Gå til innhold

Stygg som gutt vs stygg som jente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det ikke sånn at alle studier på kjønn og betydning av partners utseende er selvrapporteringsstudier. Faktisk har forskere som for eksempel David Wilson funnet nøyaktig samme resultat under eksperimentelle vilkår. Så joda, en påstand om at menn bryr seg mer om utseende enn kvinner er godt fundamentert i vitenskapen.

Anonymkode: aece3...23d

Dette stemmer ikke i praksis. Men at det er en kjepphest for menn med gjennomsnittlig utseende eller under er en kjent sak. Kvinner er faktisk mye mer kresne på menns utseende enn omvendt. Vi kvinner snakker mye om dette bak ryggen deres, og hvordan dere lever i en virkelighetsflukt og tror at dere kan komme unna med å være stygge. Trust me, you cant! Se hvor mange ensomme, ufrivillig barnløse menn det er kontra kvinner. Er du stygg som mann er du doomed for life. 

Anonymkode: d47e9...c6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser det er mange uærlige kvinner i denne tråden.

Utseende er en utrolig vesentlig del for alle kvinner, har du ikke det bør du ha en god jobb med mye ressurser du kan tilby. Enhver kvinne som forteller deg noe annet, lyver.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, hocane skrev:

 

Utseende er ikke alltid en vesentlig del for alle kvinner, har du ikke det bør du ha en god jobb med mye ressurser du kan tilby. Enhver kvinne som forteller deg noe annet, lyver.

 

Jeg synes min er kjekk jeg. :) 

Anonymkode: 30832...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, hocane skrev:

Ser det er mange uærlige kvinner i denne tråden.

Utseende er en utrolig vesentlig del for alle kvinner, har du ikke det bør du ha en god jobb med mye ressurser du kan tilby. Enhver kvinne som forteller deg noe annet, lyver.

 

Poenget er at utseende er viktig, men ikke i den grad at du må ha perfekt symmetri og slike ting. En mann trenger ikke være pen, han skal være røff og mandig, jeg syntes det er fint med menn med grov hud, ordentlig skjeggvekst, kraftig kjeve, smale øyne, helst en god del høyere enn meg osv. Alle disse tingene handler jo om utseendet, samtidig liker jeg ikke pene menn, men heller stygge kjekkaser. 

Og igjen, dette er preferanser, det viktigste med en mann er faktisk ikke utseende, utover at jeg så klart må tenne på han. For meg handler min tiltrekning mot menn om at han innehar egenskaper som jeg liker hos menn, dette inkluderer selvtillit, tørre å ta styringen, at han har kontroll, trygghet, at han har driv, han må "brenne" for noe, at han kan holde hodet kaldt i situasjoner osv. Om en mann har disse egenskapene pleier han å automatisk bli kjekk i tillegg.

Så ja, utseendet er viktig, men det trenger ikke være pent, det må bare være "stygt" på riktig måte. ;) 

(Nå snakker jeg bare for min egen del).

 

Anonymkode: 84296...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en såkalt "stygg" jente. Jeg har vært med mange såkalte "stygge" gutter. 

Personligheten har virkelig alt å si. Jeg har en bra personlighet og sklir rett inn i de fleste miljøer og jeg har draget selv om jeg ikke er særlig pen. Jeg har også vært med en fyr som er ekstremt kjekk, en som kan få hvem han vil. Han eier ikke sjarm, er frekk og snakker nedlatende om andre. Det fine utseeende hans forsvant. 

Så det er håp for oss mindre pene også! 

Anonymkode: 5c6cf...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en såkalt "stygg" jente. Jeg har vært med mange såkalte "stygge" gutter. 

Personligheten har virkelig alt å si. Jeg har en bra personlighet og sklir rett inn i de fleste miljøer og jeg har draget selv om jeg ikke er særlig pen. Jeg har også vært med en fyr som er ekstremt kjekk, en som kan få hvem han vil. Han eier ikke sjarm, er frekk og snakker nedlatende om andre. Det fine utseeende hans forsvant. 

Så det er håp for oss mindre pene også! 

Anonymkode: 5c6cf...655

Takk for at du deler din erfaring. Hva vil du si er nr. 1 egenskap å jobbe med for å øke sin attraktivitet, når man har et mindre pent utseende som kvinne?

Anonymkode: 77bdd...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.5.2017 den 17.10, Rufino skrev:

Utseende har masse å si for hvorvidt kvinner har draget, men ikke så mye å si for menn.

Leste i en undersøkelse at menn legger mest vekt på utseende når de ser etter en kvinnelig partner.

Kvinner derimot legger mer vekt på karriere, makt og selvtillit når de ser etter en partner.

Det vil si at mann som er veldig lite pen, men med karriere, makt, selvtillit, god personlighet etc- han kan være svært populær. 

En kvinne som er lite pen, vil derimot ikke kunne kompensere i samme grad med andre kvaliteter - så hun vil være upopulær. Hun kan selvfølgelig rette noe med sminke og lignende, men det er også begrenset hva sminke kan gjøre. Og de fleste andre jenter/kvinner bruker også sminke, så sminken blir ikke et konkurransefortrinn.
 

Jeg vet med meg selv at jeg ikke er den kjekkeste som finnes, sikkert rundt middels. Men jeg er smart, driver et eget firma, tjener godt, har selvtillit, har mange venner, er omsorgsfull, morsom osv. Jeg føler at jeg har kunnet velge kvinner fra øverste hylle. Nå har jeg giftet meg med en av de vakreste og snilleste kvinnene jeg vet om.
 

Det er den stygge kvinnen som er fucked, ikke den stygge mannen.

Hvordan kapret du "drømmedamen" da, ettersom du kan velge fra øverste hylle? :) 

På 21.5.2017 den 17.17, Snuppi skrev:

Nei, det er ikke så rart at dama mangler glød. Hun er jo så utsultet at det ser helt forferdelig ut. 

Enig. Synd at kvinner sulter seg så vekk.

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette stemmer ikke i praksis. Men at det er en kjepphest for menn med gjennomsnittlig utseende eller under er en kjent sak. Kvinner er faktisk mye mer kresne på menns utseende enn omvendt. Vi kvinner snakker mye om dette bak ryggen deres, og hvordan dere lever i en virkelighetsflukt og tror at dere kan komme unna med å være stygge. Trust me, you cant! Se hvor mange ensomme, ufrivillig barnløse menn det er kontra kvinner. Er du stygg som mann er du doomed for life. 

Anonymkode: d47e9...c6f

Les innlegget ditt på nytt så skjønner du at det du skriver er vas. 

Anonymkode: f8ce9...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kvinner som ønsker en maskulin mann med litt "mage", betyr det at dere selv er store og overvektige? Er dere selv attraktive kvinner? 

Anonymkode: f8ce9...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere kvinner som ønsker en maskulin mann med litt "mage", betyr det at dere selv er store og overvektige? Er dere selv attraktive kvinner? 

Anonymkode: f8ce9...a71

Min har. :) Han synes jeg er pen. Jeg har en bmi på 19, og fettprosent på 21 for øvrig. 

Anonymkode: 30832...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du deler din erfaring. Hva vil du si er nr. 1 egenskap å jobbe med for å øke sin attraktivitet, når man har et mindre pent utseende som kvinne?

Anonymkode: 77bdd...1fd

Ikke meg du siterte, men man bør i hvert fall starte med å tro på seg selv. Utenom det så må man nok selv reflektere over hva en bør jobbe med.  Hva en bør jobbe med kommer jo an på hvordan en er som person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kapret du "drømmedamen" da, ettersom du kan velge fra øverste hylle? :) 

Anonymkode: f8ce9...a71

Kapret og kapret. Vi møttes gjennom venner, snakket, begynte å date, ble kjærester og så fant vi ut av vi var riktige for hverandre. Ikke så mye hokus pokus egentlig.

Poenget mitt var bare at jeg, som en fyr med middel utseende, synes jeg har draget på damer som er langt over min egen standard utseendemessig.  Og det hadde jeg også før jeg møtte henne. Har jo datet endel, og hatt noen kjærester før henne. Og jeg tenker det er fordi jeg er alright, smart, har lett for å venner, og har en god karriere.

Min erfaring er at menn legger større vekt på kvinners utseende, mens kvinner vektlegger andre kvaliteter hos menn.

En kvinne som er meget vakker, og jobber i matbutikk - er veldig ettertraktet. 
En mann som er middels pen, men har en knallkarriere - er veldig ettertraktet. 
Men ikke motsatt.

Derfor har utseende mest å si for kvinner.

Endret av Rufino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Rufino skrev:

Kapret og kapret. Vi møttes gjennom venner, snakket, begynte å date, ble kjærester og så fant vi ut av vi var riktige for hverandre. Ikke så mye hokus pokus egentlig.

Poenget mitt var bare at jeg, som en fyr med middel utseende, synes jeg har draget på damer som er langt over min egen standard utseendemessig.  Og det hadde jeg også før jeg møtte henne. Har jo datet endel, og hatt noen kjærester før henne. Og jeg tenker det er fordi jeg er alright, smart, har lett for å venner, og har en god karriere.

Min erfaring er at menn legger større vekt på kvinners utseende, mens kvinner vektlegger andre kvaliteter hos menn.

En kvinne som er meget vakker, og jobber i matbutikk - er veldig ettertraktet. 
En mann som er middels pen, men har en knallkarriere - er veldig ettertraktet. 
Men ikke motsatt.

Derfor har utseende mest å si for kvinner.

Er 100% enig av samme oppfatning. 

- Hilsen ung herre, som er student og håper å få fart på karriere etterhvert. 

Anonymkode: f8ce9...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og derfor har jeg utført og planlegger mer plastikkirurgi .. jeg kvinne middels pen, men har noen trekk som jeg er misfornøyd med som trekker utsende mitt ned. 

Dette er ikke drastiske forvandlinger , jeg blir meg bare mer vakker (hvis det er rett ord å bruke) for å si det slik, da jeg opererte bort tunge øyelokk var det ingen som la merke til det. Ikke en gang min daværende samboer (reiste bort da jeg gjorde det) kan ha noe med at jeg er flink til å sminke meg, og har skjult "mine feil" godt. (Har selvfølgelig gått uten sminke hjemme) 

Når jeg er ferdig, kommer jeg til å ha mye bedre selvtillit, da kommer utstrålingen automatisk og jeg blir mer tiltredende. 

Selfølgelig er ikke utsende alt, men det er noe jeg er veldig bevisst på (hos med selv) og jeg ønsker å være fornøyd.. 

Jeg "lurer" jo menn, men er heldigvis ikke alene om det ;) 

Anonymkode: 91ae0...d76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det ikke sånn at alle studier på kjønn og betydning av partners utseende er selvrapporteringsstudier. Faktisk har forskere som for eksempel David Wilson funnet nøyaktig samme resultat under eksperimentelle vilkår. Så joda, en påstand om at menn bryr seg mer om utseende enn kvinner er godt fundamentert i vitenskapen.

Anonymkode: aece3...23d

Link?

Inntil videre velger jeg å stole mer på professor i sosialpsykologis tolkning av nåverende forskning enn AB på KG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan være enige i at kvinner bryr seg like mye om utseende som menn, kanskje mer egentlig, men at man kanskje bryr seg på en litt annen måte. Jeg er i grunn veldig kresen (vi skrev med hverandre litt tidligere i tråden, jeg som nevnte Stallone osv.), men når jeg sier at utseende ikke er så viktig for meg mener jeg egentlig at et pent utseende ikke er så viktig for meg, så egentlig blir det veldig feil formulert fra min side, for jeg bryr meg absolutt om utseende. For min del er selve utstrålingen også en del av utseende, abstrakt i det minste. De fleste menn jeg ser på gaten syntes jeg ikke er kjekke, og det er jo egentlig ganske ille å si.

Det er jo ikke slik at jeg tenker at de er stygge, men rett og slett at jeg ikke føler noen tiltrekning. Jeg har nok alltid vært en person som følger "instinktene" mine litt for mye, og selv om første inntrykket kan endre seg så klart, så pleier det som oftest å stemme. Så jeg er nok veldig "AWALT" når det kommer til slike ting, men når jeg først er med en mann så er jeg virkelig denne mannen sin og har null interesse for andre menn, selv om han skulle være rikere og kjekkere etc. Så i det minste drviver jeg ikke med treklatring ;) 

Anonymkode: 84296...8a9

Ja jeg mener selvfølgelig ikke at det er sånn at alle jenter vil ha typisk feminin-rikbygutt-pen, men at utseendet er viktig

Utstråling og utseendet går litt inn i hverandre og påvirker hverandre, en med godt utseendet gir automatisk lettere bedre inntrykk av utstråling og vice versa

Endret av Sykkelkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Rufino skrev:

Kapret og kapret. Vi møttes gjennom venner, snakket, begynte å date, ble kjærester og så fant vi ut av vi var riktige for hverandre. Ikke så mye hokus pokus egentlig.

Poenget mitt var bare at jeg, som en fyr med middel utseende, synes jeg har draget på damer som er langt over min egen standard utseendemessig.  Og det hadde jeg også før jeg møtte henne. Har jo datet endel, og hatt noen kjærester før henne. Og jeg tenker det er fordi jeg er alright, smart, har lett for å venner, og har en god karriere.

Min erfaring er at menn legger større vekt på kvinners utseende, mens kvinner vektlegger andre kvaliteter hos menn.

En kvinne som er meget vakker, og jobber i matbutikk - er veldig ettertraktet. 
En mann som er middels pen, men har en knallkarriere - er veldig ettertraktet. 
Men ikke motsatt.

Derfor har utseende mest å si for kvinner.

Og damer med middels utseende med god utstråling kan ha draget på menn langt over sitt utseende. Det går begge veier

På det siste eksempelet ditt, du kan bare droppe jobb. Det er ikke et problem. En kvinne som er middels vakker kan også være veldig ettertraktet om hun har den rette personligheten. Forskjellen er at menn da bare bryr seg om personligheten mens kvinner bryr seg om overfladiske ting som status og karriere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minesveiper
På 5/21/2017 den 17.10, Rufino skrev:

Kvinner derimot legger mer vekt på karriere, makt og selvtillit når de ser etter en partner.

Studier fra nettdating, datingapper og speed-datingundersøkelser viser at kvinner gjennomgående vektlegger utseende høyere enn andre faktorer. Karriere, da målt i "earnings" scoret faktisk lavere enn både utseende og personlighet på speed-dating. For min del så stemmer dette veldig godt med virkeligheten. Jeg tror ikke noen av venninnene mine er sammen med menn som har "god karriere og makt". At dette var en viktig faktor en gang i tiden kan jeg være enig i, men ikke i et likestilt samfunn. Ellers kan jeg være enig i at kjendisstatus har en positiv påvirkning på en manns attraktivitet. Utenom det så er andre faktorer viktigere.

Jeg synes folk til stadig undervurderer det å være omgjengelig og det å ha gode sosiale ferdigheter. Evnen til å få folk rundt seg til å føle seg bra gir seriøst store utslag på en manns attraktivitet. Jeg synes menn i et likestilt samfunn heller burde fokusere på sosiale ferdigher, og det å utvikle en god sosial intuisjon fremfor å tro at en god karriere vil fikse alle problemer. Jeg går på et studie som liksom gir meg høy status, og flere av damene jeg studerer med er sammen med kjekke fagbrev menn. De driter i statusen og karrieren til menn. Jeg har også vært med damer som objektivt sett har vært noen hakk penere enn meg, men jeg er ganske overbevist om at det skjedde pga av gode sosiale ferdigheter og omgjengelighet fra min side. 

På 5/21/2017 den 17.10, Rufino skrev:

Det vil si at mann som er veldig lite pen, men med karriere, makt, selvtillit, god personlighet etc- han kan være svært populær. 

Jeg er enig i dette, men det er et stort men her. Du skal liksom ha kombinasjonen av en utadvent personlighet, selvtillit, ambisjoner, driv, gode sosiale ferdigheter osv osv. Andelen menn som har forutsetningene for å komme seg inn i denne gruppen er ikke særlig høy, og derfor er det heller ikke mange menn som får dra nytte av denne muligheten.

På 5/21/2017 den 17.10, Rufino skrev:

Det er den stygge kvinnen som er fucked, ikke den stygge mannen.

Jeg synes de mer eller mindre er i samme båt. Begge kan øke sine sjanser gjennom å utvikle gode sosiale ferdigheter og sosial intuisjon. Jeg observerer i alle fall at ressursterke mennesker gjennomgående ikke har store problemer med å komme seg inn i forhold. Så er det da noen menn som kan dra nytte av at kjendisstatus gjør dem mer attraktive, men jeg synes ikke det er nok til å si at det står bedre til for menn. Gjennomsnittelige og "stygge" menn sliter veldig på nettdating og på datingapper. Bare 20% av mennene er over gjennomsnittelige attraktive i kvinnenes øyne noe som viser hvor selektive kvinnene er på nettdating. Det betyr i praksis at hvis du som mann da ikke er utadvent og kan møte kvinner i virkeligheten så er du egentlig ganske fucked fordi det er menn som generelt sitter med initiativbyrden. Kvinner har gjennomgående langt mer pågang på nettdating og datingapper enn menn som er rangert på "samme nivå".

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minesveiper skrev:

Jeg synes folk til stadig undervurderer det å være omgjengelig og det å ha gode sosiale ferdigheter. Evnen til å få folk rundt seg til å føle seg bra gir seriøst store utslag på en manns attraktivitet. Jeg synes menn i et likestilt samfunn heller burde fokusere på sosiale ferdigher, og det å utvikle en god sosial intuisjon fremfor å tro at en god karriere vil fikse alle problemer. Jeg går på et studie som liksom gir meg høy status, og flere av damene jeg studerer med er sammen med kjekke fagbrev menn. De driter i statusen og karrieren til menn. 

Jeg er enig i at sosiale ferdigheter har mye å si, men er ikke sikker på om de driter i karriere.

For å ta min historie så kort som jeg klarer:
Ikke populær i tenårene, verken hos kvinner eller blant gutta. Gjorde det meget godt på skolen.
Tok mastergraden på Stanford, og var med på en startup i Silicon Valley. Tok et par år med fast jobb i Norge, før jeg selv begynte å bygge opp et selskap fra scratch. Er i dag gründer og daglig leder for et selskap med åtte ansatte i to land, som er i vekst. Ikke noe fantastisk lønn enda, da vi fremdeles er i oppbyggingsfasen, men over snittet og med gode fremtidsutsikter. 
Jeg er i dag i starten av tredveårene, sosial og omgjengelig, og har langt bedre selvtillit. Fremdeles middels pen, og ikke spesielt godt trent. Likevel: De siste årene før jeg fant min bedre halvdel, så hadde jeg draget på imponerende vakre kvinner gang på gang. 

Tenker du at kvinnene driter i karrieren, og at grunnen til at jeg ble så mye mer populær var sosiale ferdigheter? For greit jeg er en hyggelig og omgjengelig kar, men føler liksom ikke at jeg har helt ekstraordinære sosiale ferdigheter sammenlignet med andre. 
 

1 time siden, Minesveiper skrev:

Jeg synes menn i et likestilt samfunn heller burde fokusere på sosiale ferdigher, og det å utvikle en god sosial intuisjon fremfor å tro at en god karriere vil fikse alle problemer.

Det er jeg enig i. Det er uansett viktig for livskvaliteten å ha gode sosiale ferdigheter. 
 

1 time siden, Minesveiper skrev:

Gjennomsnittelige og "stygge" menn sliter veldig på nettdating og på datingapper.

Tror det er flaks for meg at jeg hadde funnet min bedre halvdel før Tinder kom, den gang mer av sjekkingen foregikk live. Godt mulig det er blitt mer utseendefokus nå, også blant kvinner - slik at mennene også i større grad er "fucked" dersom de ikke ser bra nok ut.
 

Endret av Rufino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
1 time siden, Rufino skrev:

Jeg er enig i at sosiale ferdigheter har mye å si, men er ikke sikker på om de driter i karriere.

For å ta min historie så kort som jeg klarer:
Ikke populær i tenårene, verken hos kvinner eller blant gutta. Gjorde det meget godt på skolen.
Tok mastergraden på Stanford, og var med på en startup i Silicon Valley. Tok et par år med fast jobb i Norge, før jeg selv begynte å bygge opp et selskap fra scratch. Er i dag gründer og daglig leder for et selskap med åtte ansatte i to land, som er i vekst. Ikke noe fantastisk lønn enda, da vi fremdeles er i oppbyggingsfasen, men over snittet og med gode fremtidsutsikter. 
Jeg er i dag i starten av tredveårene, sosial og omgjengelig, og har langt bedre selvtillit. Fremdeles middels pen, og ikke spesielt godt trent. Likevel: De siste årene før jeg fant min bedre halvdel, så hadde jeg draget på imponerende vakre kvinner gang på gang. 

Stilig :) Stå på!

Det vil nok alltid være en gruppe damer som finner den type mann du er (suksessfull grunder) veldig attraktiv, men at damer generelt blir tiltrukket av den type mann i et mer likestilt samfunn tror jeg ikke. Utseende og personlighet vekter mer, noe undersøkelsene som gjøres i moderne tid viser. Hvis du går tilbake 20 år + eller bare drar til Usa egentlig så er det klart at du er populær der. Usa har en helt annerledes kultur enn hva vi har i Norge.

1 time siden, Rufino skrev:

Tenker du at kvinnene driter i karrieren, og at grunnen til at jeg ble så mye mer populær var sosiale ferdigheter? For greit jeg er en hyggelig og omgjengelig kar, men føler liksom ikke at jeg har helt ekstraordinære sosiale ferdigheter sammenlignet med andre. 
 

Det er litt feil å si at kvinner driter i karriere, men det er ikke så viktig som mange menn skal ha det til. Det forskningen viser er egentlig at man ikke må være en "taper mann". Dvs er man syk eller uføre og ikke i arbeid så er ikke det attraktivt, men det å ha et fagbrev eller en normal jobb er helt innafor.

Det kan godt hende at det at du er populær er en kombinasjon av flere faktorer. Det at du har driv, og at du har lykkes med din bedrift kan ha gitt deg kunnskap, mestringsfølelse, selvtillit, livsglede osv og det er veldig tenkelig at det har overført seg til andre områder som for eksempel det å snakke med damer. Hadde du tatt vekk karrieren din, og fremdeles hatt de positive egenskapene som du har (sosiale ferdigheter) hadde du vært like populær hos damene, men ikke for den gruppe damer som absolutt skal ha menn med driv og ambisjoner. Det er en grunn til at en del vellykkede intelligente menn sliter med damer på tross av sin gode karriere, og det er fordi de har dårlige sosiale ferdigheter. De er introverte, vet ikke hva de skal si til damer, og er rett og slett lite sjarmerende. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
På 21.5.2017 den 15.23, AnonymBruker skrev:

det er faktisk helt akseptabelt med menn som trener, bleker/farger håret, bruker linser, tar skjønnhetsoperasjoner, bleker tenner, kler seg etter fasong, bruker hudpleieprodukter, tilogmed bruker ekstra tykke skosåler for et par cm ekstra.

Og det finnes en rekke stiler for menn der sminke er helt innafor også, fra godt/metal til "white trash". 

Tipper dessuten at det i løpet av få år vil være helt mainstream med sminkede gutter ellers også. 

 

Når det er sagt, så har både menn og kvinner veldig mye å spille på annet enn utseende, både når det gjelder partnermarkedet og ellers i livet. Og da er det mange av kortene som er sterkere for menn enn for kvinner. En mann har større muligheter til å imponere en kvinne ved å ha god inntekt, høy utdanning og lignende enn omvendt, da menn er mye mer opptatt av at kvinnen skal være pen/ung/fruktbar/velstriglet/bruke hauger av penger på utseendet.

Anonymkode: 5044a...9c0

At muligheten er der for at sminkede gutter er mainstream om få år er bare trist. Mennene i samfunnet er på vei til å bli jenter. Pyser og hengeromper. Hvordan skal dette gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...