AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #261 Skrevet 4. november 2017 De er så utrolig råe, de fire som er igjen! Har en knapp på jentene. Men jeg frykter at Jorunn går ut i dag. Anonymkode: ffd26...a6d
Måbarefåsiat... Skrevet 4. november 2017 #262 Skrevet 4. november 2017 22 minutes ago, AnonymBruker said: Merethe og Tore danset jo nesten ikke Anonymkode: 66ba9...d96 Tore danset ikke i det hele tatt. Han sang. Nydeligste nummeret i dag. 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #263 Skrevet 4. november 2017 9 minutes ago, Jobbermedbarn said: Er så enig, koser meg skikkelig i år! Både dansere, dommere og programledere er bra i år! Alt kan skje, men håper mest på Djengiz og Helene i finalen😊 Det var surt Ida gikk ut forrige gang, men hadde vært like synd med en av de andre❤️ Ja, jeg håper nok også det! Jeg holder nok en knapp på Cengiz som vinner, han har prestert veldig jevnt godt, og har selvsagt også en viss popularitet som er av betydning. Uansett, han har imponert lørdag etter lørdag. I kveld er jeg rett og slett målløs! Jorun og Fredric sin siste dans og Tores sang rørte meg til tårer. Det var nok for meg kveldens beste dans, og formidlingsevnen de viser gang på gang kom virkelig til sin rett i dette nummeret. Anonymkode: 8c66d...877 5
Snuppah00 Skrevet 4. november 2017 #264 Skrevet 4. november 2017 29 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev: Tore danset ikke i det hele tatt. Han sang. Nydeligste nummeret i dag. Men trodde alle dommerene skulle danse? Kanskje jeg misforsto
Gjest Caroline91 Skrevet 4. november 2017 #265 Skrevet 4. november 2017 Jorun går nok ut dessverre:( Synes dommerne er litt for strenge og pirkete på Jorun, og at de favoriserer Cengiz litt for mye. Ikke misforstå, han er syyyykt flink.. Men de oppfører seg som han er den beste i hele verden. Uansett så er det han som kommer til å vinne. Skam-fansen er ganske gærne, hahaha.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #266 Skrevet 4. november 2017 Folk glemmer å stemme på Cengiz. Men jeg håper Helene vinner hele greien, med Cengiz på en god nummer to. Grunde på tredje da, (ville egentlig ha Jorunn på tredje) Anonymkode: c21ee...562
tirben Skrevet 4. november 2017 #267 Skrevet 4. november 2017 Stem på Cengiz!!!!!! Han fortjener å gå videre!!!! 4
Jobbermedbarn Skrevet 4. november 2017 #268 Skrevet 4. november 2017 3 minutter siden, tirben skrev: Stem på Cengiz!!!!!! Han fortjener å gå videre!!!! Enig👍 Har stemt! Synes det var rart at Helene fikk flere stemmer enn Cengiz i dag, ser fansen hans på MGPjr? 2
Ullvott Skrevet 4. november 2017 #269 Skrevet 4. november 2017 Synes Jorun bør gå ut i dag. Hun var den minst gode danseren blant fire sterke. 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #270 Skrevet 4. november 2017 7 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Enig👍 Har stemt! Synes det var rart at Helene fikk flere stemmer enn Cengiz i dag, ser fansen hans på MGPjr? Helene har jo lært utrolig mye. Cengiz er jo danser fra før. Han ble castet til Skam fordi han var danser. Men uansett fortjente han flere stemmer og flott at han gikk videre. Tror mange glemte å stemme fordi han er så god. Anonymkode: c21ee...562 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #272 Skrevet 4. november 2017 9 minutes ago, Jobbermedbarn said: Enig👍 Har stemt! Synes det var rart at Helene fikk flere stemmer enn Cengiz i dag, ser fansen hans på MGPjr? Tja, jeg synes faktisk hun presterte et lite hakk over han i dag, så det var vel fortjent. Det blir veldig subjektivt da, selvsagt, de var veldig jevne. Uansett, dagens resultat var veldig fair. Likevel skulle jeg gjerne sett mer av Jorun og Fredric, det er noe fint med all den følelsen hun/de legger i dansen. Anonymkode: 8c66d...877
