Gjest Winza Skrevet 2. september 2017 #141 Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, J.. skrev: Etter å ha sett innsatsen hans på IG hadde jeg troa :D IG, er det forkortelse for Instagram?
J.. Skrevet 2. september 2017 #142 Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, Winza skrev: IG, er det forkortelse for Instagram? Jepp!
Gjest Winza Skrevet 2. september 2017 #143 Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, J.. skrev: Jepp! Hehe nå føler jeg meg gammel
sunshine-t Skrevet 2. september 2017 #146 Skrevet 2. september 2017 5 minutter siden, Winza skrev: Hvilken dialekt har jorun? Venndølsk (Fra Vennesla, rett utenfor Kristiansand) 2
MilleMolle Skrevet 2. september 2017 #147 Skrevet 2. september 2017 Tror det er flere som vil gjøre det bra i år
Gjest Ellii Skrevet 2. september 2017 #148 Skrevet 2. september 2017 Er Lillian ny danser? Hun var vakker, men var jammen redd puppene skulle dette ut av kjolen hennes.
Jolanda Skrevet 2. september 2017 #149 Skrevet 2. september 2017 12 minutter siden, Ellii skrev: Er Lillian ny danser? Hun var vakker, men var jammen redd puppene skulle dette ut av kjolen hennes. Ja, tror det De gjorde visst det: http://www.tv2.no/v/1227489/?tag=skal-vi-danse 1
Gjest Ellii Skrevet 2. september 2017 #150 Skrevet 2. september 2017 7 minutter siden, Jolanda skrev: Ja, tror det De gjorde visst det: http://www.tv2.no/v/1227489/?tag=skal-vi-danse Se der ja! La ikke merke til det først. Tenkte kanskje hun hadde teipet fast, men tydeligvis ikke.
Gjest Topptur Skrevet 2. september 2017 #151 Skrevet 2. september 2017 4 minutter siden, Ellii skrev: Se der ja! La ikke merke til det først. Tenkte kanskje hun hadde teipet fast, men tydeligvis ikke. Den datt jo ikke ut? Hun dro kjolen ut selv? Ikkeno som selger som litt pupp, vettu. Men mange flinke dansere i år, blir nok tøft i toppen. Blei glad av å se Jorunn danse, men sliten av å høre henne etterpå. Adrenalinet som snakket, kanskje. Og så syns jeg det er rart at de har med en profesjonell danser, selv om dette er en annen sjanger. Rytmen, bevegelsen og evnen til å føre seg på et dansegulv må jo være en enorm fordel.
monstergospel Skrevet 2. september 2017 #152 Skrevet 2. september 2017 36 minutter siden, Ellii skrev: Er Lillian ny danser? Hun var vakker, men var jammen redd puppene skulle dette ut av kjolen hennes. Var med i fjor også men gikk ut som første par, husker ikke hva han hu dansa med da het..
ingeniørfrue Skrevet 2. september 2017 #153 Skrevet 2. september 2017 Wow Grundis imponerte! Og Jorunn 😱 det var faktisk utrolig kjekt å se på i dag 😂 svigermor vil ikke se på da ho misliker Drevland😅 1
MsElliot Skrevet 3. september 2017 #154 Skrevet 3. september 2017 På 14.8.2017 den 0.05, Arabella3 skrev: Mulig dette er litt på siden, men etter å ha sett bilder av Jorun Stiansen, så kan jeg virkelig ikke skjønne hvorfor det var Tone som var "den pene" etter den Idol-sesongen. Wow sier jeg bare: Visst er Jorunn vakker, men hun var nest penest. Den peneste det året var Eva Weel Skram. Og hvem er Tone? 1
MsElliot Skrevet 3. september 2017 #155 Skrevet 3. september 2017 3 timer siden, Ellii skrev: Er Lillian ny danser? Hun var vakker, men var jammen redd puppene skulle dette ut av kjolen hennes. Det gjorde jo de og 🙈 Men for noen knallpene pupper, og damen selv tok det med et smil. Litt klossete av programlederen å si at de var et så fint par, og spør om dansepartneren er singel? Nei!, svarer han. - Men da kan du jo fort bli singel... Spørs om kjæresten var like blid som den delvis toppløse dansepartneren😱 5
Summ Skrevet 3. september 2017 #156 Skrevet 3. september 2017 7 timer siden, MsElliot skrev: Litt klossete av programlederen å si at de var et så fint par, og spør om dansepartneren er singel? Nei!, svarer han. - Men da kan du jo fort bli singel... Spørs om kjæresten var like blid som den delvis toppløse dansepartneren😱 Særiøst? 3
MsElliot Skrevet 3. september 2017 #157 Skrevet 3. september 2017 3 timer siden, Summ skrev: Særiøst? Jeg bare siterer programlederen. Ikke så gøy for kjæresten å høre at han kunne fort bli singel etter dansen med den delvise toppløse danseren nei 😫
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #159 Skrevet 3. september 2017 6 timer siden, MsElliot skrev: Jeg bare siterer programlederen. Ikke så gøy for kjæresten å høre at han kunne fort bli singel etter dansen med den delvise toppløse danseren nei 😫 Det ER jo bare morsomt. Regner ikke med at alle er like usikre på kjæresten sin.... Anonymkode: bde53...c0a 1
Lundii Skrevet 3. september 2017 #160 Skrevet 3. september 2017 Hu Lillian dro jo kjolen ut med vilje for å vise fram puppen. Det her var ikke no uhell! Jeg tåler pupper jeg altså, men syns bare slike stunt blir for dumt.. Jeg har prestert å vise fram trusa i litt for korte kjoler på mine yngre dager sjøl, men hu dro jo kjolen rett ut til sida. Da kan hu liksågodt stille i Vi Menn med et rett publikum Men hu er vel veldig PR-kåt da. Burde slå seg sammen med en viss blogger:P 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå