Gå til innhold

Hva er greia med vippeextensions?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest noe tilfeldig
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du har gjort dette hos noen som ikke kan det. Og som jeg sier over så mister man akkurat like mye vipper i denne prosessen som man gjør ved å bare se helt vanlig ut. (Fordi Vippene SKIFTES UT HVER 6 TIL 12 UKE HOS ALLE MENNESKER UANSETT OM MAN VIL ELLER IKKE) 

Anonymkode: 77a1d...6c0

Som sagt så har jeg gjort det to ganger, Med ulikt hell, den ene gangen var det jævlig og den andre gangen så det veldig bra ut. Skal sies at prisen og seriøsiteten jos bedriften var deretter også. Men også den gangen når det ble lagt bra og så fint ut så falt jo løsvippene av litt etter litt, (så mot slutten ser det ikke pent ut)- ofte da med mine vipper som ble revet med av i samme slengen. De som legger vipper på seriøse steder informerer også om at dette kan skje. Hvor sterke vipper man har er individuelt og de anbefalte til meg at man ikke brukte det kontinuerlig rett og slett fordi det sliter på dine egne vipper. - Det blir jo så som si det samme som å bruke exstensions tape på hår; klart det er skånsomt og håret på hodet vokser ut etterhvert det også, men åpenlyst slites alt hår på kroppen av ekstra belastning, det er jo ganske logisk. Ser ingen grunn til å hisse seg opp over det via å "brøle" i tekstformat.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser flere og flere får det, men (sorry at jeg sier det) det ser jo ikke bra ut? Det ser ekstremt unaturlig ut, og virker fullstendig malplassert. 

Noen tanker?

Anonymkode: 169cc...ace

Greia er at det er mote. Folk, les ungdom, har i alle år fulgt motetrender uten innsikt i hvor ille motetrendene ser ut for dem som er ferdig med ungdommens usikre ungdomstid. (Og fått tilgang til speil med litt annen synsvinkel.)

I tillegg finnes der industri som tjener penger på at noen biter på trendene deres. Faren for utvikling av allergi mot limets innhold  (MI) og andre negative innvirkninger på unge kropper kommer først senere når industrien har tjent sine gode penger. Og da har de gjerne finnet på en ny trend å tjene penger på. 

Anonymkode: ad35b...f28

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greia er at det er mote. Folk, les ungdom, har i alle år fulgt motetrender uten innsikt i hvor ille motetrendene ser ut for dem som er ferdig med ungdommens usikre ungdomstid. (Og fått tilgang til speil med litt annen synsvinkel.)

I tillegg finnes der industri som tjener penger på at noen biter på trendene deres. Faren for utvikling av allergi mot limets innhold  (MI) og andre negative innvirkninger på unge kropper kommer først senere når industrien har tjent sine gode penger. Og da har de gjerne finnet på en ny trend å tjene penger på. 

Anonymkode: ad35b...f28

Velkommen til kg, hvor voksne blir advart mot vippe lim  (mitt er faktisk vegansk men ok) men 2 åringer sjal bruke neglelakk,  huff!

Anonymkode: 77a1d...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vippe extensions kan være pent om det er valgt en naturlig lengde og det ikke blir satt på for mange vipper. Hadde det selv i fjor sommer (ca som på øverste bildet) og synes det var deilig å slippe mascara da jeg var på ferie i varmere strøk. Volume vipper som på det nederste bildet synes jeg er grusomt stygt og harry. Tror ikke jeg kommer til å ha det igjen, men var gøy å prøve. Vippene mine ble ikke ødelagt av det...

IMG_4281.JPG

IMG_4283.JPG

Endret av fresia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen til kg, hvor voksne blir advart mot vippe lim  (mitt er faktisk vegansk men ok) men 2 åringer sjal bruke neglelakk,  huff!

Anonymkode: 77a1d...6c0

Hvordan vet du at vegansk lim ikke inneholder MI eller andre allergifremkallende ting? Dette er nemlig en missoppfatning at naturting ikke kan fremkalle voldsomme reaksjoner. At vegansk lim holder kunstige vipper på plass er å ta for sterkt i. 

Anonymkode: ad35b...f28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at vegansk lim ikke inneholder MI eller andre allergifremkallende ting? Dette er nemlig en missoppfatning at naturting ikke kan fremkalle voldsomme reaksjoner. At vegansk lim holder kunstige vipper på plass er å ta for sterkt i. 

Anonymkode: ad35b...f28

Har som sagt brukt dette i mange år. Har aldri hatt noen reaksjoner men det betyr jo ikke at andre ikke får det! Alt er ikke farlig heller.  Lol! Er du sånn som ikke spiser av plast tallerken?  Da den inneholder farlige stoffer? Du styrer vel unna både sushie og margarin også kan jeg tenke meg?

Anonymkode: 77a1d...6c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, fresia skrev:

Vippe extensions kan være pent om det er valgt en naturlig lengde og det ikke blir satt på for mange vipper. Hadde det selv i fjor sommer (ca som på øverste bildet) og synes det var deilig å slippe mascara da jeg var på ferie i varmere strøk. Volume vipper som på det nederste bildet synes jeg er grusomt stygt og harry. Tror ikke jeg kommer til å ha det igjen, men var gøy å prøve. Vippene mine ble ikke ødelagt av det...

IMG_4281.JPG

IMG_4283.JPG

Sånn som på det øverste bilde er kjempe fint 😍 Bare synd få som driver med det forstår hva man mener, når man ber om at det skal se naturlig ut 😕

Jeg ba om naturlig, og endte opp med nesten sånn som de nederste bildene. Ikke fult så ille, men nesten 😂

Bruker heller Castor Olje, og får vippene farget. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke contouring vaskes av? Det er da mye lettere å fjerne enn for eksempel mascara! Contouring bør man bruke hvis man har foundation ellers blir man jo helt flat i ansiktet. Man har naturlige skygger og de blir nesten borte når man smører inn trynet i en farge.

Anonymkode: 77a1d...6c0

Omg. Selvsagt vet jeg at det kan vaskes av. Poenget var at slike grep gjør at man endres ekstremt fra hvordan man egentlig ser ut. :ler: 

Anonymkode: 8f241...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er assosiasjoner jeg får til vippeextensions og jenter som er fan av denslags.

Anonymkode: 8f241...e85

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange venninner som har det, men det ser jo bare fint ut en liten stund, før det blir litt "pjuskete". Jeg orker ikke begynne med det, tar for mye tid og penger. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ganske dyrt, men syntes det ser kjempefint ut! Har hatt det en gang, ble litt dyrt så sluttet med det, men får jeg råd igjen til å unne meg den slags så tar jeg det med glede igjen :)  At noen ikke syntes noe er fint, er da ikke noe nytt, smak og behag. Det som er det peneste, - det er å være glad på andres vegne og ikke kritisere andre, spesielt ikke andres utseende eller valg av skjønnhetspleie - DET er stygt det :D 

Anonymkode: 8008c...192

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ganske dyrt, men syntes det ser kjempefint ut! Har hatt det en gang, ble litt dyrt så sluttet med det, men får jeg råd igjen til å unne meg den slags så tar jeg det med glede igjen :)  At noen ikke syntes noe er fint, er da ikke noe nytt, smak og behag. Det som er det peneste, - det er å være glad på andres vegne og ikke kritisere andre, spesielt ikke andres utseende eller valg av skjønnhetspleie - DET er stygt det :D 

Anonymkode: 8008c...192

Det er stygt å være så overfladisk og faktisk bli irritert om andre ikke syns det ser ut I måneskinn DET DE SELV GJØR ALT FOR AT ALLE SKAL SE!

Det er stygt å sende unge jenter så dårlige sigaler som du gjør.  

Det er stygt å være så kald og ikke ta noe som helst ansvar for å bidra til noe bra , istedet for kynisk, falsk , ekkel business som gjør alt for å få kvinner til å ikke føle seg bra nok. !

Anonymkode: ed8e5...9a6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forferdelig stygt. Æsj.

Anonymkode: d2185...3af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett pene resultater og resultater som er veldig voldsomt. Jeg syns det ser pent ut når det fortsatt ser ganske naturlig ut, de er tykkere og litt lengre, men fortsatt vipper som enkelte er velsignet med fra naturen sin side. Men så har man de som gjør alt for mye, vippene er så tette og lange at de ser tunge ut. Og siden de er så dramatiske så krever de mye sminke for å passe til stilen, for slike vipper ser man ellers på drags shows, så det ser rart ut med de vippene i en naturlig setting.

Men folk må bare gjøre som de vil, hovedsaken er at de føler seg fin. Det er uansett ikke permanent, så de trenger heldigvis forplikte seg til det for alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2017 den 12.13, førstedamen skrev:

Du er nok alene om å mene dette. Det er selvfølgelig finere med mørke vipper som synes, men at forandringen blir stor å det er uvant joda enig. Men folk som ikke bruker mascara eller farger vippene ser jo ut som gollum :fnise:

Det er ts ikke. Jeg synes også det ser fælt ut med lange, falske vipper. 

Anonymkode: 617b5...df3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 30.4.2017 den 10.48, AnonymBruker skrev:

Dette er assosiasjoner jeg får til vippeextensions og jenter som er fan av denslags.

Anonymkode: 8f241...e85

Kan det bli mer harry?

Anonymkode: 617b5...df3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er stygt å være så overfladisk og faktisk bli irritert om andre ikke syns det ser ut I måneskinn DET DE SELV GJØR ALT FOR AT ALLE SKAL SE!

Det er stygt å sende unge jenter så dårlige sigaler som du gjør.  

Det er stygt å være så kald og ikke ta noe som helst ansvar for å bidra til noe bra , istedet for kynisk, falsk , ekkel business som gjør alt for å få kvinner til å ikke føle seg bra nok. !

Anonymkode: ed8e5...9a6

Herregud ro deg ned.. Det er jo ikke værre enn sminke, hårfarge, selvbruning osv? Det er et midlertidig skjønnhetsprodukt (?) Det er da ikke noe i veien med å gjøre det man føler for selv med sin egen kropp, man lever bare en gang. Og jo, det er stygt å  være så blinda av bitterhet/sjalusi/mindreverdighetskomplekser at man blir så hyklerisk som å bruke noen type skjønnhetsprodukter, men kritisere andre, kun pga egne preferanser og sine subjektive meninger. Vil du være et godt menneske og pen innvendig? Prøv å gjør verden til et bedre sted ved å bidra med noe positivt, hjelper veldig lite å sitte på et nettforum og mobbe/rakke ned på noe så simpelt som vippeextensions. Hvis du syntes en slik ting er et problem, så får du prøve å gjøre noe med det, men en ting som ikke hjelper  er å sitte å snakke spydig om en ting noen liker, i håp om at de slutter med det. Ikke rart det er krig i verden. 

Anonymkode: 8008c...192

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fint jeg.



Og jeg har ikke.

Anonymkode: e251c...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva man sier, så se jo alle at man har falske vipper. Ser jo bare bimbo ut syns jeg..

Anonymkode: f20bd...31b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...