Gå til innhold

India blir støttet av Trump for ulovlig okkupasjon av Kashmir


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utrolig trist det jeg leste i media her om dagen at USA's sittende president Donald Trump støtter India for deres ulovlig okkupasjon og statlig organisert terrorisme i Kashmir. Hverdag blir mennesker drept i det okkuperte Kashmir av indiske militæret, og dette er å betrakte som statlig organisert terrorisme mot kashmirfolket.

Verdens menneskerettighetsorganisasjoner fordømmer dette, og det bør også nordmenn gjøre.

 

Anonymkode: 5947f...d2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan si mye vondt om Trump, men akkurat at han ser ut til å ta parti med India fremfor Pakistan får vi vel i hvert fall sette pris på, Pakistans forhold til en haug med terrororganisasjoner tatt i betraktning. 

Anonymkode: 06548...ef7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig trist det jeg leste i media her om dagen at USA's sittende president Donald Trump støtter India for deres ulovlig okkupasjon og statlig organisert terrorisme i Kashmir. Hverdag blir mennesker drept i det okkuperte Kashmir av indiske militæret, og dette er å betrakte som statlig organisert terrorisme mot kashmirfolket.

Ja, mujahideen terrorister blir drept av indiske styrker, naturlig nok. Klart Trump bør ta side med de som vil fjerne disse ikke støtte de slik Pakistan gjør

Anonymkode: 8ec6b...14a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere har sett hvordan India behandler Pakistan, så hadde dere sagt noe annet. Da jeg var der, så jeg en helt annen historie enn hva vesten "meddeler". 

Anonymkode: bdd17...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig trist det jeg leste i media her om dagen at USA's sittende president Donald Trump støtter India for deres ulovlig okkupasjon og statlig organisert terrorisme i Kashmir. Hverdag blir mennesker drept i det okkuperte Kashmir av indiske militæret, og dette er å betrakte som statlig organisert terrorisme mot kashmirfolket.

Verdens menneskerettighetsorganisasjoner fordømmer dette, og det bør også nordmenn gjøre.

 

Anonymkode: 5947f...d2d

Lurer på om HI er en pakistaner? Kashmir er indisk, den har alltid vært indisk, på samme måte som både Pakistan og Myanmar var indiske for ca 70 år siden. Det India nekter å gjøre er å skjære vekk enda en del av landet sitt. Det bor mange muslimer i Kashmir, kanskje t.o.m flertallet er muslimer, men er det nok til å skjære vekk den delen. Hvis f.eks. det flytter inn et stort antall russere eller svensker til Finnmark, kan de da kreve at siden flertallet er svensker, så skal Finnmark være en del av Sverige? Ulovlig okkupasjon?? Å nei, å nei, Norge har ulovlig okkupert Finnmark........ Nei, jeg bare spør!!

Indisk militær terroriserer ikke sine egne, og Kashmir og dens befolkning er en egne, MEN det de gjør er å forsvare seg, og dessverre er det slik, nesten overalt, at når det er skyteepisoder mellom to grupper, så rammer det på en eller annen måte også sivilbefolkningen. Indiske myndigheter driver ikke med terror (kan selvsagt ikke snakke for indiske kriminelle/underverdens grupper/mafia). 

Ja, før du spør, så svarer jeg, jeg er en inder............

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan si mye vondt om Trump, men akkurat at han ser ut til å ta parti med India fremfor Pakistan får vi vel i hvert fall sette pris på, Pakistans forhold til en haug med terrororganisasjoner tatt i betraktning. 

Anonymkode: 06548...ef7

Det er India som sender inn terrorister i Afghanistan og Pakistan via IRAN. Nylig ble en indisk terrorist med indisk pass fanget i Pakistan. Han var med på å sprenge flere sivile mål i Pakistan. Utrolig trist det India holder på med for å destabilisere Pakistan, og støtte terrorisme. India bør slutte med dette, og vesten bør boikotte indiske myndigheter. Det India holder på med mot Kashmirer, er å sammenlikne med hva Israel gjør mot palestinere.

Anonymkode: 5947f...d2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, mujahideen terrorister blir drept av indiske styrker, naturlig nok. Klart Trump bør ta side med de som vil fjerne disse ikke støtte de slik Pakistan gjør

Anonymkode: 8ec6b...14a

Maxmanus var også en mujahid. India okkuperer Kashmir, og dreper sivile mennesker, som ønsker sin frihet. Kashmir har alltid ønsket å løsrive seg fra India, for majoriteten representerer muslimer. Hinduer har samme holdning mot kashmirere, slik jøder har mot palestinere.

 

En vakker dag vil India bli delt i flere biter, Kashmir, Kalistan, Rajistan.

Anonymkode: 5947f...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, sonush skrev:

Lurer på om HI er en pakistaner? Kashmir er indisk, den har alltid vært indisk, på samme måte som både Pakistan og Myanmar var indiske for ca 70 år siden. Det India nekter å gjøre er å skjære vekk enda en del av landet sitt. Det bor mange muslimer i Kashmir, kanskje t.o.m flertallet er muslimer, men er det nok til å skjære vekk den delen. Hvis f.eks. det flytter inn et stort antall russere eller svensker til Finnmark, kan de da kreve at siden flertallet er svensker, så skal Finnmark være en del av Sverige? Ulovlig okkupasjon?? Å nei, å nei, Norge har ulovlig okkupert Finnmark........ Nei, jeg bare spør!!

Indisk militær terroriserer ikke sine egne, og Kashmir og dens befolkning er en egne, MEN det de gjør er å forsvare seg, og dessverre er det slik, nesten overalt, at når det er skyteepisoder mellom to grupper, så rammer det på en eller annen måte også sivilbefolkningen. Indiske myndigheter driver ikke med terror (kan selvsagt ikke snakke for indiske kriminelle/underverdens grupper/mafia). 

Ja, før du spør, så svarer jeg, jeg er en inder............

 

Du er virkelig en naiv person. India terroriserer muslimer i Kashmir. Folk i Kashmir ønsket sin uavhengighet for 70 år siden. Det har alltid bodd muslimer i Kashmir, og 99 % av Kashmir befolkning er muslimer og det har det alltid vært. Kashmirere ønsker sin uavhengighet. Det at Trump sammen med den indiske staten støtter deres terrorisme mot uskyldige muslimer er hårreisende. Fredsforskjempende muslimer i Kashmir blir stemplet som terrorister, og Trump selger droner og masse annet våpen til India for slakte ned Kashmir folka, bare fordi de ikke er jøder, kristne eller hinduer, men MUSLIMER.

Trump og India bør skamme seg. India er verdens største terrorstat, som dreper uskylidige muslimer i Kashmir. Det at Pakistan reiser sin stemme og støtter Kashmir folket, i den ulovlige okkuperte Kashmir er lite ønsket av India. De frykter at Pakistan vil hjelpe Kashmir for å løsrive seg fra terrorstaten India. En vakker dag vil Kashmir få sin selvstendighet.

 

Anonymkode: 5947f...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, sonush skrev:

Lurer på om HI er en pakistaner? Kashmir er indisk, den har alltid vært indisk, på samme måte som både Pakistan og Myanmar var indiske for ca 70 år siden. Det India nekter å gjøre er å skjære vekk enda en del av landet sitt. Det bor mange muslimer i Kashmir, kanskje t.o.m flertallet er muslimer, men er det nok til å skjære vekk den delen. Hvis f.eks. det flytter inn et stort antall russere eller svensker til Finnmark, kan de da kreve at siden flertallet er svensker, så skal Finnmark være en del av Sverige? Ulovlig okkupasjon?? Å nei, å nei, Norge har ulovlig okkupert Finnmark........ Nei, jeg bare spør!!

Indisk militær terroriserer ikke sine egne, og Kashmir og dens befolkning er en egne, MEN det de gjør er å forsvare seg, og dessverre er det slik, nesten overalt, at når det er skyteepisoder mellom to grupper, så rammer det på en eller annen måte også sivilbefolkningen. Indiske myndigheter driver ikke med terror (kan selvsagt ikke snakke for indiske kriminelle/underverdens grupper/mafia). 

Ja, før du spør, så svarer jeg, jeg er en inder............

 

LES I MEDIA, HVERDAG DREPER INDISK MILLITÆRET USKYLDIGE MUSLIMSKE KASHMIRERE. DERES KVINNER OG JENTER BLIR VOLDTATT AV HINDU KONSERVATIVE TERRORISTER (Det indiske militæret og politiet).

Hele nasjonen India er et symbol på terrorisme. Dere sender terrorister til Pakistan og dreper uskyldige mennesker. Pakistan har bevis på det, og dere vil aldri klare å stoppe Pakistan fra å støtte ofrene i det indiske okkuperte Kashmir.

Kashmir tilhører muslimer, og de ønsker å være selvstendige. Dere vil aldri klare å stoppe dem, En dag vil India bli delt i flere biter. Kashmir og Kalistan.

Anonymkode: 5947f...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Example skrev:

Og Pakistan, det uskyldige landet midt oppi alt dette her? :)

Du har ikke peiling på hvor stort GAME India spiller for å destabilisere Pakistan. All terrorisme i Pakistan er finansiert av India. Nylig ble en indisk spion fanget av Pakistansk militæret. https://en.wikipedia.org/wiki/Kulbhushan_Jadhav

Han har fortalt hvordan den indiske staten finansierer statsorganisert terrorisme i Pakistan, og målet er å destabilisere Pakistan. India vil aldri lykkes med det skitne spillet sitt, og en dag vil den bli delt i biter. Kashmir blir selvstendig, og i tillegg får vi Kalistan. https://en.wikipedia.org/wiki/Khalistan_movement

 

Trump kan fortsette å støtte terrorstaten India, men han og hans allierte vil aldri klare å knuse Kashmir folkets drøm om frihet.

Anonymkode: 5947f...d2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Mari Y skrev:

Har dette noe med hvilken retning India har gått i det siste? 

India har alltid gått i feil retning. Det å drepe og voldta folk i Kashmir er statsorganisert barbarisme og terrorisme som India har drevet med i de siste 70 årene.

Anonymkode: 5947f...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kashmir tilhører muslimer, og de ønsker å være selvstendige. Dere vil aldri klare å stoppe dem, En dag vil India bli delt i flere biter. Kashmir og Kalistan.

Anonymkode: 5947f...d2d

Kashmir tilhører IKKE muslimer, ei heller hinduer, sikher, eller kristne, den tilhører India. 

Jeg vet at det er uroligheter i Kashmir, men hvem driver det? De som er villig til å gjøre hva som helst for å frigjøre Kashmir, eller de som prøver å stagge det med "all means possible". 

Ungdommer som blir oppdratt med å se på India (sitt eget land), som fienden. http://mobile.abc.net.au/news/2017-06-25/school-children-take-up-rocks-and-sticks-in-kashmir/8638522?pfmredir=sm  De som "føler" seg ulovlig okkuperte, fordi de ikke vil være indiske mer. 

Jeg har ingenting imot muslimer, har oppvokst med de, her i Norge. Selv om de fleste terrorister er muslimer, så betyr ikke det at de er terrorister "hele gjengen". Min ektefelle har oppvokst med muslimsk barndomsvenn, i India. Han elsker sitt land, India, ja selv om han er muslimsk. 

I tillegg vil jeg gjerne legge til at på grunn av min bekjentskap med pakistanere, så vet jeg at pakistanske barn lærer på skolen at India er fienden, og lærer å mislike indere, dette var det han lærte, og det  var visst ikke så uvanlig. Han var t.o.m overrasket over at familien hans i Norge hadde kontakt med indere i Norge, og at vi faktisk ikke var så "gærne" likevel. 

Tilbake til Kashmir, tidligere kalt paradis på jorda, blant indere, er indisk. På grunn av britisk innblanding for 70 år siden, måtte dessverre India kutte begge sine armer, vi gir ikke hue i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke peiling på hvor stort GAME India spiller for å destabilisere Pakistan. All terrorisme i Pakistan er finansiert av India. Nylig ble en indisk spion fanget av Pakistansk militæret. https://en.wikipedia.org/wiki/Kulbhushan_Jadhav

Han har fortalt hvordan den indiske staten finansierer statsorganisert terrorisme i Pakistan, og målet er å destabilisere Pakistan. India vil aldri lykkes med det skitne spillet sitt, og en dag vil den bli delt i biter. Kashmir blir selvstendig, og i tillegg får vi Kalistan. https://en.wikipedia.org/wiki/Khalistan_movement

 

Trump kan fortsette å støtte terrorstaten India, men han og hans allierte vil aldri klare å knuse Kashmir folkets drøm om frihet.

Anonymkode: 5947f...d2d

Må være ille å ha så lite virkelighetsforståelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hele nasjonen India er et symbol på terrorisme. Dere sender terrorister til Pakistan og dreper uskyldige mennesker. Pakistan har bevis på det, og dere vil aldri klare å stoppe Pakistan fra å støtte ofrene i det indiske okkuperte Kashmir.

Kashmir tilhører muslimer, og de ønsker å være selvstendige. Dere vil aldri klare å stoppe dem, En dag vil India bli delt i flere biter. Kashmir og Kalistan.

Anonymkode: 5947f...d2d

Hvilke ofre? Hvilken okkupasjon? Kashmir er indisk, slik har det vært i tusenvis av år. Spør du meg så skulle India aldri vært delt i 1947, rett og slett fordi man kan ikke dele opp et land bare fordi flertallet i en bestemt delstat er muslimer eller hvilke som helst religion egentlig. Det satte i tillegg igang et blodbad uten like, i den regionen. Selv om avtalen var at folk uavhengig av religionen skulle fortsatt hjemme, altså hinduer i den nye Pakistan og muslimer i India, men det var ikke slik det ble. Folk ble tvunget til å flykte fra Pakistan, og de ble slaktet. Dessverre så svarte hinduene med samme mynt, altfor mange muslimer ble tvunget til å flykte til Pakistan, og mange ble også slaktet. Mange uskyldige fikk skjebner de ikke fortjente, fra begge grupper. 

Det skulle ikke forundre meg om det var Pakistan som fikk sikhene til å kreve egen stat i Punjab. Frem til 80-tallet så levde alle religionene side om side, og heldigvis så gjør vi det fortsatt. Vi er stolte punjabi, hele gjengen, uansett reliogionen vår.

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke peiling på hvor stort GAME India spiller for å destabilisere Pakistan. All terrorisme i Pakistan er finansiert av India. Nylig ble en indisk spion fanget av Pakistansk militæret. https://en.wikipedia.org/wiki/Kulbhushan_Jadhav

Han har fortalt hvordan den indiske staten finansierer statsorganisert terrorisme i Pakistan, og målet er å destabilisere Pakistan. India vil aldri lykkes med det skitne spillet sitt, og en dag vil den bli delt i biter. Kashmir blir selvstendig, og i tillegg får vi Kalistan. https://en.wikipedia.org/wiki/Khalistan_movement

Anonymkode: 5947f...d2d

Du glemte å legge til at tilståelsen om Indias plan for Pakistan ble banket ut av han, og da sier man jo hva som helst, med forbehold om at han faktisk har sagt det. 

Med forbehold om hva indisk underverden/mafia gjør, så kan jeg si med ganske stor sikkerhet at India går ikke til krig mot andre land, men de vet søren meg hvordan de skal forsvare seg. Det samme kan jeg ikke si om Pakistan, som gang på gang har angrepet og startet krig.

https://no.wikipedia.org/wiki/Kargilkrigen

https://en.wikipedia.org/wiki/Indo-Pakistani_wars_and_conflicts

I rest my case

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galskap at et så dårlig drevet land som Pakistan har atomvåpen.

Anonymkode: 8f795...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Example skrev:

Må være ille å ha så lite virkelighetsforståelse.

Snakk for deg selv. Syns synd på dere som hadde en så dårlig historielærer.

Anonymkode: 5947f...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Galskap at et så dårlig drevet land som Pakistan har atomvåpen.

Anonymkode: 8f795...920

India står bak destabilisering av Pakistan. Deres agent Jadhew har røpt alt sammen.

Anonymkode: 5947f...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...