Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke TS er lettlurt, jeg tror TS vet akkurat hva hun begir seg ut på og at spenningen ved dette trekker. Jeg tror også at en del av TS vil høre "u go girl, hans forhold - ikke ditt ansvar" og lignende, og det er forsåvidt helt greit. Hun kan gjøre som hun vil slik sett - men, vil du virkelig TS være "den typen jente" og vil du virkelig prøve bygge noe med "en slik fyr" - sånn sett bort fra tiltrekkingen og spenningen akkurat nå? Virkelig? Og i fall det blir dere - skal DETTE være historien om hvordan dere møttes? I fylla mens far var gift med en annen dame? Sjarmerende.. 

Anonymkode: 0aefc...19c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.7.2017 den 16.35, AnonymBruker skrev:

Var ute i helga med gode venner, å ante ingenting om at jeg kom til å møte en mann jeg kom til å kline med. Dette skjedde litt ut på kvelden etter vi hadde vært på grillfest som skjedde litt utenfor byen. Merket at vi begge var litt oppslukt i hverandre, selv om vi aldri har sett hverandre før. Ingen var grisefulle, mine ølbriller var nokså tydelig kan du si.

Da vi var ute på byen kysset vi og danset tett inntil hverandre, åpenlyst og det var tett med mennesker. Vi hadde gjorde ingenting annet enn å kline. Så når jeg kom hjem så fant jeg ut via Facebook at han er gift. Det hadde jeg ikke trodd siden han overhodet ikke var redd for å vise hva han hadde på byen. Han skreiv mld til meg, så det virker som han er litt interessert. Jeg liker jo han også, men blir noe surr og styr at han er gift. Hadde ikke gjort dette med han om jeg hadde visst det. 

Skal jeg bare glemme han nå? Kan han ha det greit med hun han er gift med? For meg så tenker jeg at han er lei av det hjemme, men kanskje ikke orker å ta skrittet... Kanskje hun er like "god" som han. Hva tenker dere jeg skal gjøre? 

Anonymkode: da354...2ca

Glem og røm!

Mange menn liker å kline både her og der selv om de er lykkelig gift.

Når de er utenfor sikt fra deres deilige koner, så glemmer de dem med en gang de ser noe annet lekkert, men det går over. Når de kommer hjem til sine koner, så husker de hvor fine koner de har, helt til de går helt ut av døra igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han vil prate minst mulig om akkurat hun. Hvis han hadde vært separert ville han vel sagt det? For å redde seg selv litt og fordi da gir han meg enda større forhåpninger. 

Han har en veldig god personlighet, det merket jeg da jeg traff han. Veldig god kjemi. Dette er både litt spennende og ikke gøy på ei gang. 

Anonymkode: da354...2ca

Klar tale. Han vil ha kona si, og samtidig vil han knulle rundt. Hadde de hatt åpent forhold, så hadde han sagt det. Dette er veldig dårlig for deg , TS. Du bygger opp en forelskelse på en som aldri kan bli noe mer enn en hemmelig elsker. En som aldri bør bli far til dine barn. En som aldri skal hilse på dine foreldre og din slekt. En du aldri skal flytte sammen med.  Du er alltid rangert bak hans kone og familie.  

Det er sikkert moro når dere holder på, men ikke kast bort din tid og din kjærlighet på han. Finn deg heller en dedikert partner,  det er lettest nå som du fortsatt er både ung og vakker.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, I Grosny skrev:

Glem og røm!

Mange menn liker å kline både her og der selv om de er lykkelig gift.

Når de er utenfor sikt fra deres deilige koner, så glemmer de dem med en gang de ser noe annet lekkert, men det går over. Når de kommer hjem til sine koner, så husker de hvor fine koner de har, helt til de går helt ut av døra igjen.

Ja er det sånn hver gang da? Det er jo enkelte som faktisk er i en krise i forholdet/ekteskap, å det er da de gjerne skriver å legger til dama/mannen til på nettsteder - nettopp fordi de er interessert. Her spekuleres det bare, men jeg må innrømme jeg har lyst å spør rett ut hvor han egentlig har lyst å være. Det har bare blitt et vanskelig tema iom at han bare helst vil snakke om andre ting og deler helt alminnelige ting. Vil han ha det vennskapelig tro? Han sender helt normale Snap videoer å lignende. Men plutselig kan han spørre for gøy om jeg vil komme bort (skriver; skål min lillevenn). Av og til forstår jeg ingenting av hvordan de tenker. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, I Grosny skrev:

Klar tale. Han vil ha kona si, og samtidig vil han knulle rundt. Hadde de hatt åpent forhold, så hadde han sagt det. Dette er veldig dårlig for deg , TS. Du bygger opp en forelskelse på en som aldri kan bli noe mer enn en hemmelig elsker. En som aldri bør bli far til dine barn. En som aldri skal hilse på dine foreldre og din slekt. En du aldri skal flytte sammen med.  Du er alltid rangert bak hans kone og familie.  

Det er sikkert moro når dere holder på, men ikke kast bort din tid og din kjærlighet på han. Finn deg heller en dedikert partner,  det er lettest nå som du fortsatt er både ung og vakker.  

Jeg er 28, så har noen år på meg. Han har små barn, jeg har barn. Det har bare virket som det har vært hos kjemi mellom oss. Det eneste er at jeg er redd jeg plutselig skal se familie bilder av de osv. Se at han faktisk har det greit hjemme. Da ser jeg ikke helt den at han sier jeg er nydelig og skriver støtt og stadig. Uansett så VET jeg godt at det er meg som har rotet meg oppi dette, å skulle gjerne bare ha stoppet med ei gang, men som sagt..  litt vanskelig nå!😶 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Pinkee skrev:

Det finnes bare ett godt råd i denne situasjonen, at du sender han ei melding om at du vil ikke ha mer med han å gjøre, før han har tatt ut skilsmisse fra kona.

Sant nok det.😶

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Vera skrev:

Jeg skjønner ikke engang at dette er en problemstilling for deg ts..har du virkelig ikke høyere selvverdi? For de aller fleste er det automatikk i at det blir totalt turn-Off når man finner ut at mannen er gift..det ligger jo allerede i kortene hva du får? Pose og sekk mann. Hvis du virkelig mener alvor og tiltrekningen var så sterk, så bakker du ut nå, og legger ballen over til han. Du har tid til å vente, slik at eventuelle fremstøt kommer i rett rekkefølge. 

P.s Du må slutte å forsvare mannen..du undergraver deg selv totalt, og får mannen til å fremstå som en idiot. Det er vel ikke en sånn mann du har lyst å introdusere for familie og venner. Selv om han mangler integritet, trenger ikke du å gå i samme fella og svelge både stolthet og integritet. 

For meg blir det rett og slett trashy å ha seg med en opptatt mann, og en mann som er utro er verdt null i mine øyne, fordi det sier så mye om hvilke verdier man har i livet. Beklager.

Forstår akkurat hva du mener. Jeg har alltid sagt til meg selv at jeg aldri vil ha en gift mann eller en mann som er i et forhold. Min forrige kjæreste var gift da jeg og han ble interessert i hverandre. Den gang var det så dårlig mellom han og kona at han valgte å gå ifra, flyttet og var med meg. Vet det var dumt, men det hjalp å vite at hun gjorde det samme mot han. 

Grunnen til at det ble slutt mellom meg og han 6 år senere var pga at følelsene gikk over. Vi er nå venner og har 3 (!) barn sammen. Det var aldri utroskap (som jeg visste) mellom oss til tross han var det mot sin eks kone. 

Nå, med han her som er gift, så får jeg litt samme følelse.. at han ikke har det greit hjemme og at han vil noe annet. Jeg ser han bare har hatt henne, de har vært sammen lenge så akkurat det gjør det på en måte litt værre. 

Han gir så mye av seg selv, å lurer på hva jeg gjør og hvor jeg er osv..Det er ikke ofte jeg får så fort med interesse/nysgjerrighet  for en fyr, men er litt redd jeg allerede har fått det nå. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naiviteten lenge leve 😑  

Anonymkode: 12f49...b3a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 28, så har noen år på meg. Han har små barn, jeg har barn. Det har bare virket som det har vært hos kjemi mellom oss. Det eneste er at jeg er redd jeg plutselig skal se familie bilder av de osv. Se at han faktisk har det greit hjemme. Da ser jeg ikke helt den at han sier jeg er nydelig og skriver støtt og stadig. Uansett så VET jeg godt at det er meg som har rotet meg oppi dette, å skulle gjerne bare ha stoppet med ei gang, men som sagt..  litt vanskelig nå!😶 

Anonymkode: da354...2ca

Ehm, du har kjent han i..hvor lenge? 4 timer? Ja, forutenom meldingene på snap osv, og det er blitt vanskelig å droppe ut?? Er du veldig lett å trollbinde, eller er det et bekreftelsesbehov som ligger bak? Du spør ikke etter råd egentlig, du fisker etter tillatelse. Jeg blir like overrasket hver gang en dame lar seg lure så til de grader som dette. Hvor er selvrespekten?? En ting er at han er en egoistisk drittsekk, det er opplest og vedtatt, men du da, du som går inn i dette med åpne øyne, som i tillegg oppdrar barn og skal være et godt forbilde? Jomen sa jeg smør. Det er ikke rart det går til helvete med mange barn når mennesker som han og deg uten evne til innlevelse og empati for medmennesker finnes! Voks opp og ta deg isammen! Skaff deg hjelp om det er selvfølelsen din det skorter på, men ikke dra barna dine inn i dritten din og hans. 

Å buhu, jeg MÅ ha han, for han ga meg oppmerksomhet! Hvem tror du han ga oppmerksomhet de andre helgene før du traff han? Han er virkelig til å stole på! 

Anonymkode: 5d5c8...ca4

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår akkurat hva du mener. Jeg har alltid sagt til meg selv at jeg aldri vil ha en gift mann eller en mann som er i et forhold. Min forrige kjæreste var gift da jeg og han ble interessert i hverandre. Den gang var det så dårlig mellom han og kona at han valgte å gå ifra, flyttet og var med meg. Vet det var dumt, men det hjalp å vite at hun gjorde det samme mot han. 

Grunnen til at det ble slutt mellom meg og han 6 år senere var pga at følelsene gikk over. Vi er nå venner og har 3 (!) barn sammen. Det var aldri utroskap (som jeg visste) mellom oss til tross han var det mot sin eks kone. 

Nå, med han her som er gift, så får jeg litt samme følelse.. at han ikke har det greit hjemme og at han vil noe annet. Jeg ser han bare har hatt henne, de har vært sammen lenge så akkurat det gjør det på en måte litt værre. 

Han gir så mye av seg selv, å lurer på hva jeg gjør og hvor jeg er osv..Det er ikke ofte jeg får så fort med interesse/nysgjerrighet  for en fyr, men er litt redd jeg allerede har fått det nå. 

Anonymkode: da354...2ca

Sorry TS, men du bør få hjelp! Du er en homewrecker og kunne brydd deg mindre.

Anonymkode: 67bc3...6a5

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange av disse mennene. Kone og små barn hjemme, kline med andre damer på byen. Usikre menn som trenger bekreftelse og som finner kvinner som også trenger bekreftelse. 

Jeg kjenner mange slike, og jeg kan love deg at han ikke kommer til å forlate kona si. En fyr som kliner åpent med andre kvinner på byen, er en fyr som er vant til å gjøre det, og som kommer til å gjøre det i mange år. 

Finn en annen fyr, for din egen skyld. 

Anonymkode: 8a02f...25f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår akkurat hva du mener. Jeg har alltid sagt til meg selv at jeg aldri vil ha en gift mann eller en mann som er i et forhold. Min forrige kjæreste var gift da jeg og han ble interessert i hverandre. Den gang var det så dårlig mellom han og kona at han valgte å gå ifra, flyttet og var med meg. Vet det var dumt, men det hjalp å vite at hun gjorde det samme mot han. 

Grunnen til at det ble slutt mellom meg og han 6 år senere var pga at følelsene gikk over. Vi er nå venner og har 3 (!) barn sammen. Det var aldri utroskap (som jeg visste) mellom oss til tross han var det mot sin eks kone. 

Nå, med han her som er gift, så får jeg litt samme følelse.. at han ikke har det greit hjemme og at han vil noe annet. Jeg ser han bare har hatt henne, de har vært sammen lenge så akkurat det gjør det på en måte litt værre. 

Han gir så mye av seg selv, å lurer på hva jeg gjør og hvor jeg er osv..Det er ikke ofte jeg får så fort med interesse/nysgjerrighet  for en fyr, men er litt redd jeg allerede har fått det nå. 

Anonymkode: da354...2ca

Hadde dere et forhold på si FØR han gikk fra kona si? 

Jeg skjønner veldig godt at man kan føle tiltrekning som føles spesiell, og jeg tror helt klart på at man treffer noen man bare klikker med. Jeg har vært der selv. Men, du må holde tunga beint i munnen, ha is i magen, og ta ting i rett rekkefølge. Det kan veldig godt være at ekteskapet hans er ræva, men, la han få avslutte da uten at du legger press på det. Jeg tror at et eventuelt forhold har større sjangs for å overleve om dere begge starter med blanke ark, og ikke rusher inn i noe dere ikke vet hva er. Du ender fort opp som en rebound om du kaster deg i armene hans før han har pakket ut sakene sine fra hjemmet sitt. De forholdene blir sjelden bra! En annen mulighet er at du blir "leketøyet" hans, forholdet blir oppdaget, og det eneste han føler for deg er hat fordi du var grunnen til at ekteskapet hans gikk dukken (jeg håper du leser mellom linjene at jeg mener det er han som har ansvaret for ekteskapet sitt) 

Jeg tenker som så, er det ment å bli noe, så blir det noe, og da har du tid til å vente. Jeg vet det er vanskelig, men det klarer du fint :) Fortell ham at du følte det var noe der, men at ting må foregå i rett rekkefølge, og med de rette forutsetningene for at det skal funke for deg. Vis ham at du har integritet og at du ikke finner deg i å være nest best. Så avslutter du kontakten og lar det være til han evnt går fra kona. Går han ikke fra kona, neivel, så har du fått beviset på at han ikke følte noe spesielt i det hele tatt, men at du var et fint leketøy. Du er verdt mye mer!

Endret av Vera
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 28, så har noen år på meg. Han har små barn, jeg har barn. Det har bare virket som det har vært hos kjemi mellom oss. Det eneste er at jeg er redd jeg plutselig skal se familie bilder av de osv. Se at han faktisk har det greit hjemme. Da ser jeg ikke helt den at han sier jeg er nydelig og skriver støtt og stadig. Uansett så VET jeg godt at det er meg som har rotet meg oppi dette, å skulle gjerne bare ha stoppet med ei gang, men som sagt..  litt vanskelig nå!😶 

Anonymkode: da354...2ca

Det er vanskelig (men fullt mulig) å stoppe nå, og enda verre er det om du lar det gå lenger.

Han har det sannsynligvis veldig  bra hjemme, men allikevel er det sikkert godt å få litt avkobling fra en hektisk hverdag, komme seg litt vekk og knulle elskerinne. Sikkert perfekt opplegg for han.

Worst case scenario er at han skiller seg, flytter inn til deg med en ungeflokk som er med dere annenhver uke, og ser seg nødt til å finne ny elskerinne å koble av med (gamle vaner er vonde og vende, og særlig de som gir mye nytelse). Dette er en mann som vil ha i både pose og sekk, og den dama som til enhver tid bor med han vil nødvendigvis måtte dele han med elskerinne. Det ser ut som om det er slik hans livsstil er. Husk at når han finner ny elskerinne, så er det ikke deg det er noe galt med, rent bortsett fra at hvis du bor sammen med han så kan du ikke samtidig både fylle samboer og rekreasjons-elskerinne-rollen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så mange av disse mennene. Kone og små barn hjemme, kline med andre damer på byen. Usikre menn som trenger bekreftelse og som finner kvinner som også trenger bekreftelse. 

Jeg kjenner mange slike, og jeg kan love deg at han ikke kommer til å forlate kona si. En fyr som kliner åpent med andre kvinner på byen, er en fyr som er vant til å gjøre det, og som kommer til å gjøre det i mange år. 

Finn en annen fyr, for din egen skyld. 

Anonymkode: 8a02f...25f

Jeg er stort sett enig med deg, men tror ikke det er bekreftelse han er ute etter, men heller avkobling fra hverdagen. Det å komme seg litt vekk fra hjemmets strev og slappe av uforpliktende med elskerinne. Det han egentlig burde gjøre var å skaffe barnevakt (som han IKKE skal knulle på) slik at han kunne slappe av i fred og ro sammen med sin samboer.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Historien din minner meg lit tom noe jeg opplevde på forsommeren. Det med slutt med exen i månedsskiftet februar/mars. I mai ble jeg sjekket opp av ei som fikk kontaktinformasjon slik at vi skulle treffes igjen. Jeg hørte aldri noe men så et par uker senere at jeg hadde glemt å fjerne noe offentlig tekst fra Facebook-profilen min hvor det stod jeg var opptatt.

Jeg har ikke lest alle 5 sidene i denne tråden men kan det hende forholdet til kona er over men de ikke har gjort det offentlig på FB enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sikkert interessert i deg fordi du virker enkel å lure, og han vil ganske enkelt bare ha det litt morro, det er sommer og fint vær og lyst på et eventyr. Hadde han hatt det vondt hjemme hadde han skilt seg for lenge siden, men det har han ikke gjort.

Lykke til, men vær klar over at du blir taperen, dessverre. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 28, så har noen år på meg. Han har små barn, jeg har barn. Det har bare virket som det har vært hos kjemi mellom oss. Det eneste er at jeg er redd jeg plutselig skal se familie bilder av de osv. Se at han faktisk har det greit hjemme. Da ser jeg ikke helt den at han sier jeg er nydelig og skriver støtt og stadig. Uansett så VET jeg godt at det er meg som har rotet meg oppi dette, å skulle gjerne bare ha stoppet med ei gang, men som sagt..  litt vanskelig nå!😶 

Anonymkode: da354...2ca

Vanskelig, men sånn er det bare. Visse ting i livet er vanskelig, men de er likevel det rette å gjøre. Kom igjen, TS. Du får deg selv til å fremstå svak og viljeløs i dette hele. Det er du IKKE! Du er ansvarlig for hvert eneste steg du tar i dette forholdet, og på et eller annet tidspunkt må du bare snu noe du vet er galt. Kom igjen, slutt med alle disse unnskyldningene om hvor fin han er og hvor godt du liker ham. Slutt. Nå. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 28, så har noen år på meg. Han har små barn, jeg har barn. Det har bare virket som det har vært hos kjemi mellom oss. Det eneste er at jeg er redd jeg plutselig skal se familie bilder av de osv. Se at han faktisk har det greit hjemme. Da ser jeg ikke helt den at han sier jeg er nydelig og skriver støtt og stadig. Uansett så VET jeg godt at det er meg som har rotet meg oppi dette, å skulle gjerne bare ha stoppet med ei gang, men som sagt..  litt vanskelig nå!😶 

Anonymkode: da354...2ca

 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår akkurat hva du mener. Jeg har alltid sagt til meg selv at jeg aldri vil ha en gift mann eller en mann som er i et forhold. Min forrige kjæreste var gift da jeg og han ble interessert i hverandre. Den gang var det så dårlig mellom han og kona at han valgte å gå ifra, flyttet og var med meg. Vet det var dumt, men det hjalp å vite at hun gjorde det samme mot han. 

Grunnen til at det ble slutt mellom meg og han 6 år senere var pga at følelsene gikk over. Vi er nå venner og har 3 (!) barn sammen. Det var aldri utroskap (som jeg visste) mellom oss til tross han var det mot sin eks kone. 

Nå, med han her som er gift, så får jeg litt samme følelse.. at han ikke har det greit hjemme og at han vil noe annet. Jeg ser han bare har hatt henne, de har vært sammen lenge så akkurat det gjør det på en måte litt værre. 

Han gir så mye av seg selv, å lurer på hva jeg gjør og hvor jeg er osv..Det er ikke ofte jeg får så fort med interesse/nysgjerrighet  for en fyr, men er litt redd jeg allerede har fått det nå. 

Anonymkode: da354...2ca

du er 28 år, har tre barn med din eks som du var sammen med i 6 år før følelsene som startet mens han var gift gikk over og mener derfor du ikke er "ung og dum" er det slik å forstå?

Så du var 22 år når du ble sammen med en som da var gift, dere har fått 3 barn på under 6 år og du er på vei inn i samme type forhold igjen?

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke gå helt i detalj om hva som skjer/har skjedd siden dette er en åpen forum side der både han og kona kan se. Må si det at vi har lagt hverandre til på sosiale medier og føles som han vil være  "god venn" med meg. Han sier fine ting til meg, men han har nok vært litt tilbakeholden de to siste dagene. Da tenker jeg at det kan være han hat fått litt kalde føtter og bestemt seg for at han bare vil ha kona.(?) Samtidig sa han ei gang helt i starten at det ikke gikk særlig bra mellom dem. Så han har gitt meg litt håp om jeg kan si det sånn. Hsr lyst å egentlig bare vite hva han vil. 

Skal jeg bare slette han både på face/Snap og i Instagram? Alle vet at det ikke er så lett når en først har fått en liten interesse. Han har ikke lagt frem på noe vis at han vil møte meg, vi var innpå det temaet, men da skreiv han at det var skummelt. (Det var den førsre dagen vi skrev til hverandre etter at vi rota). Og han sa i beg at han ikke kunne ha meg på Insta og Snap, allikevel gjorde han det til slutt. Virker som han ikke helt klarer å gi slipp meg. Nb: Nå har jeg bare skrevet hva jeg har følt oppi dette.

Jeg faller som regel aldri så fort for en mann, men av og til finner man fort ut av hvem man vil ha og at kjemien stemmer veldig godt overens. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett og blokker. D ønsker ikke han der i livet ditt. 

Anonymkode: 632a3...e95

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...