med meg da.Jeg har ikke noe vondt å si om henne Endret 13. august 2017 av smalls 3
elisaday Skrevet 13. august 2017 #82 Skrevet 13. august 2017 Synes det sier mye om Ida da hun reagerte med sjokk og bokstavelig talt måpte da de andre deltakerne sa de syns Lothe fortjente å vinne og dermed ga ham en fordel i den siste konkurransen. Glemmer ikke ansiktsuttrykket hennes da. 😮 6
marthes Skrevet 13. august 2017 #83 Skrevet 13. august 2017 Jeg fikk ikke noe godt inntrykk av Ida på farmen.... 5
Rosalie Skrevet 13. august 2017 #84 Skrevet 13. august 2017 4 timer siden, elisaday skrev: Synes det sier mye om Ida da hun reagerte med sjokk og bokstavelig talt måpte da de andre deltakerne sa de syns Lothe fortjente å vinne og dermed ga ham en fordel i den siste konkurransen. Glemmer ikke ansiktsuttrykket hennes da. 😮 Alle med konkurranseinstinkt ville reagert på samme måte. Nå så ikke jeg Farmen. Jeg er generelt lite glad i slike kjendisvarianter av alt mulig. Men jeg har veldig positivt inntrykk av henne fra 'Hele Norge baker", blogg, div TV og media. I tillegg har hun høyere utdanning, noe som det ikke er overflod av blant norske kvinnelige SoMe-kjendistrendiser. 3
smalls Skrevet 13. august 2017 #85 Skrevet 13. august 2017 4 timer siden, elisaday skrev: Synes det sier mye om Ida da hun reagerte med sjokk og bokstavelig talt måpte da de andre deltakerne sa de syns Lothe fortjente å vinne og dermed ga ham en fordel i den siste konkurransen. Glemmer ikke ansiktsuttrykket hennes da. 😮 Hvorfor sier det mye om henne? Hadde jeg trodd noen støttet meg og trodd de ville stemme på meg, så hadde jeg så klart blitt paff hvis de ikke gjorde det. Hadde ikke blitt like sjokkert som hun ble da. 7
Summ Skrevet 13. august 2017 #86 Skrevet 13. august 2017 Tror dette med Ida er veldig delt. Hun var en slik "les mellom linjene"-dame. Hun var søt, snill, jobbet bra, og var rolig. Men hun gjorde masse som beviste at hun var falsk. Tror dette kom best ut i de siste episodene. Hun gråt, alt var topp, ingenting var for vanskelig, hun var veldig over toppen på alt hun gjorde. Noen mennesker er dårlige menneskekjennere, og vil anse dette som normalt og koselig. Andre ser rett igjennom slikt. Begge deler er helt greit, er ikke noe galt med noen. 10
Populært innlegg Variert skydekke Skrevet 13. august 2017 Populært innlegg #87 Skrevet 13. august 2017 Mulig dette er litt på siden, men etter å ha sett bilder av Jorun Stiansen, så kan jeg virkelig ikke skjønne hvorfor det var Tone som var "den pene" etter den Idol-sesongen. Wow sier jeg bare: 50
elisaday Skrevet 14. august 2017 #88 Skrevet 14. august 2017 Ser meningene om Ida er veldig delte, så da får vi nesten bare være enige om å være uenige.
Gjest Kaktuspotte Skrevet 14. august 2017 #89 Skrevet 14. august 2017 Jorun Stiansen er en utrolig flott jente. Vakker rett og slett. Ang det å ryke ut så vil jeg ha vekk hun der Helene Olafsen (eller hva hun heter), for hun er med på det som er å bli med på. Jeg er sååå lei av henne
Gjest justcurious Skrevet 14. august 2017 #90 Skrevet 14. august 2017 (endret) Tone er da minst like pen, i alle fall uten sminke 😊 Endret 15. august 2017 av justcurious
PatrickBateman_ Skrevet 14. august 2017 #91 Skrevet 14. august 2017 Jeg trodde ph deltakerne måtte skrive under på at det er tv3 som "eier" dem for en viss periode. Hvordan kan Grunde være med i skal vi danse allerede nå?
_Malene Skrevet 14. august 2017 #92 Skrevet 14. august 2017 12 timer siden, Arabella3 skrev: Mulig dette er litt på siden, men etter å ha sett bilder av Jorun Stiansen, så kan jeg virkelig ikke skjønne hvorfor det var Tone som var "den pene" etter den Idol-sesongen. Wow sier jeg bare: Enig, hun er vakker. 3
J.. Skrevet 14. august 2017 #93 Skrevet 14. august 2017 1 time siden, PatrickBateman_ skrev: Jeg trodde ph deltakerne måtte skrive under på at det er tv3 som "eier" dem for en viss periode. Hvordan kan Grunde være med i skal vi danse allerede nå? Det er vel kun i sammenheng med eventer og lignende i en viss periode,ikke andre serier.
Cookie123 Skrevet 14. august 2017 #94 Skrevet 14. august 2017 Jorunn Stiansen var da ikke SÅ pen da hun var med i Idol?? Hun var jo nydelig nå i alle fall!!!!! 3
_Malene Skrevet 14. august 2017 #95 Skrevet 14. august 2017 18 minutter siden, Cookie123 skrev: Jorunn Stiansen var da ikke SÅ pen da hun var med i Idol?? Hun var jo nydelig nå i alle fall!!!!! Årene har gjort henne godt Vedder på at hun kommer til å gjøre en god figur i SVD! 10
neiognei Skrevet 14. august 2017 #96 Skrevet 14. august 2017 2 timer siden, Cookie123 skrev: Jorunn Stiansen var da ikke SÅ pen da hun var med i Idol?? Hun var jo nydelig nå i alle fall!!!!! Jo, det var hun. Men dessverre så kan den dialekten og bryggesjauer oppførselen gjøre at man glemmer det litt. Hun er fantastisk vakker. 9
tingi85 Skrevet 14. august 2017 #97 Skrevet 14. august 2017 Jeg husker også Jorun Stiansen som veldig slitsom, regner med hun har vokst siden den gang 6
smalls Skrevet 14. august 2017 #99 Skrevet 14. august 2017 12 timer siden, elisaday skrev: Ser meningene om Ida er veldig delte, så da får vi nesten bare være enige om å være uenige. Greit nok det, håper du kan svare meg på det innlegget jeg siterte deg på 3
Tapas Skrevet 14. august 2017 #100 Skrevet 14. august 2017 På 13.8.2017 den 21.15, Summ skrev: Tror dette med Ida er veldig delt. Hun var en slik "les mellom linjene"-dame. Hun var søt, snill, jobbet bra, og var rolig. Men hun gjorde masse som beviste at hun var falsk. Tror dette kom best ut i de siste episodene. Hun gråt, alt var topp, ingenting var for vanskelig, hun var veldig over toppen på alt hun gjorde. Noen mennesker er dårlige menneskekjennere, og vil anse dette som normalt og koselig. Andre ser rett igjennom slikt. Begge deler er helt greit, er ikke noe galt med noen. Elsker dette innlegget! Det er mye mørke bak idas fasade. Personlig synes jeg det gjør henne veldig interessant.. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå