winnie89 Skrevet 18. november 2017 #321 Skrevet 18. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Issues med Julia Michaels, hvis ikke det var dans nummer to da? Jeg har ikke sett hele programmet, så jeg er litt usikker på om det var dans nummer to eller tre. Anonymkode: 62064...7d7 Stemmer, det var nr 2. Takk
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #322 Skrevet 18. november 2017 Heia Helene!! Anonymkode: 11136...4cd 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #323 Skrevet 18. november 2017 Skjønner at mange ungjenter vil at Cengiz skal vinne og stemmer på han. Men, Skal vi danse handler om ballrom-og pardans. Da nytter det ikke å være en god individuell danser. Har heller ikke sansen for at han drar med seg så mange utenforstående i dansene sine. Heier på Helen og Jørgen!! Anonymkode: 708a2...12a 7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #324 Skrevet 18. november 2017 Herlig! Gratulerer så mye, HeleneAnonymkode: 11136...4cd 10
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #325 Skrevet 18. november 2017 Umulig å velge vinner her. Antar det ble veldig jevn score. Fysøren så flinke de var begge to Anonymkode: 03075...bd4
Eplekaka Skrevet 18. november 2017 #327 Skrevet 18. november 2017 Gratulerer til Helene! Og til Cengiz! Begge er vinnere i dag.
Prague Skrevet 18. november 2017 #330 Skrevet 18. november 2017 Gratulerer til Helene Heiet på henne, men Cengiz var også heeelt fantastisk! 1
Sol79 Skrevet 18. november 2017 #331 Skrevet 18. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner at mange ungjenter vil at Cengiz skal vinne og stemmer på han. Men, Skal vi danse handler om ballrom-og pardans. Da nytter det ikke å være en god individuell danser. Har heller ikke sansen for at han drar med seg så mange utenforstående i dansene sine. Heier på Helen og Jørgen!! Anonymkode: 708a2...12a Enig. Greit med en dans i hans stil, men det ble litt for mye. Mai ble helt skvisa ut til fordel for kjæresten hans i dans nummer to. Helt merkelig. Helene var best I kveld! 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #332 Skrevet 19. november 2017 Jeg setter spørsmålstegn ved Tore sine kvalifikasjoner som dommer i denne konkurransen. Sånn seriøst. Hans tilbakemelding på Helene sin (fantastiske) showdans illustrerer dette. Som at alle tekstlinjer skal spilles ut i dansen; de hadde satt et tydelig tema for den. Ja, ja. Han ble uansett sittende igjen som idioten. Anonymkode: fe6ce...db2 10
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #334 Skrevet 19. november 2017 En meget verdig vinner. Jeg er meget kritisk til at Cengiz kom så langt som han gjorde. Ikke fordi han ikke kan danse, men fordi det bryter med hele konseptet. Det virker som veldig mange ikke har forstått hva dette dreier seg om. "Skal vi danse" handler om ballroom dancing. Cengiz har i flere danser beveget seg i retning street og hip hop. Det har ingenting med dette å gjøre, selv om dansene i seg selv var særdeles bra. Det overrasker meg at dommerne er så begeistret for denne dreiningen. I dans nr. 2 i finalen forsvinner jo partneren hans i mengden, og all fokus blir på han. Det er merkelig. I tillegg har Cengiz også mange års danseerfaring. Hele poenget med Skal vi danse er jo at kjente personer uten danseerfaring skal danse med profesjonelle og utvikle seg. Det er hele konseptet med de fleste talentshow. Dessverre ser man jo at det også begynner å bli en trend i andre talentkonkurraner også, der f.eks. erfarne sangere deltar i Idol og Norske Talenter. Helene Olafsen er en så verdig vinner som det er mulig å bli. Første dansen i finalen oppsummerer også dette veldig bra. Der de danser samme dansen som de begynte med, og oppnår altså 10 poeng mer fra dommerne. Det viser hennes utvikling. Jeg er enig med Erik Follestad: Hun er den råeste dama i Norge. Anonymkode: 53416...fed 11
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #335 Skrevet 19. november 2017 Jeg likte nå til Cengiz best. Synes det er råkult å jazze opp gammel stil. Synes også han er mer teknisk flink enn Helene. Han hadde mye bedre timing. Helene ble innimellom stående fryst i korte perioder og vente på sin partner. Da forsvant hele flyten. Men hun hadde sjarm til tusen. Så jeg anser begge som vinnere jeg. Anonymkode: 03075...bd4 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #336 Skrevet 19. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg setter spørsmålstegn ved Tore sine kvalifikasjoner som dommer i denne konkurransen. Sånn seriøst. Hans tilbakemelding på Helene sin (fantastiske) showdans illustrerer dette. Som at alle tekstlinjer skal spilles ut i dansen; de hadde satt et tydelig tema for den. Ja, ja. Han ble uansett sittende igjen som idioten. Anonymkode: fe6ce...db2 Hva er dine kvalifikasjoner til å si at Tore ikke var kvalifisert? Jeg er utdannet danser og var helt enig med Tore. Dansen var ok og imponerende med tanke på Helenes progresjon, men verken teknikk, koreografi eller uttrykk var spesielt bra. For meg ble dansen en parodi på moderne dans med alle klisjeene i boka i en koreografi. Jørgen innrømmet at han ikke har erfaring med moderne dans. Er allikvel veldig glad for at Helene vant. Chengiz er så klart bedre danser, men var jo «ferdig» i første program. Veldig imponerende det Helene har fått til. Anonymkode: 516bd...67c 1
Valyria83 Skrevet 19. november 2017 #337 Skrevet 19. november 2017 Tror Cengic ødela litt for seg selv på slutten. Han var den beste danseren, men det ble for mye gruppe dans og mixing av stiler. Helene hadde best utvikling og masse skjarm. . 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #338 Skrevet 19. november 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er dine kvalifikasjoner til å si at Tore ikke var kvalifisert? Jeg er utdannet danser og var helt enig med Tore. Dansen var ok og imponerende med tanke på Helenes progresjon, men verken teknikk, koreografi eller uttrykk var spesielt bra. For meg ble dansen en parodi på moderne dans med alle klisjeene i boka i en koreografi. Jørgen innrømmet at han ikke har erfaring med moderne dans. Er allikvel veldig glad for at Helene vant. Chengiz er så klart bedre danser, men var jo «ferdig» i første program. Veldig imponerende det Helene har fått til. Anonymkode: 516bd...67c Men så var det ikke hverken teknikk eller koreografi Tore kritiserte. Anonymkode: e4de7...0d3 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #339 Skrevet 19. november 2017 1 time siden, Valyria83 skrev: Tror Cengic ødela litt for seg selv på slutten. Han var den beste danseren, men det ble for mye gruppe dans og mixing av stiler. Helene hadde best utvikling og masse skjarm. . Dette. For øvrig er han ikke den første med en ganske tung bakgrunn innen dans/rytme/kroppsbeherskelse som deltar. Helene har f.eks. garantert tilbragt mye tid i turnhallen og på trampet i oppveksten og frem til hun la opp som snowboardutøver. Og det at han jazzet opp selskapsdansen var jo bare kult. Og det er jo det de gjør i SYTYCD, også. Om en chacha bare skal være en chacha, får man jo ingen utvikling... Anonymkode: 19aad...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #340 Skrevet 19. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Og det at han jazzet opp selskapsdansen var jo bare kult. Og det er jo det de gjør i SYTYCD, også. Om en chacha bare skal være en chacha, får man jo ingen utvikling... Anonymkode: 19aad...8ed Det får man vel. Det er stor forskjell på en amatør og en proffdanser, det er mye utvikling. Man kan også få inn nye trinn uten å ødelegge dansen helt. SYTYCD er jo noe annet da. Anonymkode: ffd26...a6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå