Gå til innhold

den beste "hevnen"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forbanna DRITTSEKK er han... :(

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glad han aldri fikk meg helt...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer jeg tenker på dette sviket, jo mer føler jeg at han må være narsissist/psykopat/sosiopat...Han klarte altså uten problemer å føre meg bak lyset i flere år, mens hans nærmeste så det...( oppdaget jeg nylig ) Har ikke ord...

Hadde han hatt et snev av dårlig samvittighet, hadde han ringt meg, prøvd å forklare, men han er bare helt taus, fordi nå er han garantert med den tøyta...

Han er en skikkel JÆVEL! 

 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes innleggene dine går fra sykt,sykere og sykest. Har du overhodet EN eneste gang satt deg ned og tenkt over hva DU burde gjøre annerledes mtp egen oppførsel mot denne fyren?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo mer jeg tenker på dette sviket, jo mer føler jeg at han må være narsissist/psykopat/sosiopat...Han klarte altså uten problemer å føre meg bak lyset i flere år, mens hans nærmeste så det...( oppdaget jeg nylig ) Har ikke ord...

Hadde han hatt et snev av dårlig samvittighet, hadde han ringt meg, prøvd å forklare, men han er bare helt taus, fordi nå er han garantert med den tøyta...

Han er en skikkel JÆVEL! 

 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Du bør være glad han ikke ringer deg for å unnskylde seg, for da havner du bare tilbake i den samme tralten igjen. Nå har du vel fått nok "bevis" til å glemme fyren og gå videre, vel?!

Anonymkode: 3e924...824

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør være glad han ikke ringer deg for å unnskylde seg, for da havner du bare tilbake i den samme tralten igjen. Nå har du vel fått nok "bevis" til å glemme fyren og gå videre, vel?!

Anonymkode: 3e924...824

Ja, kanskje det, men samtidig savner jeg at han kan se hvor mye han har såret meg. Oppdaget at det sannsynligvis var endel lenger, dette sviket bak ryggen min, og det skrev jeg til han idag, først rolig og saklig, så utbrudd fordi jeg er så sint på han! Endte med at han skrev en kjip kommentar til slutt , som jeg ikke svarte på. Det er vel beviset mitt på at han prøver ikke å forklare seg at jeg har tatt feil? Ingen kommentar om det jeg nylig fant ut av, bare at jeg måtte "plage noen andre" og et kjipt ord til meg, ingen selvinnsikt eller beklagelse på det jeg faktisk skrev. Det betyr vel at han ser hun dama og så hun så lenge som jeg har påstått?

 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er problemet til du siste her?

Jeg har tatt han i et svik. Et lenger svik enn jeg antok. Han bryr seg ikke. Prøver ikke forklare seg engang, bare er skikkelig kjip, så jeg skjønner jo at det jeg har funnet ut må være rett, hvis ikke hadde han gjort noe for å motbevise meg det. Jeg har hatt mange perioder med avstand, og så tok han kontakt igjen der han beklaget seg, men når det dukket opp noe mistenkeligheter igjen, forsvinner han bare...

Joda, jeg ser jo hvordan han er , hvis det var det du mente...

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du måmåmå bare gi opp det her - det ødelegger jo livet ditt og hondrer deg fra å treffe en skikkelig fyr som er glad i deg! Du har sagt det du hadde på hjertet, nå bør du blokkere han overalt og ikke komtakte han mere noensinne. Han kommer aldri til å gi deg den reaksjonen og tilliten du vil ha - han kommer ikke til å forandre seg!!!!!

Anonymkode: 3e924...824

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kanskje det, men samtidig savner jeg at han kan se hvor mye han har såret meg. Oppdaget at det sannsynligvis var endel lenger, dette sviket bak ryggen min, og det skrev jeg til han idag, først rolig og saklig, så utbrudd fordi jeg er så sint på han! Endte med at han skrev en kjip kommentar til slutt , som jeg ikke svarte på. Det er vel beviset mitt på at han prøver ikke å forklare seg at jeg har tatt feil? Ingen kommentar om det jeg nylig fant ut av, bare at jeg måtte "plage noen andre" og et kjipt ord til meg, ingen selvinnsikt eller beklagelse på det jeg faktisk skrev. Det betyr vel at han ser hun dama og så hun så lenge som jeg har påstått?

 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Men du skrev vel til han på fb og mld i går også omhva du hadde funnet ut, som han ikke svarte på? Hvorfor sendte du i dag også?

Anonymkode: 3e924...824

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet til du siste her?

Jeg har tatt han i et svik. Et lenger svik enn jeg antok. Han bryr seg ikke. Prøver ikke forklare seg engang, bare er skikkelig kjip, så jeg skjønner jo at det jeg har funnet ut må være rett, hvis ikke hadde han gjort noe for å motbevise meg det. Jeg har hatt mange perioder med avstand, og så tok han kontakt igjen der han beklaget seg, men når det dukket opp noe mistenkeligheter igjen, forsvinner han bare...

Joda, jeg ser jo hvordan han er , hvis det var det du mente...

Anonymkode: cef96...89f

hvis du må ha det inn med teskje så mente jeg at kanskje DU bør skaffe de litt selvinnsikt, se hvordan du kan virke på folk fra utsiden osv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2017 den 20.07, AnonymBruker skrev:

Jo mer jeg tenker på dette sviket, jo mer føler jeg at han må være narsissist/psykopat/sosiopat...Han klarte altså uten problemer å føre meg bak lyset i flere år, mens hans nærmeste så det...( oppdaget jeg nylig ) Har ikke ord...

Hadde han hatt et snev av dårlig samvittighet, hadde han ringt meg, prøvd å forklare, men han er bare helt taus, fordi nå er han garantert med den tøyta...

Han er en skikkel JÆVEL! 

 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Vi må ta vare oss selv mot de umenneskene der, TS.

Jeg sliter også med å gi slipp, men innerst inne vet jeg at jeg må gå videre selvom det gjør vondt i magen. Du vet at så lenge han står i "døråpningen" og er hverken inne eller  ute, så kommer det ingen ny mann inn heller.

Ut me'n og værsågod neste!!! 😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jo, jeg ser hva du siste her skriver og andre lenger opp. 

Huff, nå eksalerte det ennå mer ikveld...

Jeg skrev han ei mld, men den gikk ikke igjennom, trolig fordi den var for lang...Prøvde å sjekke med å sende et punktum for å se om det gikk igjennom, for så at jeg skrev at jeg prøvde å sende ei mld som er viktig for meg, men som ikke kom igjennom, og da svarte han : "du sendte nok et punktum...Jeez", for så at jeg svarte at det var ETTER jeg hadde prøvd å sende den første mld for å sjekke og at han kanskje hadde en annen innstilling på sin tlf, så det ser ut som den ikke går igjennom. Så skriver han : "Oh yeah. Må lese lissom", kjente jeg ble forbanna og skev "bare fuck off! ", for så at han svarer at han blir stressa og i dårlig humør av meg og at jeg må gi f... i å plage han... Da skrev jeg at jeg ville si hvordan jeg har opplevd dette, hans doble liv bak ryggen min, og at jeg ikke vil ha noe med han å gjøre  ( han såra meg med den mld han skrev like før pluss alt det andre selvsagt  ). Jeg skrev til han at jeg sender den som mail, men at den kommer han vel aldri til å lese...for han holder på med henne...av/på på hans premisser.

Da jeg begynte å skrive den mailen, så jeg at han var aktiv på chatten og jeg skrev kjapt der at jeg ser at han er igang med chattinga igjen...med en gang jeg er ute av bildet er det over på neste, forresten har du holdt på sånn hele veien mens du så meg forbanna drittsekk! " Jeg ventet litt for å se om han kanskje svarte, men følte plutselig at det var hun dama han chatta med, blokkerte jeg han på chat etter den kommentaren min. Og skrev ferdig mailen. Så prøvde jeg å ringe han et ring, for å se om han hadde fått de tidligere mld mine på mobilen, ringte to ring , så la jeg kjapt på. Han ringte meg opp igjen, men da tok jeg den ikke. Jeg skrev at hvis han har noe han vil si, kan han svare meg på mailen. Så kommer det opp mld på tlf svareren fra han. Jeg lytter og da er det bare en låt, samt at hørtes ut som han jobbet med noe, så begynte å lure på om han bare kom borti knappen..? At han ikke ringte tilbake? Så skrev jeg om han ringte meg bare for å spille inn en låt til meg på svareren min? Ingen svar. Så ringte jeg han, men den var opptatt ( vet ikke om det var ordentlig opptatt eller blokkert, hvordan er forskjellen? ) Så skrev jeg ( fordi jeg følte han kanskje snakket med henne ) , at han ringte vel feil person og at han ikke må ta mer kontakt med meg. Jeg skrev ei mld etterpå som var litt kjip, og prøvde å ringe han igjen, men var fortsatt opptatt. Så gikk jeg og sjekket chatten, og når jeg prøvde å heve blokkeringen der, har han tydeligvis blokkert meg nå, både på chat og tlf. Spørsmålet er om han gjorde det av stolhet, fordi jeg blokkerte han først på chat, fordi jeg ikke tok tlf da han ringte meg tilbake ( hvis han mente å ringe da...merkelig det på tlf svareren ), fordi jeg ba han aldri kontakte meg mer og at jeg håper jeg aldri ser han igjen ( jeg vet det var kanskje over the top, men han har såra meg så mye, og savner en reaksjon...) , eller om det er fordi han snakket med hun dama og at kanskje han er med henne nå..?

Er uansett vondt :(

 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det første ga han deg klar beskjed tidligere om at du må slutte å plage han, men du hører og respekterer det ikke og kjører på med mail, sms, ringe, chatte og what not! Han har ikke annet valg enn å blokkere deg, for du respekterer han ikke når han sier han blir stressa og i dårlig humør og ber deg slutte å mase på han... så du skjønner vel nå at du må gi deg?

Anonymkode: 3e924...824

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det første ga han deg klar beskjed tidligere om at du må slutte å plage han, men du hører og respekterer det ikke og kjører på med mail, sms, ringe, chatte og what not! Han har ikke annet valg enn å blokkere deg, for du respekterer han ikke når han sier han blir stressa og i dårlig humør og ber deg slutte å mase på han... så du skjønner vel nå at du må gi deg?

Anonymkode: 3e924...824

Jo, men lurte på om han ringte meg tilbake, og hvorfor ...Kanskje fordi jeg ringte han? Eller kom han  bare borti knappen siden  han bare hadde en laaang greie med en låt på tlf svareren mens han var busy med noe...Kanksje han gjorde det bevisst for at jeg skulle tenke at han ikke ringte meg siden jeg ikke tok den..? Jeg blokkerte han først på chat, var det også en årsak til at han blokkerte meg, pluss de mld der jeg sier han ikke må kontakte meg mer og at jeg aldri vil se han igjen.., eller er det hun bitcha som har ankommet...Hvordan tolker du hans væremåte?

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg føler han snakker med henne" jeg føler det er ugler i mosen" jeg føler de er sammen" jeg føler han chatter med henne " 

du FØLER? Og derfor terroriserer du han og skiver stygge meldinger (?) for å så si "ikke ta kontakt" så tar du kontakt på tlf, Mail , chat. Halllo? Du har ødelagt dette eh liksom forholdet helt selv. 

Du kan ikke forvente han skal finne seg i alt mulig bare for "sviket hans" og for at du "føler" aka er paranoid og finner på ting.

dere var ikke eksklusive, dere var ikke kjærester, dere har aldri hatt sex. Har dere i hele tatt kysset? - og du kaller det et stort svik , at han "gikk bak ryggen din, med hun andre" nei, Han datet sikkert flere, valgte henne de ble kjærester. Det er helt NORMALT! Dere var ikke mer enn en flørt. 

Det verste av alt, du innrømmer å plage han med vilje for han fortjener det?? For "sviket sitt" og du vurderer å kjøre til han for å spionere. Gud bevare meg menneske! Ser du ikke at du trenger hjelp? Hvor mange år har holdt på nå? 

Du skal ikke se vekk ifra at hans neste kjæreste krever besøksforbud .. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til du siste her: det var noe mye mer enn en flørt...hallo... Jeg skriver ikke her hva jeg har gjort, men jeg holdte endel igjen. Men det var absolutt fysisk tiltrekning etc der. Vi var ekslusive. Det sa han hele tiden til meg, at det kun var meg. Så det du kommer med her stemmer ikke. Han skal ofte ta mye på meg når vi møtes, holde hender når vi går i gatene etc.

Var forøvrig også HAN som tok kontakt med meg igjen etter en laaang tid uten kontakt, der han unnskyldte seg først på mld, for så å komme til meg. Det var et sterkt møte. 

Joda, det andre kan jeg være mer enig i. Kanskje jeg har blitt paranoid av sviket og alle løgnene hans og at jeg ødela det nå. Synd, for det siste møtet vi hadde, var veldig bra... han fulgte meg.., akkurat som da vi begynte å se hverandre...og det er greia...Vi kan ha det veldig bra, for så at det bli utrbudd og krangler, for så null kontakt, og så er det som vi er tilbake til sånn vi begynte å se hverandre..., men hvis hun fortsatt er der, ødelegger det. Da er det best at jeg ikke har noe kontakt med han, og var jo dette jeg sa selv også, at han ikke må kontakte meg mer...og jeg lurer på om det var en av årsakene til at han blokkerte meg..,eller var det pga henne? Hvem vet hva fremtiden bringer.., men jeg vil ikke være med noen som ser noen andre...

 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer han å svitsje sånn hvis det er tilfellet?:(

Ts

 

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Til du siste her: det var noe mye mer enn en flørt...hallo... Jeg skriver ikke her hva jeg har gjort, men jeg holdte endel igjen. Men det var absolutt fysisk tiltrekning etc der. Vi var ekslusive. Det sa han hele tiden til meg, at det kun var meg. Så det du kommer med her stemmer ikke. Han skal ofte ta mye på meg når vi møtes, holde hender når vi går i gatene etc.

Var forøvrig også HAN som tok kontakt med meg igjen etter en laaang tid uten kontakt, der han unnskyldte seg først på mld, for så å komme til meg. Det var et sterkt møte. 

Joda, det andre kan jeg være mer enig i. Kanskje jeg har blitt paranoid av sviket og alle løgnene hans og at jeg ødela det nå. Synd, for det siste møtet vi hadde, var veldig bra... han fulgte meg.., akkurat som da vi begynte å se hverandre...og det er greia...Vi kan ha det veldig bra, for så at det bli utrbudd og krangler, for så null kontakt, og så er det som vi er tilbake til sånn vi begynte å se hverandre..., men hvis hun fortsatt er der, ødelegger det. Da er det best at jeg ikke har noe kontakt med han, og var jo dette jeg sa selv også, at han ikke må kontakte meg mer...og jeg lurer på om det var en av årsakene til at han blokkerte meg..,eller var det pga henne? Hvem vet hva fremtiden bringer.., men jeg vil ikke være med noen som ser noen andre...

 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men da må du spørre deg selv. "Vil jeg kaste bort mine beste år på han?" Er det verdt det? 

Du har eskalert med å nærmest bli besatt i det siste. Du ser at dette ikke er sunt? Du bruker nesten alt din tid på han og han gidder ikke bruke 5 min på deg .. 

finn deg en annen, bli lykkelig! Han kommer til å ta kontakt når han ser du har gått videre, men du må være sterk og ignorere han. For din egen del! (Har inntrykket av at han liker oppmerksomheten du gir han) 

Anbefaler virkelig at du går å snakker med noen profesjonelle om dette, du kommer til å få noen "aha" opplevelser . De kommer ikke til å dømme deg. Mange havner i et slikt mønster og trenger hjelp til å bryte ut. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et fint svar. Har tenkt den tanken selv, at han ofte tar kontakt når han føler jeg holder på å gå videre. Det er som om han senser det. Når jeg kommer til meg selv igjen, kanskje er litt skeptisk mot han, holder en distanse, er usikker på hva jeg vil...er han som en magnet mot meg...Er det egoet hans som trenger et boost? Bekreftelse?

Er det ikke ekte kjærlighet?

Ikveld angrer jeg kanskje på at jeg skrev at jeg håper jeg aldri ser han igjen samt at han ikke må ta mer kontakt med meg. Det er jo vonde ting å høre? Men jeg skrev det også for å få en reaksjon og for å beskytte meg selv hvis han ser hun andre. Huff, vi som nettopp hadde så fint møte...

Tror du siste her at han blokkerte meg pga henne, eller pga alt det andre? Det jeg skrev, at jeg blokkerte han først på chatten, at jeg ikke tok tlf når han ringte meg? Vil uansett ikke se han om han ser hun dama...Føler det er noe ugler i mosen...Eller ble han såra?

Huff:( 

 

 

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...