Gå til innhold

Kunne dere tenkt dere å pult disse veltrente menneskene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://mariahoili.blogg.no/1493372575_hvorfor_finner_vi_p_unnskyldninger_som_rettferdiggjr_usunne_kropper.html

Her ser dere bildet av en veltrent mann og kvinne med perfekte sixpacker. Jeg som mann synes jo denne dama ser dritdeilig ut. Og hun har helt rett, at det er tull at man hyller cellulitter og ekstra flesk på kroppen. Alle har tid til å sette av en halvtime hver dag til trening og droppe søppelmaten.

Anonymkode: 4a2a9...4fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg personlig blir ikke tent av tydelig trente kropper. Men de har gjort en imponerende jobb!

Anonymkode: bfcf8...1cc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier alt med måte og du snakker om å hylle ekstra fett på kroppen samtidig som hun selv har alt for lav fettprosent. For lav fettprosent er skadelig for kroppen over tid. 

Jeg trener mye selv og er veldig fit og spiser veldig sunt og har fettprosent på 17-18 som egentlig er litt lavt for kvinner. Jeg er langt, langt, langt i fra så tynn som den dama. 

Anonymkode: 357cd...581

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg finner slike kropper avtennende. Moderat trente er noe helt annet. Ikke Hadde de villet pult meg heller, så det er jo en no go anyways. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke gi bloggen noe treff, men det skal mer til enn en fin kropp. Så, nei takk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niks. Endte opp med å se noen fler bilder av henne og synes ikke at hun er attraktiv. Hun må jo slite med noe, intimkirurgi og greier...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New Girl

Jeg liker best normale kropper, ikke ekstreme kropper verken den ene eller andre veien. Så nei takk. Jeg syns ikke det er pent å se på og de har en livsstil som overhode ikke interesserer meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg synes det er mer attraktivt med mer fett på kroppen. Også blir innlegget hennes ganske tåpelig, for det er jo ikke sunt å ha så lav fettprosent som de to har. Og kostholdsrådene hennes var også ganske på trynet.

Anonymkode: 05297...08e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mennesker jeg er glad i er langt mer enn bare kropp for meg. ;)

Anonymkode: ba535...d16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke tent at trente kropper. Jeg blir tent av en manns søthet og sjarm

Anonymkode: 2cebf...0f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatakk til trent kropp, men det der var over the top. Da blir det like ille som feit.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De folka der spiser ikke tomme kalorier.

Jeg knuller ikke mennesker med tomme hoder.

img_0680-1980449-8-1493372115429.jpg

Anonymkode: 48f9e...753

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose

Jeg har finere sixpack enn han👍🏻 Mindre hårete også. Eller er det lyset som gjør han så hårete?

Synes ikke det er fint når damene har så tydelig sixpack. Det blir alt for mandig. 

Jeg hadde ikke sagt nei til sex hvis jeg var singel. Hadde tatt de begge. Trekant. Eller kanskje firkant med dama mi. Hun hadde ikke takket nei hun heller. Det er jeg sikker på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Jeg har finere sixpack enn han👍🏻 Mindre hårete også. Eller er det lyset som gjør han så hårete?

Synes ikke det er fint når damene har så tydelig sixpack. Det blir alt for mandig. 

Jeg hadde ikke sagt nei til sex hvis jeg var singel. Hadde tatt de begge. Trekant. Eller kanskje firkant med dama mi. Hun hadde ikke takket nei hun heller. Det er jeg sikker på.

 

Selvsagt kommer du og påstår du ser bedre ut. :Gjesp:

Anonymkode: dfc04...8aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goals! Damen altså. Jeg skal ha sixpack en gang. Jobber mot det, men det er sykt vanskelig å være så disiplinert. :glare: 

om jeg hadde hatt sex med en med slik kropp? Tja det måtte nå vært pga jeg likte personen også, ikke bare kroppen . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk må få leve som de vil. Jeg velger å la være å dømme folk for bruk av tiden deres. Men i lengden vil eg likevel tror at et menneske som leser en bok i uken er en mer interessant person enn en som bruker tilsvarende mye tid på å bygge sin egen kropp. Folk er mer enn kroppen sin....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tenner ikke på overtrente kropper. Jeg synes ikke slike kropper ser "ekte" ut. Jeg foretrekker en helt vanlig kropp som kun har muskler som kommer av naturlig og normal aktivitet, som f.eks, utearbeid. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likhet med de fleste andre, synes jeg denne typen kropper er svært avtennende. 

Det er et utrolig paradoks at de selv er stolte og tror de har attraktive kropper!

 

 

Anonymkode: e98a4...77b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg personlig, så er ikke muskler spesielt hot. For all del, kudos til dem for jobben de har lagt ned, og at de har funnet en livsstil de trives med, men for meg personlig er det overhodet ikke attraktivt. Ikke at det noensinne vil bli et problem, jeg er nok alt for gjennomsnittlig til at noen av dem vil finne meg attraktiv, så vi får nå bare være enige om å være uenige 😜

Anonymkode: 81d35...0ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...