Gå til innhold

Skal vi danse 2017

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror Erik eller Marna. Synes de to er de dårligste nå.

Anonymkode: 6e673...42a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Erik eller Marna. Synes de to er de dårligste nå.

Anonymkode: 6e673...42a

Enig med deg. 

• Liker 1
Skrevet

Helene og Jørgen hadde kjempekul dans i dag! :yvonne:

Jeg tipper Marna eller Eirik havner i duell i dag. 

• Liker 1
Skrevet

Marna eller Erik, hvem det blir er vanskelig å si. Tror kanskje Marna. 

Anonymkode: ffd26...a6d

• Liker 1
Skrevet

Epic fail... jeg skulle stemme på Stjernekampdeltakeren min men har sendt til feil nummer :fnise: hvem er deltaker nr 4 i Skal vi danse? Bare så jeg vet hvem jeg har gitt ti stemmer i dag :grine::ler: 

Anonymkode: 9f234...0df

• Liker 2
Skrevet
12 minutes ago, AnonymBruker said:

Epic fail... jeg skulle stemme på Stjernekampdeltakeren min men har sendt til feil nummer :fnise: hvem er deltaker nr 4 i Skal vi danse? Bare så jeg vet hvem jeg har gitt ti stemmer i dag :grine::ler: 

Ida, og hun fortjente det :P

Anonymkode: 765b9...017

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ida, og hun fortjente det :P

Anonymkode: 765b9...017

Puh :ler: godt det da!

Skrevet

Dette språket til Jorun står til stryk prosent.. Eg hæ kost mæ drit møe.... 

• Liker 4
Skrevet

Elsket showet til Helene og Jørgen i kveld, de er råååå! Og jaggu ble et overraskende smask på munnen også!🙊 

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, Moongirl skrev:

Elsket showet til Helene og Jørgen i kveld, de er råååå! Og jaggu ble et overraskende smask på munnen også!🙊 

Sikkert kjekt for kjærestene hjemme å se på. Vet dere hvorfor Egor ikke danser lengre? Kona ble så sjalu. Dette sa hun selv på god kveld Norge. Da Egor vant med Agneta så var hun gravid, og hun syntes det ble for tøft når de danset. Jeg skjønner det godt. De kommer jo ganske nær hverandre. 

Anonymkode: 23272...8c7

• Liker 6
Skrevet

Det var nok ikke meningen. Men, de er et råflott dansepar! Og det damper godt av de! Hadde vært et flott par! 🙊Hadde Jørgen vært min type, så hadde eg vært sjalu!!

Ja, "Skal vi danse" verden er over er kjent for brudd og ny kjærlighet...ikke rart med såå tett som de lever uke etter uke!!

• Liker 1
Skrevet

Benji og Adelen ble jo sammen.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Benji og Adelen ble jo sammen.

Ja, men begge var single...

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert kjekt for kjærestene hjemme å se på. Vet dere hvorfor Egor ikke danser lengre? Kona ble så sjalu. Dette sa hun selv på god kveld Norge. Da Egor vant med Agneta så var hun gravid, og hun syntes det ble for tøft når de danset. Jeg skjønner det godt. De kommer jo ganske nær hverandre. 

Litt annerledes når man er gravid da, hormoner og alt. Tror ikke noe på at forhold som er solide lar seg rokke av dette.

• Liker 1
Skrevet
På 6. august 2017 den 19.57, Topptur skrev:

Jeg håper at de får med seg flere A-kjendiser. De siste årene har vi jo måtte Google over halvparten av deltakerne. 

Jeg hadde elsket å få med Bjørn Eidsvåg, Lene Malin, Morten Abel, Knut Arild Hareide, Kari Traa og Aksel Lund Svindal. Aamodt og Kjus hadde og vært kjekt å se på parketten. 

Kari Traa har vært med, husker ikke når, men hun danset med Egor.

Skrevet
1 time siden, BeautyB skrev:

Når er det reprise? 

På TV2 kl.15.30 i dag. 

Anonymkode: 62064...7d7

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På TV2 kl.15.30 i dag. 

Anonymkode: 62064...7d7

Tusen takk! :) 

Skrevet

Sikkert slemt av meg, men jeg godtet meg litt da Ida kom i duell. Hun er så sinnsykt "flink pike" og takler dårlig motstand. Typen jente som er vant med å være best, virker det som. Hun så superstresset ut da hun måtte i duell. Nesten sånn "det kan ikke være sant at JEG skal i duell!!?".

Han siste dommeren, husker ikke navnet, irriterer meg sånn. Han virker så useriøs og gir altfor høye karakterer. Virker som han slenger ut en 9-er eller 10-er bare fordi han liker vedkommende. Skikkelig smisketryne og fjollete. 

Anonymkode: 84ebe...06d

• Liker 9
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke det gjorde noe med den lille smasken med Helene og Jørgen - vet ikke om de har kjærester? Men jeg syns ikke de har et ubehagelig tett forhold, de virker bare som veldig gode, støttende venner.

Men Lillian og Erik derimot?! Det har vært pinlig å se på flere av de dansene som de har hatt og de har vært så påklistret hverandre i settinger hvor de ikke trengte å være på hverandre.. Den type kontakt de later til å ha utviklet hadde vært tøft å sett på som kjæreste på sidelinja for min del. Hjalp ikke stort at programlederen allerede i første program kommenterte dette og lurte på om Erik var singel. Da han sa at han ikke var det så svarte programlederen noe sånt som "at det kune han fort bli...".

Anonymkode: 1e33d...daa

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...