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #273 Skrevet 4. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tja, jeg synes faktisk hun presterte et lite hakk over han i dag, så det var vel fortjent. Det blir veldig subjektivt da, selvsagt, de var veldig jevne. Uansett, dagens resultat var veldig fair. Likevel skulle jeg gjerne sett mer av Jorun og Fredric, det er noe fint med all den følelsen hun/de legger i dansen. Anonymkode: 8c66d...877 Enig, de er et nydelig «par» å se på. Anonymkode: 4377e...ab7 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #274 Skrevet 4. november 2017 Jeg ønsker ingen ut. De som danset i dag er jo helt rå. Så utrolig flinke. Og det var synd Jorun gikk ut i dag. Hun hadde jo den råeste dansepartneren. Kommer til å savne han når han danser skjorteløs. Hei du! Men jeg heier nok mest på Helene og Cengiz, selv om Grunde virkelig har alt som skal til for å vinne. Men her ender det nok med at trynefaktoren vinner. Både Helene og Cengiz har sjarm i bøtter og spann. Anonymkode: 03075...bd4 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #275 Skrevet 5. november 2017 Fatter seriøst ikke at Grunde går videre gang etter gang. Må være alle fjortis, Paradise-fansa som stemmer. Han er og var definitivt den dårligste danseren som er igjen. Og så er det lov å jekke seg litt ned....lov å ha selvtillit, men ro det ned. Grunde kommer til å gå rett i kjelleren når han ikke vinner skal vi danse. Anonymkode: 708a2...12a 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #276 Skrevet 5. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker ingen ut. De som danset i dag er jo helt rå. Så utrolig flinke. Og det var synd Jorun gikk ut i dag. Hun hadde jo den råeste dansepartneren. Kommer til å savne han når han danser skjorteløs. Hei du! Men jeg heier nok mest på Helene og Cengiz, selv om Grunde virkelig har alt som skal til for å vinne. Men her ender det nok med at trynefaktoren vinner. Både Helene og Cengiz har sjarm i bøtter og spann. Anonymkode: 03075...bd4 Som med alt annet i livet....trynefaktor trumfer alt. Dessverre Anonymkode: 708a2...12a 1
Aurora** Skrevet 5. november 2017 #277 Skrevet 5. november 2017 Heier på Cengiz og litt Helene. Men fy så sexy Egor var i går Grunde var å sexy, men litt for ung for meg. 1
Anki- Skrevet 5. november 2017 #278 Skrevet 5. november 2017 14 minutter siden, Aurora** skrev: Heier på Cengiz og litt Helene. Men fy så sexy Egor var i går Grunde var å sexy, men litt for ung for meg. Oh yeah - Egor var megasexy (enda han er for ung for meg også). Savner ham som danser der altså. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #279 Skrevet 5. november 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Fatter seriøst ikke at Grunde går videre gang etter gang. Må være alle fjortis, Paradise-fansa som stemmer. Han er og var definitivt den dårligste danseren som er igjen. Og så er det lov å jekke seg litt ned....lov å ha selvtillit, men ro det ned. Grunde kommer til å gå rett i kjelleren når han ikke vinner skal vi danse. Anonymkode: 708a2...12a Jøsses. Ingen ting galt med Grunde. Digger at det kommer inn en outsider. Litt sosial klønete men et fantastisk bra konkurranseinstinkt. Han kjemper på med nebb og klør og har blitt veldig flink. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Som med alt annet i livet....trynefaktor trumfer alt. Dessverre Anonymkode: 708a2...12a Selv om jeg sier at trynefaktor vinner, så betyr det ikke at de andre ikke har noe å by på. Det er bare det at noen har der lille ekstra. Anonymkode: 03075...bd4 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #280 Skrevet 5. november 2017 Grunde er helt pregløs. Skjønner ikke hvem som synes han er engasjerende. Anonymkode: b0325...55c 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå