Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Kaktuspotte

Hun som mener hun er Guds gave til menneskeheten må da få lov til å bli sur, til å rakke ned på andre....

Grøss og gru for et egosentrisk menneske. At det går an å sette seg selv så høyt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her viser hun sitt sanne jeg!
...og man kan lett forstå alle de brutte relasjonene...

Endret av FruRosa
stavefeil
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun i det hele tatt kan tro at hun har en bedre blogg enn Komikerfrue. Tragisk. Hun klappet ikke engang for henne, og hva var det hun syntes var tragisk med Espen Hilton ?

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som er så opptatt av at folk ikke skal si noe stygt om henne og ikke skal mobbe henne står der og kaller Espen Hilton for en "Fiasko" Høhøhø :popcorn: 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, miagunda skrev:

Espen Hilton, trodde han bare var kjent for å henge med andre bloggere jeg.

Nei.

Han er blogger,har skrevet bok og jobber som moteredaktør.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten

Oi sann, der viste hun fram en (enda) mindre sjarmerende utgave av seg selv, gitt. 

Kanskje ikke så rart at hun går tidlig hjem fra diverse eventer, noe sier meg at hun ikke kan være spesielt godt likt av "kollegaene" sine. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
På 20.9.2017 den 0.18, ^littletoomuch skrev:

Han holder tale i en DÅP. Nevner ikke barnet. Ikke noen av barna. Bare han og Anna og takk for at noen kom. Merkelig tale. 

 

På 20.9.2017 den 0.40, missblogg skrev:

Uff, så mye som skjer her nå. Bloggerne i kveld var jo bare nitrist. Og litt skremmende å se hvor isolert hun lever. Man har jo sett fra bloggen at de ikke har mye stæsj i huset, men jeg kunne ikke se mye pynt eller bilder eller slike ting man gjerne har rundt om kring utenom det dekkede bordet for dåpen. "Talen" nevnte jo ikke barnet annet enn at "de har blitt en til". Veldig merkelig!? Får vondt av dette og siste tids sprell på bloggen.

For det kan jo ikke være mulig at det er klippet bort? Det er ikke livesending fyi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som klipper/redigerer alle disse programmene som Anna (og andre bloggere/mediafjes) sitter forsåvidt på en ganske stor makt og kan lett bestemme seg for å enten sensurere eller vise frem de sidene de ønsker å få frem fra TV personlighetene. Jeg føler Anna har blitt godt skjermet og bare vist sine positive sider tidligere, mens nå er det slutt på det. Bloggerne ble vel ferdig klippet før hun trakk seg fra "Skal vi danse" og begynte med disse perverse overskriftene og all nakenheten den siste tiden, men jeg tviler på at det blir noe bedre fremover. Man så jo bare siste intervju med henne på...var det God kveld Norge?  Hun ble ikke akkurat stilt i et godt lys der. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så klippet som ble linket til over her og er mildt sagt sjokkert over måten hun reagerer på. Hun forstår tydligvis ikke forskjellen på reelle fans og klikkbatemåten hun driver bloggen sin på og de som faktisk digger en personlighet. Hun tror alt måles i antall lesere men ikke i den virkelige verden for hun driver kun trafikk med overskrifter og elendig innhold. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud blir helt sjokkert over oppførselen til Anna i dagens episode av bloggerne!! Makan til frekkhet.. hun er SÅ selvsentrert!! Og kalle Espen for en fiasko?? Hva er du selv??? Espen virker utrolig snill og jordnær, i motsetning til Anna....🙄 Og det at komikerfrue vant foran Anna er vel ingen overasskelse.. skulle likt å visst hva disse bloggerne syns om Anna sin oppførsel... Håper noen skriver noe på bloggen sin idag... At Anna ikke er flau over seg selv....

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mm456 skrev:

http://www.tv2.no/v/1233511/?tag=bloggerne

Oisann, her var hun ikke mye sjarmerende! Jeg husker Sophie Elise hadde litt furteansikt da Bloggerne ikke vant Gullruten, men hun tok det jo med et smil etterpå hvis jeg husker riktig. Dette er jo bare kjempeflaut for Anna sin del. Det er helt greit å bli skuffet, men å snakke dritt om bloggerkollegaer på den måten gjør henne i alle fall ikke mer populær.

I see your true colors... Og er langt ifra overrasket over denne oppførselen desverre.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... nå fikk hun vist sitt sanne jeg. Hun burde tenke mer når kameraer er rundt henne, DET er flaut det. Jeg er flau over at jeg er like gammel som Anna og har mer selvinnsikt til å vite at noen faktisk fortjener ting mer enn andre. For det har tydeligvis ikke Anna. Selvfølgelig er det surt å ikke vinne, men da kan du faen meg gjøre som Sophie Elise og klistre på deg et smil og være glad for personen i stedet for å sitte å furte. For et utrolig selvsentrert syn!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har akkurat sett siste episode av bloggerne... og jeg kjenner jeg er ganske.. oppgitt.. Herregud for en kjærring!! Hun har jo uttalt at slik hun er på bloggen ikke stemmer med sånn hun er i virkeligheten, men hvordan hun EGENTLIG er vil komme frem på Bloggerene.. som om hun stilles i et bedre lys der. Well A, du tar feil! Du kommer veeldig dårlig ut! Det er rett og slett pinlig å se på!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg er veldig fornøyd med tonen Tv2 tar i forbindelse med lanseringen og reklameringen for bloggerne i år så langt. Ser ikke programmet selv, det er mer enn nok med disse klippene som legges ut 😆

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Morphine&chocolate skrev:

Åsså sa hun til sin venninne; du ser om det er noen jeg ikke vil snakke med. Dersom jeg ikke vil snakke med de så HAR de gjort meg noe. Spesielt. Hvorfor er det så mange som har gjort henne noe? For meg, så Virker dette som en usunn virkelighetsoppfatning.

Det er akkurat sånn de pleier å være, disse som har mange brutte relasjoner bak seg. Det er alltid de andres feil. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...